Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämää ylipainoisena naisena, oikeastaan aika leppoisaa

Vierailija
03.08.2015 |

Miehet ei ahdistele, kukaan ei kiinnitä huomiota. Saan olla melko rauhassa. Jos joku joskus yrittääkin tulla juttusille tai jotain, tiedän, että mies ei tod. näk. ole tosissaan. Pakit on siis helppo antaa. Kukaan ei kysele, miksei minulla jo ole miestä, koska vastaus on ilmiselvä. Ylipaino on myös kehittänyt maailmankuvani melko realistiseksi. Suurimmalle osalle ihmisistä merkitsee pelkkä ulkonäkö, ja en edes haluaisikaan olla osana teatteria nimeltä parisuhteen etsiminen.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:36"]

No leppoisaa on treenatulla 165/55 naisella. Eipä oo miehet koskaan lähestyneet, yksin oon ja yksin kuolen. Ei lähesty juopot, ei sähkönmyyjät eikä feissarit.

[/quote]Et taida juuri hymyillä ja katsoa ihmisiä silmiin kun noin kurjasti noilla mitoilla menee?

Vierailija
2/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 20:11"]Kuinka ylipainoinen olet? Ainakaan mun 10 kilon ylipaino normaalipainon ylärajasta ei ole vähentänyt miesten kiinnostusta ollenkaan, päinvastoin. Miehet tuntuvat olevan kurkkua myöten täynnä joidenkin naisten ja median laihdutushysteriaa ja ovat sanoneet, että on mukava kun ihminen on sinut itsensä kanssa ja on tavallinen rauhallinen ihminen, joka ei jaksa vauhkoilla syömisien ja ulkonäkönsä epäkohtien takia, mutta huolehtii kuitenkin normaalilla tavalla ulkonäöstään. Miehet ovat itsekin olleet tavallisia miehiä, noin 35-45 vuotiaita ajattelevaisia ja hyviä tyyppejä kaikin puolin. N41 [/quote] Minulla on noin 15 kg ylipainoa. Ehkä sitten oman ikäiseni miehet ovat pinnallisempia, kuin vähän vanhemmat. Ap

[/quote]Jos olet vain 15 kg ylipainoinen, on syyt miesten kaukana pysymiseen kyllä tosiaan muualla. Ulkonäöstäsi emme voi tietenkään sanoa mitään ilman kuvaa, mutta jos olisit asiallinen, hymyilevä ja mukava nainen muuten, niin parisuhteesta kiinnostuneita miehiä löytyy kyllä runsaasti. Tottakai pilden perään on osa, mutta sen nyt näkee jo miehen naamasta ja heidät voi halutessaan lempata sivuun. Yksinäisyytesi taitaa olla siis ihan itse aiheutettu asia, joten leppoista yksinäistä elämää vaan tästä eteenpäinkin! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 15kg ylipainoinen? Ei vaikuta miesten kiinnostukseen? Missähän maailmassa te elätte, kun minä 162/62 sain viimeksi tänään kuulla että kannattaisi hieman hoikistua etten jää vanhaksi piiaksi... Ja tottahan se puhui, ei ole sulhasehdokkaita nurkissa pyörinyt vaikka olen ihan nätti naamasta, pitkähiuksinen ja aika naisellinenkin. Olen siis tullut siihen tulokseen että se on tuo pömppis joka tekee minusta ruman... ja todella ruma se kyllä onkin :(.

Vierailija
4/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:32"]

Vain 15kg ylipainoinen? Ei vaikuta miesten kiinnostukseen? Missähän maailmassa te elätte, kun minä 162/62 sain viimeksi tänään kuulla että kannattaisi hieman hoikistua etten jää vanhaksi piiaksi... Ja tottahan se puhui, ei ole sulhasehdokkaita nurkissa pyörinyt vaikka olen ihan nätti naamasta, pitkähiuksinen ja aika naisellinenkin. Olen siis tullut siihen tulokseen että se on tuo pömppis joka tekee minusta ruman... ja todella ruma se kyllä onkin :(.

[/quote]Voi tyttöriepu! Ei ole sinulla normaalisti kaikki kotosalla kyllä ja sen huomaa kauas! :D Mutta onneksi en ole sinä. Onnea matkaan sinullekin.

Vierailija
5/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten se helpottaa. Hyväksyy ja sopeutuu. Nuorempana oli vaikeaa. Laihdutuskuurilla olen ollut puolet elämästäni, ei tuloksia. Ei ylipaino niin paha ongelma olisi jos olisn edes kaunis, mutta kun ei sitäkään...  Tai sanotaan vaikka nätti naamasta. Kun lihavahan ei voi mitenkään olla kaunis.

Vierailija
6/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:32"]

[/quote]

Minä taas olen 165 cm , 78 kg nainen ja löysin itselleni vuosi sitten miehen. Kiinnostusta on muutenkin erityisesti töissä (hyvin miesvaltainen ala) löytynyt paljon. Olen kyllä naamasta ihan ok näköinen, mutta lihavuuteni on harvinaisen rumaa "siiderivalas" lajia eli kaikki läski on pakkautunut keskivartaloon isoksi kaljamahaksi.

Vierailija
7/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla lihavista ei näytä olevan leppoisaa, koska ovat niin kateellisia ja katkeria kauniille hoikille naisille ja kiehuvat kateudesta, kun hoikkia seksikkäitä kurvittaria ihaillaan yleisesti ja julkisuuden valokeilassa asti. Lihavien naisten solvaukset kauniita hoikkia kohtaan ovat sitä luokkaa, että se todistaa lihavien olevan niin sisäisesti kuin myös ulkoisestikin rumia. Kaikki normaalipainoisetkin vääristyvät lihavien naisten puheissa kuivankesän oraviksi, sitä useammin mitä enemmän miehet kuolaavat noiden timmien kurvikkaiden kaunottarien perään. Ja pelkästään lihavien naisten suusta tulee puhe, että muka vain lihavat ovat kurvikkaita, vaikka kurvikkuudella yleisesti tarkoitetaan pelkästään normaalipainoisten hoikkien naisten kurveja oikeissa kohdin.

Vierailija
8/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aloittaja yrittänyt laihduttaa? Vaikka pienillä elämäntapojen muutoksilla.

Vierailija
9/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää viitsikö. Teillä kellään ei ole mitään ylipainoon liittyvää oikeaa ongelmaa tai "tilaa". Kasvakaa vielä paljon ja jatkakaa sitten keskustelua miten todellinen ylipaino vaikuttaa elämään. Terv. 162/118

Vierailija
10/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja meidät on vaikeampi kidnapata. 

Vierailija
11/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan miehiä ei edes haittaa pieni ylipaino niin paljoa, mitä naiset antaa ymmärtää. Itse olen normaalipainoinen, mutta kaikki miehet on sanoneet että ottaisivat mieluummin vähän pyöreän, kuin ikidieetillä kituuttavan naisen. Mullekkin sanottu, että ihan hyvin voisi olla painoa +10kg, silti olisin "kuuma kun mikä"....en sit tiedä, onko kohdalle sattunut vaan "pullukoista" tykkääviä miehiä tai jotain. 

Mutta pakko vähän offtopic mainita, että vaikka mies harrastaa aktiivisesti salilla käyntiä, niin ei vaadi aina naiselta samaa. Juuri tällainen miespuolinen ystäväni sanoikin kerran, että ei itse  haluaisi kumppanikseen naista, jolla on näkyvät lihakset, vaan hänen mielestään taas naisessa pehmeys vartalossa ja pieni ylipainokin oli vain seksikästä :) 

Vierailija
12/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No leppoisaa on treenatulla 165/55 naisella. Eipä oo miehet koskaan lähestyneet, yksin oon ja yksin kuolen. Ei lähesty juopot, ei sähkönmyyjät eikä feissarit.

Vierailija
13/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika totta. Minä tosin olen naimisissa, mutta saman miehen kanssa ollut "koko elämäni" eli siinä ei sinänsä mitään ihmeellistä.

Tosiaan: miehet eivät tule juttusille kuin pahat mielessään, kukaan ei häiritse tai flirttaile kaupungilla, ihmisten todelliset värit näkee nopeasti kun eivät osaa piilottaa inhoaan lihavaa kohtaan. Lisäksi kun en meikkaa, kukaan ei tule tyrkyttämään ilmaista naamavoidekokeilua eikä cooleja naisia metsästävä markkinointi-mikko häiritse minua mainospuheellaan.

Vierailija
14/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa surulliselta.

Vierailija
16/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
17/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:45"]Miksei mies olisi tosissaan?Minä olen lihava ja onnellisesti rakastunut.Opettajan työssä ulkomuodon muuttuminen on ollut hyväkin asia,nuorena ja hoikkana saatoin saada ehdotteluja ja härskejä vitsejä lukiolaispojilta
[/quote]

Miehet luulee usein, että lihavalta naiselta saa helposti. Miehet siis todennäköisesti haluavat vain seksiä. Mutta onnea siitä, että sinä olet löytänyt rakkauden ja hyvän miehen. :)

Ap

Vierailija
18/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ylipainoinen olet? Ainakaan mun 10 kilon ylipaino normaalipainon ylärajasta ei ole vähentänyt miesten kiinnostusta ollenkaan, päinvastoin. Miehet tuntuvat olevan kurkkua myöten täynnä joidenkin naisten ja median laihdutushysteriaa ja ovat sanoneet, että on mukava kun ihminen on sinut itsensä kanssa ja on tavallinen rauhallinen ihminen, joka ei jaksa vauhkoilla syömisien ja ulkonäkönsä epäkohtien takia, mutta huolehtii kuitenkin normaalilla tavalla ulkonäöstään. Miehet ovat itsekin olleet tavallisia miehiä, noin 35-45 vuotiaita ajattelevaisia ja hyviä tyyppejä kaikin puolin. N41

Vierailija
19/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 20:11"]

Kuinka ylipainoinen olet? Ainakaan mun 10 kilon ylipaino normaalipainon ylärajasta ei ole vähentänyt miesten kiinnostusta ollenkaan, päinvastoin. Miehet tuntuvat olevan kurkkua myöten täynnä joidenkin naisten ja median laihdutushysteriaa ja ovat sanoneet, että on mukava kun ihminen on sinut itsensä kanssa ja on tavallinen rauhallinen ihminen, joka ei jaksa vauhkoilla syömisien ja ulkonäkönsä epäkohtien takia, mutta huolehtii kuitenkin normaalilla tavalla ulkonäöstään. Miehet ovat itsekin olleet tavallisia miehiä, noin 35-45 vuotiaita ajattelevaisia ja hyviä tyyppejä kaikin puolin. N41

[/quote]

En oikein jaksa uskoa. Piparia nekin ovat vaan vailla.

t. Skeptikko lihva

Vierailija
20/29 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jonkun luuperselaudan epätoivoinen lihavien haukkumisyritys. Vitun säälittävää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi