Elämää ylipainoisena naisena, oikeastaan aika leppoisaa
Miehet ei ahdistele, kukaan ei kiinnitä huomiota. Saan olla melko rauhassa. Jos joku joskus yrittääkin tulla juttusille tai jotain, tiedän, että mies ei tod. näk. ole tosissaan. Pakit on siis helppo antaa. Kukaan ei kysele, miksei minulla jo ole miestä, koska vastaus on ilmiselvä. Ylipaino on myös kehittänyt maailmankuvani melko realistiseksi. Suurimmalle osalle ihmisistä merkitsee pelkkä ulkonäkö, ja en edes haluaisikaan olla osana teatteria nimeltä parisuhteen etsiminen.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 20:11"]Kuinka ylipainoinen olet? Ainakaan mun 10 kilon ylipaino normaalipainon ylärajasta ei ole vähentänyt miesten kiinnostusta ollenkaan, päinvastoin. Miehet tuntuvat olevan kurkkua myöten täynnä joidenkin naisten ja median laihdutushysteriaa ja ovat sanoneet, että on mukava kun ihminen on sinut itsensä kanssa ja on tavallinen rauhallinen ihminen, joka ei jaksa vauhkoilla syömisien ja ulkonäkönsä epäkohtien takia, mutta huolehtii kuitenkin normaalilla tavalla ulkonäöstään. Miehet ovat itsekin olleet tavallisia miehiä, noin 35-45 vuotiaita ajattelevaisia ja hyviä tyyppejä kaikin puolin. N41
[/quote]
Minulla on noin 15 kg ylipainoa. Ehkä sitten oman ikäiseni miehet ovat pinnallisempia, kuin vähän vanhemmat.
Ap
[/quote]
Tollanen ylipaino ei vaikuta. Olet muuten vain ruma.
mies
Aijjaa? Mä olen kyllä onnellisesti parisuhteessa, 25kg ylipainoinen, ja mulle tulee miehet jutteleen ihan iskemismielessä.
Tänään mietin ylipainon hyviä puolia: Kylpyvettä kuluu vähemmän...
Olen täsmälleen samaa mieltä kuin ap, mutta "vain" 15 kg ylipainoisuus vie uskottavuutta. Ehkä n. 20-25kg ylipainon kohdalla alkaa nuo asiat olla täyttä totta. Kyllä 15 kg ylipainoisena voi vielä viettää aika normaalia elämää.
Älä jauha paskaa. 15 kg ylipaino ei haittaa yhtäkään miestä (tervejärkinen hetero) oletko muuten kaunis?
Mies30
Ei muakaan iske kukaan. Mitat 159/41. Ei rintoja ei persettä. Naamakin ruma. Jos oot ap nätti ja 15 kiloo ylipainoa ni en usko että miehiä haittaa!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 20:11"]Kuinka ylipainoinen olet? Ainakaan mun 10 kilon ylipaino normaalipainon ylärajasta ei ole vähentänyt miesten kiinnostusta ollenkaan, päinvastoin. Miehet tuntuvat olevan kurkkua myöten täynnä joidenkin naisten ja median laihdutushysteriaa ja ovat sanoneet, että on mukava kun ihminen on sinut itsensä kanssa ja on tavallinen rauhallinen ihminen, joka ei jaksa vauhkoilla syömisien ja ulkonäkönsä epäkohtien takia, mutta huolehtii kuitenkin normaalilla tavalla ulkonäöstään. Miehet ovat itsekin olleet tavallisia miehiä, noin 35-45 vuotiaita ajattelevaisia ja hyviä tyyppejä kaikin puolin. N41
[/quote]
Minulla on noin 15 kg ylipainoa. Ehkä sitten oman ikäiseni miehet ovat pinnallisempia, kuin vähän vanhemmat.
Ap
[/quote]
Sori ap, mutt syy ei ole sun kiloissa. Ehkä susta huokuu huono itsetunto ja naama on aina norsunvitulla.
Eiku siis mitä sä oikeestaan valitat? Sitä että miehet tulee iskemään kun luulevat saavansa läskiltä helposti pillua, ja sä oot tyly, kun luulet ettei ne tahdo naimisiin?
Ja sit selviää että sä et oo läski, mutta oot vaan luullu ja antanut pakit kaikille sulhasehdokkaille.
Ehkä hyvä niin, kuulostat vitun vaikeelta ihmiseltä...
Miksei mies olisi tosissaan?Minä olen lihava ja onnellisesti rakastunut.Opettajan työssä ulkomuodon muuttuminen on ollut hyväkin asia,nuorena ja hoikkana saatoin saada ehdotteluja ja härskejä vitsejä lukiolaispojilta
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 20:11"]Kuinka ylipainoinen olet? Ainakaan mun 10 kilon ylipaino normaalipainon ylärajasta ei ole vähentänyt miesten kiinnostusta ollenkaan, päinvastoin. Miehet tuntuvat olevan kurkkua myöten täynnä joidenkin naisten ja median laihdutushysteriaa ja ovat sanoneet, että on mukava kun ihminen on sinut itsensä kanssa ja on tavallinen rauhallinen ihminen, joka ei jaksa vauhkoilla syömisien ja ulkonäkönsä epäkohtien takia, mutta huolehtii kuitenkin normaalilla tavalla ulkonäöstään. Miehet ovat itsekin olleet tavallisia miehiä, noin 35-45 vuotiaita ajattelevaisia ja hyviä tyyppejä kaikin puolin. N41
[/quote]
Ap