Sairauspäivärahan hakijat!
Laitoin jatkohakemuksen sairauspäivärahaani 22.6. Vieläkään en ole saanut päätöstä. :( Olen nyt jo pari viikkoa joka päivä käynyt katsomassa Kelan verkkosivuilta, ja siellä lukee edelleen "Käsittelyssä, arvioitu käsittelyaika 3 viikkoa". Rupeaa jo tosissaan pinna kiristymään. Tänään tulee siis jo 6 viikkoa täyteen. :( Perkele. Jos nyt tulee vielä hylkäävää päätös, niin en kestä.
Onko teillä muilla päätökset myöhässä?
Kommentit (7)
Mulla vähän sama tilanne ja yli 2kk hakemuksen teosta ja ei vieläkään päätöstä...
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 09:28"]
Mulla vähän sama tilanne ja yli 2kk hakemuksen teosta ja ei vieläkään päätöstä...
[/quote]
Mukava tietää, että joku muukin on samassa tilanteessa. On kyllä todella ahdistavaa odottaa päätöstä, kun ei edes ole varmuutta sen hyväksynnästä. ap
Soita ja kysy että mikä kestää. En ole paljon Kelan kanssa joutunut asioimaan, mutta keväällä sain asumistukea ja kun näytti kestävän niin soitin ja tekivät päätöksen samana päivänä. Kesätyöntekijöitä ja lomia siinäkin puljussa nyt.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 09:34"]
Soita ja kysy että mikä kestää. En ole paljon Kelan kanssa joutunut asioimaan, mutta keväällä sain asumistukea ja kun näytti kestävän niin soitin ja tekivät päätöksen samana päivänä. Kesätyöntekijöitä ja lomia siinäkin puljussa nyt.
[/quote]
Täytyy varmaan soittaa. Ensimmäinen päätös tuli 1,5 viikossa keväällä. 6 viikkoa on kyllä aika kohtuuttoman kauan. :/ Katson tämän päivän, jos ei tule niin soitan. ap
Hain työnantajana sairauspäivärahaa, päätös tuli viikossa.
Mä jätin kuntoutustukihakemuksen huhtikuussa. Ei ole päätöstä tullut vieläkään. Saan nyt sen aikaa työttömyystukea. Heinäkuussa tulot olivat huimat 260 euroa. Yksi viikko omavastuuaikaa työttömyystuessa.
Ovat kai kesälomilla.
Nosto