Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA MAMMAT! KAADUIN RULLALUISTIMILLA, JA

Vierailija
03.08.2015 |

huuli halki ja huulen sisäpuolella kauhea patti ja verenpurkauma. Lisäksi asfaltti-ihottumaa leuassa ja nokan alla. Oon vielä pari viikkoa lomalla, toivottavasti noi ihottumat saa peitettyä sitten meikillä, asiakaspalvelussa kun oon töissä. Kokemuksia: kauanko huulen jumalaton turvotus kestää? Onko asfaltti-ihottuman pikaiseen paranteluun konsteja?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että osuit vahingossa kaapinkulmaan. Sitä sattuu Suomessa jatkuvasti.

Vierailija
2/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysy, mitä sanoa kellekin, vaan keinoja paranemiseen! Ja joo, miestä ois helppo syyttää, mutta olen sinkku ja iki-vanhapiika. Eikä tästä ollut kyse, arvon nro 2. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putsaa huolellisesti hiekasta haavapohja! Jos näkyy hiekanjyviä niin vaikka pehmeällä hammasharjalla sivelet, ensin voit laittaa Emlasta pintapuudutteen. Sitten esim Bacibact antibioottivoidetta lopuksi, nuo tuppaa tulehtumaan. 

Vierailija
4/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudo kylmällä, juo runsaasti vettä, sivele Bebanthenilla. Jos sattuu, käytä tulehduskipulääkettä. Kyllä se siitä. 

Vierailija
5/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nelonen! Myös molemmat polvet ovat auki ja todella kipeät. Lisäksi kämmenessä on myös asfaltti-ihottumaa. Saako noita nelosen kertomia ilman reseptiä? Ap

Vierailija
6/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ilman reseptiä molempia. Jos hiekanjyviä jää haavapohjaan, näkyy ne myöhemmin 'tatuointimaisina' ihon alta. 

Vierailija
7/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan sanoa, kauanko huulen turvotus kestää? Syöminen on hieman vaivalloista. Ap

Vierailija
8/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vajaan viikon muistaakseni oli mulla turvotusta huulessa, kun sitä tikattiin. Yritä tehdä ruoksi sosekeittoja ja välipalana jugurttia tai smoothieita, joita saat pillillä imettyä. :) ootko muuten lääkärissä siis käynyt tuon takia? Kannattaa hampaita tarkistuttaa, ettei käy huonosti. :)

Vierailija
9/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hammaslääkärissä - lohjennut hammas paikattiin, mutta muuten oli kuulemma kaikki ok. Oli eniten järkyttynyt mun kädestä: koko kämmen auki. Sitä oon putsaillut, mutta eipä sille varmaan sen kummempia voi tehdä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi