Kenen kanssa menisit naimisiin, jos olisi pakko?
AVIOEROA EI SAA HAKEA
1.Abdul Arakaza, 30-vuotias mies
*190cm/90kg
*Joudut tekemään kaikki kotityöt ja valmistamaan ruuan
*Et saa käydä töissä tai koulussa, koska naisen on tarkoitettu olla kotona
*Hän haluaa kaksi lasta mahdollisimman pian
Jorma Järvinen,30-vuotias mies
*170cm/70kg
*Mies ei pahemmin siivoa, joten esimerkiksi tiskaus ja imurointi on sinun vastuullasi
*Hän ei halua lapsia ikinä
Javed Farada,30-vuotias mies
*180cm/80kg
*Sinä hoidat kodin siisteyden, kun taas Javed tuo kotiin rahaa
*Sanoi, että saattaisi haluta lapsen ehkä kymmenen vuoden päästä
Kommentit (9)
En kenenkään. Mutta noista vähiten vastenmelinen on Abdul.
Jorma. En halua missään tapauksessa lapsia itsekään.
Abdul on kaikkien Immosen vihaajien unelma.
Javed, ajatusmaailma täsmää, kunhan Javed vain tienaisi molempien edestä, muuten kyllä lähtisin itekkin töihin ja vaatisin kotitöiden jakamista
Jorma. Koska en halua lapsia lisää.
Abdul, jos hän olisi normaali/suurituloinen, ettei tarvitsisi pennosia laskea sen takia että olen kotona. Kotirouvuus kävisi minulle paremmin kuin hyvin, pidän kotitöistä ja vapaa ajasta. Lapsiakin haluan juuri tuob kaksi kappaletta, enemmänkin olisin valmis tekemään. En kuitenkaan jalkapallojoukkueellista...
Lapsenryöstöstähän minua syytettäisiin, ottaisinpa kenet noista tahansa. En harrasta alamitt..., siis alaikäisiä. Mutta jos olisi pakko mennä naimisiin, niin kai se yhteiskunta partnerin hommaisi. Jo edesmennyt enoni, poikamies, huvitteli ajatuksella, että kunta kutsuisi kaikki naimattomat asukkaat torille ja siellä muodostettaisiin kaksi sisäkkäistä rinkiä, toiseen naiset ja toiseen miehet. Sitten vaan musiikki pauhaamaan ja ringit liikkeelle, toinen vasta- ja toinen myötäpäivään. Kun musiikki sitten loppuisi, niin partneri olisi se, joka pysähtyi kohdalle.
Javed!