Kissani aikoo opettaa minulle kuinka piano viritetään
Kommentit (27)
Koirani opetti mulle just miten kissanpolkka soitetaan
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:44"]
Koirani opetti mulle just miten kissanpolkka soitetaan
[/quote] Osu ja uppos, huh
Meidän kissalla on myös absoluuttinen sävelkorva. Olisi päässyt Sibelius-akatemiaan mutta päätti lopulta pitää musiikin vain harrastuksena :)
Meidän kissa toitottelee vetopasuunalla marssimusiikkia. Samalla marssia kopsuttelee saappaat jalassa pihatietä ees sun taas. Nyt on meneillään porilaisten marssi ja naapureilla hermot meneillään. Eivät uskalla sanoa kisulle mitään, koska kisu kantaa miekkaa vyöllään.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:43"]Olisipa omakin kissa noin lahjakas. Tuolla se vain istuu syömässä mikropizzaa ja pelaamassa tietokonepeliä.
[/quote]
Kissasi on aivan yhtä hyvä kuin muutkin kissat. Mene mukaan ja kokeile pelata. Ei sekään ole helppoa! Samalla saatte laatuaikaa yhdessä, sinä ja kissasi. :3
Ja on muuten itse ommellut nahkasaappaansa suutarinverstaallaan ja takonut miekan pajallaan =) Kyllä on mamma pollea kisustaan =) Vetopasuuna on ostettu. Kissa yritti ensin tehdä pajalla, mutta ei ollut siihen täysin tyytyväinen, niin ostettiin sitten.
t. 20
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:43"]Olisipa omakin kissa noin lahjakas. Tuolla se vain istuu syömässä mikropizzaa ja pelaamassa tietokonepeliä.
[/quote]
Kissat ovat yksilöitä!
Minulla on kaksi kissaa, jotka otin samasta pentueesta. Kohtelin heitä tasavertaisesti.
Rakensin kissoilleni kirjaston, musiikkihuoneen ja pelihuoneen.
Toinen kissoista hakeutuu kirjastoon lueskelemaan ja musiikkihuoneeseen jammailemaan bassolla ja kitaralla. Sen lisäksi hän säveltää pianoa apuna käyttäen.
Se toinen kissa on vain pelihuoneessa ja löhöttää. Kerran vein hänet hyväntahtoisesti puhellen musiikkihuoneeseen ja hän repi nuotteja, jotka toinen kissa oli säveltänyt. :(