Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäävätkö kauppojen käsidesiautomaatit ja kassojen pleksit pysyvästi käyttöön, vaikka koronarajoitukset ovatkin poistuneet?

Vierailija
06.03.2022 |

Asiakkaat ja myyjät käyttävät ainakin edelleen maskeja.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassan pleksi häiritsee myymäläryöstäjäå.

Vierailija
2/28 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jäävät. Ajatellen jo influenssa- ja noroviruskausia. Eikä pandemia ole vielä ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/28 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Ei kai niistä mitään haittaakaan ole?

Vierailija
5/28 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärituttavani kertoi kausiflunssan vähentyneen merkittävästi juuri käsihygienian ja maskien ansiosta.

Vierailija
6/28 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan hyvä kun jäisivät.

Vierailija
7/28 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pleksit jää. Käsidesit lähtee sitten kun niitä ei ole pakko tarjota enää.

Vierailija
8/28 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jäävät. Tätä samaa olen miettinyt itsekin. Onhan se tietynlainen palvelukin tuo käsidesiautomaatti pöpöjä pelkääville.

Niitähän riittää koronan jälkeen maailman tappiin asti.

Vierailija
9/28 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti jäävät. Ajatellen jo influenssa- ja noroviruskausia. Eikä pandemia ole vielä ohi.

Tajuatko i dio otti että sinä maksat nekin käsidesit plus muut kaupan tekemät korona hulluudet omasta kukkarosta! Vai luulitko että kauppias joku hyväntekijä on?? V i t tu kuinka pösilöitä ihmisiä saa vapaana edes liikkua!??

Laskevatko tuotteiden hinnat, kun kauppojen käsidesit poistuvat? Hienoa!

Vierailija
10/28 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pleksit jää. Käsidesit lähtee sitten kun niitä ei ole pakko tarjota enää.

Näin mäkin luulen. Harva niitä kauppojen oksennuksen hajuisia halppiskäsidesejä enää muutenkaan käyttää.

Vierailija
11/28 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikallisessa supermarketissä säästetään laittamalla vesisaippualitkua käsidesiautomaattiin

Vierailija
12/28 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskit sais jo jäädä. Kaupan työntekijätkin mielestäni saisivat jo itse päättää käyttääkö maskia vai ei. Pelokkaat asiakkaat voisivat itse suojella itseään paremmilla maskeilla.

Vierailija
13/28 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kauppojen "käsidesilitkut" kierrän kaukaa. Kädet haisee etikalle ja ovat tahmaiset.

Vierailija
14/28 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko i dio otti että sinä maksat nekin käsidesit plus muut kaupan tekemät korona hulluudet omasta kukkarosta! Vai luulitko että kauppias joku hyväntekijä on?? V i t tu kuinka pösilöitä ihmisiä saa vapaana edes liikkua!??

Ei influenssien ja noroepidemioiden hoitokaan ilmaista ole. Jos noilla keinoin ne vähentyvät merkittävästi, niin jääköön käyttöön.

Vierailija
15/28 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne naamavaipat voisi jo laittaa roskiin. Narattaa kun marketissa koittavat myydä varastojaan pois.

Vierailija
16/28 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tämä tulee vähemmän maksamaan kuin sairastumiset ja lääkkeet. Kaikki läheiseni, jotka ovat käyttäneet maskeja ja käsidesiä kertovat, etteivät ole sairastaneet pariin vuoteen yhtään flunssaa eikä vatsatautia. Aikaisemmin useita vuodessa. Itse olen myös pysynyt täysin terveenä viimeiset pari vuotta.

Kielenkäytöstäsi päätellen et itse kyllä vaikuta miltään nerolta.

Vierailija
17/28 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan maskipakkoa ja pleksejä Alkon myymälöissä. Niiden ansiosta myyjä ei haista asiakkaan kuntoa ja aamuannoksen voi ostaa jo ysiltä.

Vierailija
18/28 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta maskit on oleet hyvät. Ei ole ollut kahteen vuoteen flunssia tai muuta pöpöä tässä perheessä. Tosin ei pikkulapsia meillä enää olekaan, nehän nuohoavat kaikki nurkat. Ällöä katsoa, kun jonkun lapsi nuolee ostoskärryjen kahvaa.

Vierailija
19/28 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskit sais jo jäädä. Kaupan työntekijätkin mielestäni saisivat jo itse päättää käyttääkö maskia vai ei. Pelokkaat asiakkaat voisivat itse suojella itseään paremmilla maskeilla.

Kärkkäisen myyjät eivät käyttäneet maskeja koko pandemian aikana.

Vierailija
20/28 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin, että käsidesit jäisi kauppoihin esille, mutta näyttää, että niitä on jossakin vähennetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi