Olen laihtunut 2 koronavuoden aikana 25kg, mites muut?
Kommentit (30)
Minä olen laihtunut kymmenisen kiloa ja alan olla tavoitteessani, eli normaalipainon ylärajoilla.
Vierailija kirjoitti:
Alkuun laihdutin noin kolme kiloa, koska tein itse ruuat. Se paino pysyi viime syksyyn, kunnes lihoin stressin ja ahdistuksen takia noin kuusi kiloa. Söin siis ahdistukseen.
Oon lihomisesta huolimatta vielä normaalipainossa, mutta ällöttää. Yritän saada ahdistuskilot pois.
Mulla kans ahdistus tuppaa aiheuttamaan syömistä.. Nyt menossa tämä sota-ahdistus ja meinaa mässäily lähteä lapasesta.. :((
-17kg lihasta on tästä alle 3kg. Ihan hyvä tästä on salille taas palata.
Korona ei ole tuonut elämääni aikaa mitenkään lisää, ruokavalio sekä liikunta ja sitä myöten paino samat kuin ennenkin
Yli 15kg lähtenyt, vaikka en edes yrittänyt laihduttaa. Toki olen iloinen kun pääsin normaalipainoiseksi ensimmäistä kertaa moneen vuoteen.
Huh, onneks en oo ikinä ollut niin lihava että olisi edes lähellä 25kg ylipainoa. Pöyristyttävän iso olet ollut AP.
Lihoin jotain noin 10kg. Tosin liika syöminen alkoi jo vähän ennen koronaa, kun kohtasin surun perhepiirissä ja siirryin työmatkapyöräilijästä työmatka-autoilijaksi. Jotakuinkin se kymmenen kiloa normaalipainoon matkaa, yritys päällä kyllä. Kunhan tiet sulavat niin pääsee hölkällekin...
Muutama kilo lähtenyt. Nyt 53 kg/170 cm. Ruokahalu täysin nollissa koronarokotteen jälkeen. Oon kans jatkuvasti flunssassa mikä ei edesauta asiaa=vaids. Ja yhtään raskaampaa liikuntaa en uskalla enää tehdä. En tiiä kannattaako edes yrittää? Ei tästä taida voida parantua.
10kg lisää, ei meinaa lähteä millään...
Alkuun laihdutin noin kolme kiloa, koska tein itse ruuat. Se paino pysyi viime syksyyn, kunnes lihoin stressin ja ahdistuksen takia noin kuusi kiloa. Söin siis ahdistukseen.
Oon lihomisesta huolimatta vielä normaalipainossa, mutta ällöttää. Yritän saada ahdistuskilot pois.