Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TEINI TULI ITKU KURKUSSA KERTOMAAN, ETTÄ...

Vierailija
03.08.2015 |

On tupakoinnut tämän kesän aikana jonkun verran. Itse arvioi, että n. 20-25 tupakkaa. Ja, että tänään ei ollut enää tupakkkaa niin oli nähnyt jonkun hieman epämääräisen näköisen miehen heittävä käryävän natsan mahaan ja teini oli ottanut sen. Se oli kuulemma palmallin vihreätä. Sitten teini sanoi, että oli alkanut parin henkeen vedon jälkeen pyöryttämään ihan hirveästi. Nyt pelkää, että jos siinä oli jotain huumetta. Sanoi kyllä, että olo meni jo ohi ja muutenkin vaikuttaa ihan normaalilta. Sekä sanoi, että ainakin tupakan filtteri oli hieman lytyssä sekä oli kärynnyt jotenkin enemmän, kuin ylensä tupakat. Nyt vannoo ihan toden teolla, ettei enää ikinä polta jos vain saisi elää terveenä. Pelkää siis, että on saannut tupakoinnista jonkun syövän tai, ettö natsasta on saannut jonkun vakavan taudin, vaikka hiv:n tms, natsassa oli ollut sylkeä tai sitten pelkää, että siinä oli jotain huumetta ja kuolee siksi. Poika siis ihan oikeasti melkein itkee ja sanoo, ettei ikinä polta enää kunhan ei tulisi mitään vakavaa. Minä en siis tiedä onko teinin pelot aiheellisia. Onko siis teinillä syytä pelätä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mä luin, että :teini tulitikku kurkussa....:))))

Vierailija
2/30 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 08:17"]

Anteeksi, mä luin, että :teini tulitikku kurkussa....:))))

[/quote]

Tulin just samaa toteaman :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista. Ei siitä voi saada mitään vakavaa tautia, ehkä jonkun flunssan. Siinä röökissä on voinu kyllä jotain kannabista olla seassa, okei en usko, ei spurgulla olisi varaa. Tupakkia vaan ja sun teini ei oo tottunut polttamaan niin sekin voi huipata :) Käykää huomenna vaikka TK:ssa jos jäi mietityttämään.

Vierailija
4/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Otan osaa :(

Vierailija
5/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh "teini", itse vetelit röökinhimoissas

Vierailija
6/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä usko, että tarvii mitään muuta pelätä, kuin mahdollista huuliherpestartuntaa. Kuka on muutenkaan niin idiootti, että polttelee niitä liimoja tupakanjämistä?

Vierailija
7/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo itse tupakointi ole vaarallisinta mitä tapahtui. Hyvä, jos otti opikseen...

Vierailija
8/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todnäk kannabissätkä ollut

Vierailija
9/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala on tämä pakkomielle tehdä näitä samoja aloituksia.

Vierailija
10/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin voimakas reaktio herättää epäilyn (varsinkin jos kesän aikana sauhutellut jo useamman kerran), et olisiko sittenkin kokeillut jotakin huumetta oikeasti ja pelossaan selittänyt tuon jutun..?

Vierailija
11/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne huumesätkät mitä oon nähny käärästään rislarullaan. Siis ei käytetä tavallista venttiä

Vierailija
12/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis pelkää myös, että on saanut tuosta keuhkosyövän. Onko se mahd? :(
Ap

Vierailija
13/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hiv eivätkä nuo taudit tartu syljestä sekä kuolevat heti ilman kosketuksesta.
2. Noin pienestä määrästä ei vielä keuhkosyöpää tule, mutta ei todellakaan ole hyväksi.
3. Huumeiden käyttäjät eivät heittele jämiä maahan. Sekä poika olisi hyvin sekaisin jos olisi jotain huumetta ollut.
4. Ainot mikä voi tulla on herppes. Sekään ei vakava ole mutta inhottava.

Vierailija
14/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama HIV-pelkääjä. Hae keskusteluapua jostain.

Vierailija
15/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeista tulee niin sekavaksi, ettei olisi edes pystynyt kertomaan tuota .

Vierailija
16/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:16"]

Mutta siis pelkää myös, että on saanut tuosta keuhkosyövän. Onko se mahd? :( Ap

[/quote]

Mene poikarukka jo lääkärille. Pakkoajatuksista voi päästä eroon. Soita rohkaisua ensin vaikka jostain nuorten kriisipuhelimesta.

Vierailija
17/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:16"]

Mutta siis pelkää myös, että on saanut tuosta keuhkosyövän. Onko se mahd? :( Ap

[/quote]

Nyt sekä sinä ja teinis, käykää koulua ihan vähän  lisää, joohan!

Vierailija
18/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:08"]On tupakoinnut tämän kesän aikana jonkun verran. Itse arvioi, että n. 20-25 tupakkaa. Ja, että tänään ei ollut enää tupakkkaa niin oli nähnyt jonkun hieman epämääräisen näköisen miehen heittävä käryävän natsan mahaan ja teini oli ottanut sen. Se oli kuulemma palmallin vihreätä. Sitten teini sanoi, että oli alkanut parin henkeen vedon jälkeen pyöryttämään ihan hirveästi. Nyt pelkää, että jos siinä oli jotain huumetta. Sanoi kyllä, että olo meni jo ohi ja muutenkin vaikuttaa ihan normaalilta. Sekä sanoi, että ainakin tupakan filtteri oli hieman lytyssä sekä oli kärynnyt jotenkin enemmän, kuin ylensä tupakat. Nyt vannoo ihan toden teolla, ettei enää ikinä polta jos vain saisi elää terveenä. Pelkää siis, että on saannut tupakoinnista jonkun syövän tai, ettö natsasta on saannut jonkun vakavan taudin, vaikka hiv:n tms, natsassa oli ollut sylkeä tai sitten pelkää, että siinä oli jotain huumetta ja kuolee siksi. Poika siis ihan oikeasti melkein itkee ja sanoo, ettei ikinä polta enää kunhan ei tulisi mitään vakavaa. Minä en siis tiedä onko teinin pelot aiheellisia. Onko siis teinillä syytä pelätä?
[/quote]

Olet se sama teini joka hysteerisesti pelkää jtkn tauteja ja teet jatkuvasti näitä samoja aloituksia

Vierailija
19/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on ensimmäistä kertaa vetänyt oikeasti henkeen, aiemmin vain poskisauhuja?

Vierailija
20/30 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:22"]

Huumeista tulee niin sekavaksi, ettei olisi edes pystynyt kertomaan tuota .

[/quote]

Joo ehdottomasti olisi muutamista kannabissavuista niin sekaisin ettei puhumaan pysty! Jessus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi