Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet menkkojen ekoina päivinä?

Vierailija
06.03.2022 |

Jos olet vapaalla?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepään, luen, piirtelen, katson telkkua, kuuntelen rentoutuksia.

Vierailija
42/64 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän selviytyä arjesta.. Syön särkylääkkeitä ja suklaata, istun vessanpöntöllä paljon.

Vierailija
44/64 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu silloin voi olettaa, että vaihdevuodet ovat alkaneet, kun kuukautiset on ollut yhtämittaisesti poissa vuoden ajan. Moni luulee virheellisesti, että kaikki epätavalliset kuukautisvaivat ja hikoilu on vaihdevuosia. Näin markkinamiehet tietenkin yrittävät uskotella, että saisivat myityä lääkkeitään.

Vierailija
45/64 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan tamponin parin tunnin välein. Otan särkylääkettä jos on kovat kivut. Pidän todennäköisesti vapaapäivän treeneistä. 

Vierailija
46/64 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menkat alkaa, tilanne helpottuu. Ennen sitä ja ekan päivän aikana juoksen vessassa vatsa sekaisin, joten teen töitä kotoa käsin. Onneksi se on nykyisin mahdollista. Ei kai muuta, himmaan hillitysti.

Vierailija
47/64 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkojen ekoina päivinä mulla on tapana rampata vessassa vaihtamassa imukykyisimpiä tamponeja ja varmuuden vuoksi siteitä sekä huuhdella vulvaani käsisuihkulla, mutta muuten elän ns. normaalisti. Seksiä koskien on jonkin verran enemmän rajoitteita.

Vierailija
48/64 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon, minkälaiset menkat on sillä kertaa. Joskus menee kivuitta ja helposti. Joskus olen oksentanut kivusta kippurassa vessan lattialla tuntikausia. Kyllä se tavallinen juiliminenkin vie voimat ja on huono olo. Aika mysteeri, miten joskus ei ole mitään kipuja ja välillä sitten on niin järkyttävät, ettei ole oikein toimintakykyinen edes.

Vierailija
49/64 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän ihan normaalia elämää.

Vierailija
50/64 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selibaatissa.

Vierailija
51/64 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän rankan urheilutreenin väliin päivinä 1-2. Päivä 2 aina kaikista kivuliain. Usein myös ekat päivät menee jonkinlaisessa aivosumussa ja jaksamattomuudessa. Jos jaksan niin käyn kaupoilla tai kävelyllä. En pakota itseäni tekemään mitään mitä en jaksa tehdä sen sijaan lepuutan.

Vierailija
52/64 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen makoillut, lukenut ja syönyt. Aion tehdä kotijoogaa, mutta alkoi huimata. Piti vaihtaa puhtaat päällyshousut. Day 2.

Vierailija
53/64 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetan jumpata ja pysyä liikkeellä, jotta saisin mahdollisimman paljon verta "pumpattua" ulos ja menkat loppuisi lyhyeen. Syön mausteisia ruokia, jotka vilkastuttaa kohdun verenkiertoa ja lisää sinne qi-energiaa.

Vierailija
54/64 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ne muutama päivä ennen, eli pms pahinta aikaa. Menkkojen alettua ei oo enää juuri kuin turvotusta ja särkyä, joka hoituu perusburanalla. 1. päivä on pahin, joskus vielä tokakin mutta kolmantena jo alkaa tilanne normalisoitumaan. Tokasta päivästä eteenpäin alkaa taas seksittääkin ja se auttaa jos mieli on matalalla, samoin kun halittelu rakkaan kanssa. 

Vierailija
55/64 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

räplään peräreikääni

Vierailija
56/64 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana päivänä muutama tunti menee kärvistellessä kivuissa, vessassa rampatessa ja palellessa. Makaan sängyssä ja yritän etsiä asennon, jossa sattuisi vähiten ja hengittelen syvään. Pidän lepopäivän treenistä enkä liiku ihmisten ilmoilla yhtään ylimääräistä, sillä turvotuksen vuoksi näytän järkyttävältä. Särkylääkettä tulee tietysti syötyä, mutta maltillisesti.

Muut menkkapäivät pystyn elämään suht normaalisti. Karmeinta on jos menkat sattuvat alkamaan töissä, siinä sitä onkin kestämistä...

Vierailija
57/64 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiseni kestää 3 päivää eikä aiheuta mitään tuntemuksia paitsi rauhallisen mielen pms päivien jälkeen. Ovulaatio onkin sitten toinen juttu ja viimeinen viikko ennen kuukautisia.

Vierailija
58/64 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahh, 4. päivä ja alkaa helpottaa.

Vierailija
59/64 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kuukuppia enkä pääosin muista edes että minulla on kuukautiset. Joskus joutuu ottamaan särkylääkettä. Nytkin viimeksi oltiin juuri ryhtymässä miehen kanssa hommiin kun tuli mieleen että ai niin, jotain täytyy poistaa ensin :D 

Vierailija
60/64 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiukan surullinen kun en tässäkään kuussa onnistunut tulemaan raskaaksi. Kuukausia sitä yritetty ja haaveilemani toisen lapsen ikäero esikoiseen vain kasvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän