Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen 18v täyttänyt tuli sellaisessa kunnossa kotiin, että ei tosikaan

Vierailija
06.03.2022 |

Oli tainnut juhlia ja juoda ihan olan takaa nyt kun se on laillista. En usko, että hän on koskaan juonut, koska ei ole ikinä tullut edes pienessä hiprakassa kotiin. Hyvä että ei saanut alkoholimyrkytystä. Sen verran sammalsi ja oli sekaisin, että en saanut mitään selvää hänen puheestaan eikä ollut osannut tulla kotiin yksin. Melkein vein lääkäriin. Nyt tuntuu olevan melko heikko olo.

Eipä se huoli loppunutkaan vaikka poika tuli täysi-ikäiseksi. Paheni vain.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin humalan takia. Just joo

Vierailija
2/38 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maailmassa ja tilanteessa, voit olla iloinen, että tuli kuitenkin kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisia ne naiset on.

Vierailija
4/38 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu, vastuu ja vastuu. Armeijaan, muutto pois kotoa, työtä ja opiskelua. Hyysäys pahentaa tilannetta. Edellyttä jatkossa raittiutta. Älä anna periksi.

Vierailija
5/38 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo, olihan uutinen! Miten käsitelet hänen kanssa asian,kun sitä herää aamiaiselle?Vaikka on 18v. täysi ikäinen.Ei tarkoita ettei noudata lapsuus kodin sääntöjä.Minkä laiset säännöt teillä on?Miten keskutelet asiasta toisen vanhemman kanssa?

Vierailija
6/38 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sillä oli hauskaa. Kerran sitä vain 18v täytetään 😁

Vierailija
7/38 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Jos on huonossa kunnossa, hänellä on alkoholimyrkytys.

Vierailija
8/38 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutsi 4.3. kirjoitti:

Just joo, olihan uutinen! Miten käsitelet hänen kanssa asian,kun sitä herää aamiaiselle?Vaikka on 18v. täysi ikäinen.Ei tarkoita ettei noudata lapsuus kodin sääntöjä.Minkä laiset säännöt teillä on?Miten keskutelet asiasta toisen vanhemman kanssa?

Mäkä mäkä mäkä 💩

Vierailija
9/38 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy poika huoneen ovella parin kattilan kannen kanssa paukuttamassa ja toivottamassa huomenia.

Vierailija
10/38 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
11/38 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos tiedosta.

Vierailija
12/38 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi avaa suunsa hän puhuu kodistaan.

Vierailija
13/38 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, hän oli niin huonossa kunnossa, että ei muistanut missä asutaan. Kaverit olivat sitten taluttaneet hänet tänne eikä heistä näkynyt juurikaan humalatila. Kyllä mä ainakin säikähdin, kun oma ei pysynyt pystyssä ilman kaverin tukea, ei muistanut asioita ja puhui niin huonosti, ettei saanut mitään selvää. En minä tiedä oliko ottanut jotain muutakin sitten kuin kaljaa. Googlasin ja mietin soittavani lääkäriin, mutta päätin jäädä seuraamaan itse hänen vointiaan, kun ei silloin kuitenkaan esim oksennellut, mutta kyllä mä koko ajan mietin tuota. Oli jotenkin niin sekava kun tuli kotiin. Ap

Vierailija
14/38 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se huoli vasta alkaa.

Vierailija
15/38 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, hän oli niin huonossa kunnossa, että ei muistanut missä asutaan. Kaverit olivat sitten taluttaneet hänet tänne eikä heistä näkynyt juurikaan humalatila. Kyllä mä ainakin säikähdin, kun oma ei pysynyt pystyssä ilman kaverin tukea, ei muistanut asioita ja puhui niin huonosti, ettei saanut mitään selvää. En minä tiedä oliko ottanut jotain muutakin sitten kuin kaljaa. Googlasin ja mietin soittavani lääkäriin, mutta päätin jäädä seuraamaan itse hänen vointiaan, kun ei silloin kuitenkaan esim oksennellut, mutta kyllä mä koko ajan mietin tuota. Oli jotenkin niin sekava kun tuli kotiin. Ap

Ole onnellinen siitä, että hänellä on noin hyvät ystävät, jotka huolehtivat hänestä.

Olisiko hänelle voitu synttärisankarina juottaa enemmän juomaa tai esim viinashotteja?

Vierailija
16/38 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eka saakelinmoinen krapula opettaa hiukan, toka hiukan enemmän jne. Kolmekymppisenä jo useimmiten muistaa, tai sitten ei.

😂

Vierailija
17/38 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen siitä, että hänellä on noin hyvät ystävät, jotka huolehtivat hänestä.

Olisiko hänelle voitu synttärisankarina juottaa enemmän juomaa tai esim viinashotteja?

Ja oliko mustuaiset suuret? Seisoiko silmät päässä?

Vierailija
18/38 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutsi 4.3. kirjoitti:

Yhdyssananat, ne saakelin yhdyssanat.

Vierailija
19/38 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kun sammuin pienen yksiöni eteiseen. Olin 18v ja asuin yksin. Eipä tarvinnut vanhempien huolehtia.

Vierailija
20/38 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ennekin ole ryypännyt. Et vain tiedä kaikkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä