Loukkasinko miestä jotenkin? Hän kysyi mitä haluan....
Suhde on ollut vain seksiä, mutta olemme myös viestitelleet paljon. Ilmaisin että en halua pelkästään sellaista ja että olen lopettanut muiden tapailun.
Sanoin että en osaa määritellä sitä, ilmaisin olettavani että mies haluaa vaan seksiä.
Menin hänen luokse ja sängyssä ennen mitään muuta hän katsoi silmiini ja kysyi mitä haluan.
Pelästyin jotenkin enkä osannut sanoa mitään järkevää. Hän sanoi myös että hänellä oli ollut ikävä ja kysyi oliko minulla.
Nyt hän on vaisu. Merkitsikö tuo kysymys jotain?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ap, jospa opettelisit kysymään siltä mieheltä suoraan. Sehän se parhaiten tietää eikä mitkään anonyymit nettipalstalla???
Ihan oikeasti. Ajattele ITE
Eli jos kysyn täältä, en ajattele itse 😂
Tiedän että jos kysyn mieheltä suoraan hän pelästyy. Yritin jo kysellä ennen tuota tapaamista.
Te osaisitte puhua jos olisi rakkautta, mutta tässä ei ole mitään muuta kuin haureutta ja fornikaatiota.
Talo on rakennettu hiekalle.
Vierailija kirjoitti:
Te osaisitte puhua jos olisi rakkautta, mutta tässä ei ole mitään muuta kuin haureutta ja fornikaatiota.
Lol!
Paneminen sujuu, puhuminen ei? Kuinka paljon teillä onkaan ikää...
Vierailija kirjoitti:
Paneminen sujuu, puhuminen ei? Kuinka paljon teillä onkaan ikää...
Aina sama juttu 😂 kukaan täällä ei osaa vastata kysymykseen, ainoastaan haukkua. Oli aihe mikä tahansa.
Paljon sinulla olikaan ikää??
Itselleni ei tulisi mieleenkään kommentoida kenellekään noin
Teillä on pelkkä seksisuhde. Silti voi sanoa että on ikävä mutta ei se asiaa muuksi muuta. Naiset silti aina toivovat muuta.
Vierailija kirjoitti:
Teillä on pelkkä seksisuhde. Silti voi sanoa että on ikävä mutta ei se asiaa muuksi muuta. Naiset silti aina toivovat muuta.
Hän sanoi myös että jos olisimme yhdessä, seurustelumielessä, hän yrittäisi/haluaisi minua koko ajan.
Minusta meidän välit asia jäi hieman auki.
Mietin pitäisikö kysyä miltä hänestä tuntuu.
Tai olisiko töykeää olla kysymättä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta.
Puhukaa nyt kuitenkin. Eihän tuo muuten selviä.
Ehkä hän haluaisi jotain enemmän. Kysyi siksi ja sinun vastaus kuulosti siltä että sinä et halua enempää tuosta miehestä.
Mitä jos juttelisit kunnolla tuon miehen kanssa. Juttelisitte kummankin tulevaisuuden toiveista. Kertoisit sille miehelle onko sinulla ollut häntä ikävä jne.
Ei tuo mies kaipaa seurustelusuhdetta - vain se ksisuhde sillä on mielessä. Varmasti rakastaa sua saatuaan ja sitten onkin jo kiire jonnekin. Kova ikävä on eli kiirus panolle ja sitten taas rakastaa minuutin ja katoaa.
Kokemusta on. Oli mukamas eronnut ja mukamas uutta parisuhdetta etsimässä. Ei ollut sitä, mitä minä etsin, mutta se ksi oli kyllä nautinnollista.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän haluaisi jotain enemmän. Kysyi siksi ja sinun vastaus kuulosti siltä että sinä et halua enempää tuosta miehestä.
Mitä jos juttelisit kunnolla tuon miehen kanssa. Juttelisitte kummankin tulevaisuuden toiveista. Kertoisit sille miehelle onko sinulla ollut häntä ikävä jne.
Sanoin että minulla oli ikävä.
En tiedä miten kysyä, hänen etäisyys voi merkitä mitä vaan.
Ap tässä, puhuimme ja hänellä oli tunteita.
Jos tästä jollekin joskus on apua
Ap, jospa opettelisit kysymään siltä mieheltä suoraan. Sehän se parhaiten tietää eikä mitkään anonyymit nettipalstalla???
Ihan oikeasti. Ajattele ITE