Pelkkää sotakeskustelua! Välillä on hyvä miettiä jotain muutakin , eli mihin haluaisit matkustaa?
Eli jos ei olisi koronaa, tai sotaa, niin mihin haluaisit matkustaa? Mistä haaveilet?
Itselleni on tuttu ja turvallinen kohde Kreeta, sinne haluan taas kesällä viikoksi. Ja ennen joulua New Yorkkiin näkemään Amerikan joulu. Siitä oon haaveillut pitkään
Kommentit (9)
Kreetalle matka varattu. Karibian risteily olisi ensi vuonna tarkoitus toteuttaa.
Kiovaan sitten kun Ukraina on vapaa ryssäläisistä.
Kaikki haaveet on jäissä näinä aikoina.
Enpä juuri mihinkään.
Olen aika paljon maailmaa nähnyt ja tullut siihen tulokseen että loppupeleissä suomessa on asiat aika hemmetin hyvin.
Enkä oikein muutenkaan saa kiksejä matkustelusta.
Jenkkeihin, pitkälle kiertomatkalle. Menen sitten kun lapset on isoja, jos olen hengissä, en lapsia sinne raahaa mukaan. Sitä ennen silloin tällöin madeiralle, en joka vuosi jaksa lasten kanssa. En enää minnekään muualle. Matkustelin nuorena.
No venäjälle matkustan tuskin enää koskaan..4 kertaa lomalla siellä olen käynyt. Se riittää. Eli haave on mahdollisimman kauas venäjästä
Tällä hetkellä kelpais mikä vaan lämmin paikka sillä en ole koronan aikaan päässyt matkustamaan mihinkään. Tämä haave toteutuu kahden viikon päästä kun lähden espanjaan viikoksi. Muuten kaipaan jenkkilää, kun siellä normaalisti tullut käytyä 1-2 x vuodessa (viimeksi helmikuussa 2020 juuri ennen koronaa).
Kyllä, minulla on matkasuunnitelma valmiina, matkustan Kuupaan heti kun se on mahdollista.