Olen aivan totaalisen täynnä miehiä
En nyt naisiinkaan päin ole, mutta...
Ei ole olemassa kunnollista ja rehellistä miestä jonka kanssa arvot ja elämäntavat kohtaisivat. Juttelin ehkä noin viikon verran miehen kanssa joka sanoi että etsii ensisijaisesti tyttöystävää, ei kavereita tai seksiä. Sanoin muutaman kerran, että sanokin sitten suoraan asiat, vihaan kiemurtelua.
No arvatenkin yhtäkkiä tyyppi kertoo että on tainnut löytää ihanan naisen<3333 en vaivautunut paljon puhumaan tuollaisen kusettajan kanssa vaan kerroin mielipiteeni ja estin tyypin. Minulla on yleensä tapana ehdottaa kaveruutta, jos kemiat eivät kohtaa romanttisessa mielessä, mutta tuollaiset lähtevät samantien helvettiin elämästäni.
Ja tämän tuhannennen paskakokemuksen myötä päätin alkaa pelinaiseksi :-) Sori miehet.
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:26"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:21"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 06:48"] Eli olin ts. monta kertaa tuonut ilmi että minusta tuntuu ettei hän ole ihan täysillä tutustumassa minuun, koska puheenaiheet junnasivat paikallaan ja hän oli vitun tylsän oloinen tyyppi eikä sellainen jonka kanssa olisi tuntunut heti hauskalta jutella. Ja ehkä idioottimaisinta tässä on se että annan mahdollisuuden tuollaisille vajakeillekin, koska haluan olla ennakkoluuloton. Jatkossa en todellakaan ole, vaan jakelen pakkeja ja leikin tunteilla. [/quote] :D [/quote] Ehheheh, hauskaa. Luuletko etten kykene jakelemaan pakkeja? Luuletko ettei minulla ole ulkonäköä siihen?
[/quote]
( ͡° ͜ʖ ͡°)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:38"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:21"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 06:48"]
Eli olin ts. monta kertaa tuonut ilmi että minusta tuntuu ettei hän ole ihan täysillä tutustumassa minuun, koska puheenaiheet junnasivat paikallaan ja hän oli vitun tylsän oloinen tyyppi eikä sellainen jonka kanssa olisi tuntunut heti hauskalta jutella. Ja ehkä idioottimaisinta tässä on se että annan mahdollisuuden tuollaisille vajakeillekin, koska haluan olla ennakkoluuloton. Jatkossa en todellakaan ole, vaan jakelen pakkeja ja leikin tunteilla.
[/quote]
:D
[/quote]
Tunnistan niin hyvin oman miehisen vajaavaisuuteni ja vitun tylsyyteni tästä tekstistä.
Onneksi aurinko paistaa tänään täällä.
[/quote]
Kiva.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:02"]Tai no, iskepä joku palstan lassukoista. Hehän väittävät, että nainen kuin nainen saa jonkun.
[/quote]
Niin, paitsi jos on seksikielteinen tietysti.
En oikein tiedä millainen on lassukka, mutta tuskin kukaan mainitsemaa väitettäsi ulottaisi seksittömään kanssakäymiseen.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:21"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 06:48"]
Eli olin ts. monta kertaa tuonut ilmi että minusta tuntuu ettei hän ole ihan täysillä tutustumassa minuun, koska puheenaiheet junnasivat paikallaan ja hän oli vitun tylsän oloinen tyyppi eikä sellainen jonka kanssa olisi tuntunut heti hauskalta jutella. Ja ehkä idioottimaisinta tässä on se että annan mahdollisuuden tuollaisille vajakeillekin, koska haluan olla ennakkoluuloton. Jatkossa en todellakaan ole, vaan jakelen pakkeja ja leikin tunteilla.
[/quote]
:D
[/quote]
Tunnistan niin hyvin oman miehisen vajaavaisuuteni ja vitun tylsyyteni tästä tekstistä.
Onneksi aurinko paistaa tänään täällä.