Miksi Paypal ei hyväksy rahan pankkitilille siirtoa?
Aiemmin on hyväksynyt samaisen Nordean tilin. Mistä tämä voi johtua, ja mistä siitä voi kysyä? Kellään kokemuksia tai tietoa?
Kommentit (8)
Siitä vaan tilille Paypal:ta, ei se ole voinut miksikään muuttua, ellei lähde ja aikaraja sitten estä sitä, jos sellaisia on. Missä vain saa pistää rahaa tilillensä, jopa jos ne ei ole sieltä tullut, kun se on sitten pankin itsensä alaisuudessa.
Pistin mun yhdeltä Suomen tililtä Paypaliin ja sieltä jossain välissä mun toiselle Suomen tilille; ne kun on mun tilejä ja mun Paypal on mun nimellä todistetusti, sikäli merkitystä, kun Paypal toimii jopa ilman tiliä, kuten moni muu välikäsi, vaikka jotkut niistä tosin vaatii Euro-tunnistautumisen hyvin vaativine dokumentteineen, joissa voi olla myös oma tietoturva suuressa vaarassa.
Joissain paikoissa kinnitetään paljon huomiota, ettei rahoja voi kierrättää, mutta nykyisten Euro-tunnistautumisten aikaan, se lienee edelleen vähemmän perusteltua, toisin typerää, kun rahanpesijälle on saletit reitit ja vain häiritään 99,9999% enemmistöä.
Vierailija kirjoitti:
Netistä löytyi joku huonolla suomella kirjoitettu sivu, jossa maksuton suomalainen numero. En tiedä uskaltaako siihen soittaa...? Onko joku huijaus tai kuitenkin kallis numero?
https://tekninenasiakaspalvelu.com/paypal-suomi-asiakaspalvelu-puhelinn…
ap
No et soita! Hölmö.
Kiitos vastauksista. Rahan siirtäminen pankkitilille ei ole siis uskalluksesta kiinni, vaan paypal ei anna tehdä sitä. Vielä kellään tietoa mitä tehdä?
GayPal:ia ei tarvitse mihinkään, miksi maksat heille ilmaisesta palvelusta jonka saat omalta pankiltasi tai Visalta?
PayPal kertoo että ongelma voi johtua seuraavista syistä:
- PP-tililläsi on rajoitus siinä kuinka paljon rahaa voit siirtää, joten etsi kohta jossa voit muuttaa rajoitusta
- PP ei pysty todentamaan henkilöllisyyttäsi, joten tee turvallisuustarkistus (complete security check)
- sun debit-kortti tai pankkitili ei sovellu suoran siirron tekemiseen, tarkista asia pankista.
- siirron aikana antamasi tiedot eivät ole samat kuin pankkitilisi tiedot. Tarkista siis tiedot ja korjaa virhe. Jos virhettä ei ole, poista ko. kortti PP-tililtäsi ja lisää se sitten uudelleen.
Netistä löytyi joku huonolla suomella kirjoitettu sivu, jossa maksuton suomalainen numero. En tiedä uskaltaako siihen soittaa...? Onko joku huijaus tai kuitenkin kallis numero?
https://tekninenasiakaspalvelu.com/paypal-suomi-asiakaspalvelu-puhelinn…
ap