Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään muulla ollut riipputissejä jo ennen lapsia?

Vierailija
03.08.2015 |

Vai olenko ainoa luonnonoikku. Mulla on ihan teiniistä asti ollut surullisesti alaspäin riippuvat riipparit, joiden nännitkin osoittaa kohti maata. Eikä mun rinnat ole edes jättikokoiset, vaan kokoa 75 B. Muistan miten nuorena hävetti jossain koulun pukkarissa, kun muilla oli terhakat ketunnokkatissit, ja mulla sellaiset riippuvat utareet. Toisaalta, onneksi sentään tukevilla liiveillä nämäkin saa vaatteet päällä ok näköiseksi.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. Ihme haukkumista taas. Olette kaikki kauniita, arvon naiset, kaikenlaisilla rinnoilla!

Vierailija
42/52 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans teinistä lähtien ollut pienet roikkutissit, hoikassa kunnossa 75B ja nyt lievästi ylipainoisena ja yhden raskauden jälkeen 80B. Veikkaan jonkinasteista tubulaarisuutta :( nännipihatkin on normitilassa isot ja pulleat eikä itse nänniä näy ollenkaan. Sentään imetys onnistui vaikka ihan kamala homma oli saada se tissi kunnolla vauvan suuhun...

Rumathan nää on vaan alan vähän tottua, kunhan ei tarvi kellekkään näytellä näitä, mitä nyt oma ukko joutuu joskus kattelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin salilla ja uimahallissa näkee hyväkuntoisillakin nuorilla naisilla riippuvia rintoja silloin tällöin. Ei siinä mitään ihmeellistä. Otin omat 70D:t esille tässä, koska voisin jo kuvitella kolmeakymmentä lähestyvänä, että ne pian alkaisivat näyttää ikääntymisen merkkejä, mutta vielä menee ihan hyvin. Ajattelin kuitenkin laihduttaa pari kiloa, jos alkaa näyttää pahalta. Ekana ne tisseistä lähtevät. N27

Vierailija
44/52 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä koen, että tässä on ihan liian vähän kuvia erityisesti noista 70D tisseistä. Uskaltaisiko joku pistää?

Vierailija
45/52 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas näkee miten naiset on kökköjä. Yksi hakee "vertaistukea" niin eivätköhän neiti täydelliset tule irvimään täyteläisillä rintavarustuksillaan. Perustaisitte oman Täydelliset rintavarustukset -ketjun ja vertailisitte kenellä parhaat.

Vierailija
46/52 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:46"]

Kyllä taas näkee miten naiset on kökköjä. Yksi hakee "vertaistukea" niin eivätköhän neiti täydelliset tule irvimään täyteläisillä rintavarustuksillaan. Perustaisitte oman Täydelliset rintavarustukset -ketjun ja vertailisitte kenellä parhaat.

[/quote]

Millaista vertaistukea sitä sitten antaisi? Isolla osalla roikkuu, osalla ei. Miehet kyllä tykkää roikkuvistakin, varsinkin isoista. Ei siinä mitään hävettävää ole. Kunnon liiveillä ja bikineillä saa kaiken näyttämään hyvältä.

Vierailija
47/52 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä esimerkki, miten nuorellakin voi olla. Osa tykkää, osa ei. Mitä mieltä?

http://38.media.tumblr.com/b31db0edaf2af406a539ee8bdfe32a25/tumblr_mf8rijuJUy1r6w8o3o1_1280.jpg

Vierailija
48/52 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on. Olen aina hävennyt rintojani. Koko 70C.

Vierailija
49/52 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on aina ollut riipparit. Koko on sopusuhtainen, mutta rintakudos ei ole ikinä ollut kiinteää ja aina olen saanut ns. pullauttaa tissit liivikuppeihin. Nuorena inhosin alasti oloa ja häpeilin tissejäni, mutta vaatteet päällä on aina näyttänyt hyvältä, mikä on lieventänyt ahdistusta. Nykyään olen sinut rintojeni kanssa. Kahden lapsen imetyksen jälkeen eivät roiku sen enempää kuin nuorenakaan. Mutta hommansa ne hoitivat sen verran hyvin, että olen niistä ylpeä = maitoa riitti yllin kyllin. :D Ja mies ei ole koskaan valittanut.

Vierailija
50/52 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:14"]

Ei niiden rintojen ole tarkoitus miehiä miellyttää, niillä vain ruokitaan mahdollisia lapsia. Kauniita rintoja ei ole olemassa.

[/quote]

Jos rintojen ei ole tarkoitus miellyttää miehiä, niin miksi naisilla rasva kerääntyy rintoihin? Imetyshän onnistuu aivan yhtä hyvin ilman tuota rasvakudostakin.

Vierailija
51/52 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 17:00"]

No höh. Ihme haukkumista taas. Olette kaikki kauniita, arvon naiset, kaikenlaisilla rinnoilla!

[/quote]

Jos kaikki ovat kauniita, ei kukaan ole kaunis. Kauneutta ei voi olla ilman rumuutta. Tämä on sellainen ying-yang-juttu, nääs.

Vierailija
52/52 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka alapeukuttaa pieni- ja/tai kiinteärintaisia?? Miksi ihmeessä? Mitä vikaa on kauniissa kiinteissä rinnoissa?