Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palljonko teidän suvussa on korkeastikoulutetttuja? Omassa lähisuvussa heti kättelyssä 20 yliopiston käynytttä 3 miljonäääriä.

Vierailija
06.03.2022 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainoa korkeakoulun käynyt. Miljönäärejä ei ole yhtään.

Vierailija
2/9 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähisuvussa tulee heti mieleen 35 työtöntä ja 17 velkajärjestelyssä olevaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisia on yhteensä setiä, tätejä, serkkuja noin 50, josta kaksi on (itseni mukaan lukien) on käynyt yliopistotasoisen koulutuksen, 4 amk:n. Kovaa työtä on vaatinut tehdä "luokka"hyppy ja välillä olen kärsinyt huonosta itsetunnosta enkä ole uskonut itseeni. Erityisesti johtajapaikkojen hakeminen tuntuu vaikealta, kun ei ole ketään suvusta, jolta voisi kysyä tai olisi näyttänyt mallia. Tosin eipä meillä suvussa muutenkaan ole naisia juuri kunnioitettu, joten tuskin olisin edes saanut mitään apuja tai ohjausta.

Onneksi on kuitenkin samanhenkisiä ystäviä, jotka näyttävät mallia eteenpäin. 

Vierailija
4/9 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aloittaja ei ainakaan ole näiden miljonäärien ja korkeastikoulutettujen joukossa,  päätellen kolmesta karkeasta kirjoitusvirheestä: korkeastikoulutetttuja, käynytttä, miljonäääriä. :D

Vierailija
5/9 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin puoleisesta lähisuvusta on yliopistokoulutettuja viisi, joista neljä on vielä hengissä ja työelämässä. Yksi nuori opiskelee parhaillaan. Ollaan aika pitkälti maanviljelijä- ja käsityöläisvoittoisia. Isän puolen suvusta en tiedä, ei olla tekemisissä.

Vierailija
6/9 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä kaikkien sukulaisteni koulutuksia. Pääosin serkut ainakin duunareita, mutta kun en edes ole nähnyt kaikkia serkkujani vuosikymmeniin enkä muista kaikkien nimiä tai ole edes ihan varma montako serkkua on isän puolelta. Muutama amk:n käynyt ainakin on ja itsekin opiskelen tällä hetkellä amk:ssa. Vanhempani, heidän vanhempansa ja sisaruksensa ovat/olivat duunareita. Mun kaksi sisarusta käynyt ammattikoulussa kaksi eri koulutusta. Mä olen meidän perheen ainoa joka käynyt lukion, toki nyt pian omakin lapsi pääsee ylioppilaaksi. 

En osaa sanoa onko ketään yliopistossa opiskellutta. Miljonäärejä ei ole, mutta yksi serkku peri isän lapsettoman sedän ja omaisuutta oli n.600 000€. Oikeasti serkun isä oli se jonka hyväksi testamentti oli tehty, mutta hän ehti kuolla ennen tätä setäänsä.

Vierailija
7/9 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 yliopistossa käynyttä joista valtaosa huippuylipostoja ulkomailla. Viisi miljonääriä, kaksi heistä Forbesin TOP100-listalla.

Vierailija
8/9 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole mitään hajua varsinkaan isäni puolen suvusta. Isän puolen suku on iso ja serkkujakin monta, mutta käsittääkseni aika monella heistä on yliopistotason tai amk-koulutus. Äitini puolen suvusta taas minä olen ainut, jolla on maisterin tutkinto. Äidilläni ja veljelläni on amk-tutkinto ja muut tädit, enot ja serkut ovat duunareita.

Vierailija
9/9 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini suvussa vasta minun sukupolvessani (eli minä ja osa serkuistani) on amk- tai yliopistotasoisen koulutuksen käyneitä.

Isäni suvussa jo isovanhemmistani löytyy yliopistossa opiskelleita.

Miljonäärejä ei ole mutta ihan hyvin ovat kaikki tulleet toimeen. Työttömiä ei oikeastaan ole ollut kummallakaan puolella sukua (siis ainakaan niin pitkiä työttömyysjaksoja että olisin edes tiennyt niistä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme