Olen aivan totaalisen täynnä miehiä
En nyt naisiinkaan päin ole, mutta...
Ei ole olemassa kunnollista ja rehellistä miestä jonka kanssa arvot ja elämäntavat kohtaisivat. Juttelin ehkä noin viikon verran miehen kanssa joka sanoi että etsii ensisijaisesti tyttöystävää, ei kavereita tai seksiä. Sanoin muutaman kerran, että sanokin sitten suoraan asiat, vihaan kiemurtelua.
No arvatenkin yhtäkkiä tyyppi kertoo että on tainnut löytää ihanan naisen<3333 en vaivautunut paljon puhumaan tuollaisen kusettajan kanssa vaan kerroin mielipiteeni ja estin tyypin. Minulla on yleensä tapana ehdottaa kaveruutta, jos kemiat eivät kohtaa romanttisessa mielessä, mutta tuollaiset lähtevät samantien helvettiin elämästäni.
Ja tämän tuhannennen paskakokemuksen myötä päätin alkaa pelinaiseksi :-) Sori miehet.
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 06:48"]Monessako reiässä yhtäaikaa?
[/quote]
Öö
Taas tää pelottava nainen.. En usko ap, että tulet löytämään nettitreffien kautta ketään. Sun luonne ja kielenkäyttö on yksinkertaisesti niin kauheita. Mene vaikka baariin, josko ulkonäkö pelastaisi jotain.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 06:53"]Taas tää pelottava nainen.. En usko ap, että tulet löytämään nettitreffien kautta ketään. Sun luonne ja kielenkäyttö on yksinkertaisesti niin kauheita. Mene vaikka baariin, josko ulkonäkö pelastaisi jotain.
[/quote]
Ja taas täällä on näköjään joku joka kuvittelee tuntevansa öalstailijoita.voi hohhoijaa! :)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 06:59"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 06:53"]Taas tää pelottava nainen.. En usko ap, että tulet löytämään nettitreffien kautta ketään. Sun luonne ja kielenkäyttö on yksinkertaisesti niin kauheita. Mene vaikka baariin, josko ulkonäkö pelastaisi jotain.
[/quote]
Ja taas täällä on näköjään joku joka kuvittelee tuntevansa öalstailijoita.voi hohhoijaa! :)
[/quote]
*palstailijoita
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 06:48"]Monessako reiässä yhtäaikaa?
[/quote]tuli otsikosta ihan sama mieleen. Sitten tämä olikin jotain ihmissuhdesoopaa.
Jatkan kyllä nettideittailua mutta ykkösenä mielessäni on live-elämän tyyppi. Mutta kun en tiedä haluaako hän edes tutustua minuun, vaikka onkin mukava minulle.
Olen vain kurkkuani myöten täynnä näitä "tosirakkauden" etsijöitä jotka vaihtavat kohdettaan viikon välein, raivostuttavaa ajan tuhlausta. Mutta jatkossa lähden samaan peliin ja alan peluriksi ihan ilman huolen häivää ;-)
Olet se sama tyyppi joka hautoo kostoa jollein miehelle koska se ei halunnut olla kanssasi? Sanon nyt suoraan: Olet sekopää. Et tule koskaan löytämään ketään koska olet pelottava ja luultavasti myös vaarallinen. Tai no, iskepä joku palstan lassukoista. Hehän väittävät, että nainen kuin nainen saa jonkun.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:02"]Olet se sama tyyppi joka hautoo kostoa jollein miehelle koska se ei halunnut olla kanssasi? Sanon nyt suoraan: Olet sekopää. Et tule koskaan löytämään ketään koska olet pelottava ja luultavasti myös vaarallinen. Tai no, iskepä joku palstan lassukoista. Hehän väittävät, että nainen kuin nainen saa jonkun.
[/quote]
Öh... En tiedä mistä puhut, mutta kiitos kommentistasi :) En ole enää kiinnostunut tunneasioista vaan pelaamisesta.
Eipä tässä mitään tunteita ollut pelissä mutta ajan tuhlausta kylläkin. Kylmästi vaan helvettiin, kyllä ns. karma opettaa.
Muistan, että sulla on ollut montakin ketjua. Mikä se sun perustelu sille olikaan, että nettitreffailussa ei saisi jutella/tutustua moneen ihmiseen yhtäaikaa?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:09"]Muistan, että sulla on ollut montakin ketjua. Mikä se sun perustelu sille olikaan, että nettitreffailussa ei saisi jutella/tutustua moneen ihmiseen yhtäaikaa?
[/quote]
Minulla? Jokseenkin karmivaa, että jotkut ovat niin sekaisin päästään että kuvittelevat erottavansa VIERAILIJAT toisistaan. Eri asia jos kirjoittaisin nimimerkillä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:11"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:09"]Muistan, että sulla on ollut montakin ketjua. Mikä se sun perustelu sille olikaan, että nettitreffailussa ei saisi jutella/tutustua moneen ihmiseen yhtäaikaa? [/quote] Minulla? Jokseenkin karmivaa, että jotkut ovat niin sekaisin päästään että kuvittelevat erottavansa VIERAILIJAT toisistaan. Eri asia jos kirjoittaisin nimimerkillä.
[/quote]
No jos vastaat vaan tuohon kysymykseeni :)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:11"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:11"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:09"]Muistan, että sulla on ollut montakin ketjua. Mikä se sun perustelu sille olikaan, että nettitreffailussa ei saisi jutella/tutustua moneen ihmiseen yhtäaikaa? [/quote] Minulla? Jokseenkin karmivaa, että jotkut ovat niin sekaisin päästään että kuvittelevat erottavansa VIERAILIJAT toisistaan. Eri asia jos kirjoittaisin nimimerkillä.
[/quote]
No jos vastaat vaan tuohon kysymykseeni :)
[/quote]
Ai jotta voit jatkaa pimeää sinutteluasi?
Mikä on perusteluni? En minä sano ettei saa tutustua moniin, mutta eihän kyse ole siitä alkuunkaan vaan siitä mitä puhuu henkilökohtaisesti. Jos minulle sanotaan, että minun kanssani on mukavaa jutella ja ei ole etsimässä ensisijaisesti kaveria vaan enemmän, niin oletan että se on totta. Mutta sitten pari päivää myöhemmin mulkku ilmoittaa, että on löytänyt jonkun ihkun. Miten minun pitäisiä tuntea? Raivostuttaa tuollainen feikkaus.
Kyllä itselläni aina nousee yksi ylitse muiden ja hänelle juttelen sitten ihan eri sävyyn kuin muille. En anna kaikkien ymmärtää vähän jotain ja lopulta sano kiitti mulle riitti. Paitsi tästä lähtien alan pelaamaan miehillä, osaan minäkin.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:14"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:11"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:11"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:09"]Muistan, että sulla on ollut montakin ketjua. Mikä se sun perustelu sille olikaan, että nettitreffailussa ei saisi jutella/tutustua moneen ihmiseen yhtäaikaa? [/quote] Minulla? Jokseenkin karmivaa, että jotkut ovat niin sekaisin päästään että kuvittelevat erottavansa VIERAILIJAT toisistaan. Eri asia jos kirjoittaisin nimimerkillä. [/quote] No jos vastaat vaan tuohon kysymykseeni :) [/quote] Ai jotta voit jatkaa pimeää sinutteluasi? Mikä on perusteluni? En minä sano ettei saa tutustua moniin, mutta eihän kyse ole siitä alkuunkaan vaan siitä mitä puhuu henkilökohtaisesti. Jos minulle sanotaan, että minun kanssani on mukavaa jutella ja ei ole etsimässä ensisijaisesti kaveria vaan enemmän, niin oletan että se on totta. Mutta sitten pari päivää myöhemmin mulkku ilmoittaa, että on löytänyt jonkun ihkun. Miten minun pitäisiä tuntea? Raivostuttaa tuollainen feikkaus.
[/quote]
Niin? Eli mitä tämä mies tarkalleen ottaen valehteli sinulle? Hän oli etsimässä tyttöystävää ja ilmeisesti löysi sellaisen. Varmaan oikea nainen löytyi sitä kautta, että mies jutteli netissä eri ihmisten kanssa. Siinä ei ole mitään väärää. Sinun käytöksessäsi sen sijaan on.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 06:48"]
Eli olin ts. monta kertaa tuonut ilmi että minusta tuntuu ettei hän ole ihan täysillä tutustumassa minuun, koska puheenaiheet junnasivat paikallaan ja hän oli vitun tylsän oloinen tyyppi eikä sellainen jonka kanssa olisi tuntunut heti hauskalta jutella. Ja ehkä idioottimaisinta tässä on se että annan mahdollisuuden tuollaisille vajakeillekin, koska haluan olla ennakkoluuloton. Jatkossa en todellakaan ole, vaan jakelen pakkeja ja leikin tunteilla.
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:17"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:14"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:11"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:11"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:09"]Muistan, että sulla on ollut montakin ketjua. Mikä se sun perustelu sille olikaan, että nettitreffailussa ei saisi jutella/tutustua moneen ihmiseen yhtäaikaa? [/quote] Minulla? Jokseenkin karmivaa, että jotkut ovat niin sekaisin päästään että kuvittelevat erottavansa VIERAILIJAT toisistaan. Eri asia jos kirjoittaisin nimimerkillä. [/quote] No jos vastaat vaan tuohon kysymykseeni :) [/quote] Ai jotta voit jatkaa pimeää sinutteluasi? Mikä on perusteluni? En minä sano ettei saa tutustua moniin, mutta eihän kyse ole siitä alkuunkaan vaan siitä mitä puhuu henkilökohtaisesti. Jos minulle sanotaan, että minun kanssani on mukavaa jutella ja ei ole etsimässä ensisijaisesti kaveria vaan enemmän, niin oletan että se on totta. Mutta sitten pari päivää myöhemmin mulkku ilmoittaa, että on löytänyt jonkun ihkun. Miten minun pitäisiä tuntea? Raivostuttaa tuollainen feikkaus.
[/quote]
Niin? Eli mitä tämä mies tarkalleen ottaen valehteli sinulle? Hän oli etsimässä tyttöystävää ja ilmeisesti löysi sellaisen. Varmaan oikea nainen löytyi sitä kautta, että mies jutteli netissä eri ihmisten kanssa. Siinä ei ole mitään väärää. Sinun käytöksessäsi sen sijaan on.
[/quote]
Jauhoi paskaa minulle.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:21"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 06:48"]
Eli olin ts. monta kertaa tuonut ilmi että minusta tuntuu ettei hän ole ihan täysillä tutustumassa minuun, koska puheenaiheet junnasivat paikallaan ja hän oli vitun tylsän oloinen tyyppi eikä sellainen jonka kanssa olisi tuntunut heti hauskalta jutella. Ja ehkä idioottimaisinta tässä on se että annan mahdollisuuden tuollaisille vajakeillekin, koska haluan olla ennakkoluuloton. Jatkossa en todellakaan ole, vaan jakelen pakkeja ja leikin tunteilla.
[/quote]
:D
[/quote]
Ehheheh, hauskaa. Luuletko etten kykene jakelemaan pakkeja? Luuletko ettei minulla ole ulkonäköä siihen?
Huomasin kierouden myös siitä, että tyyppi oli saattanut lähettää minulle viimeisen viestin vaikkapa klo 20:30 mutta oli käynyt vielä yölläkin paikalla sanonatta minulle mitään. Aina ei viitsinyt edes avata viestejäni vaikka oli ollut paikalla. Whatsapista puhun siis. Ja siitä sanoin ihan suoraan hänelle. Enkä edes ole missään vaiheessa ollut mitenkään "keskittynyt" häneen. Minulla on live-elämässä pitkäaikainen kiinnostuksen kohde. Mutta olen totaalisen vittuuntunut tuosta asenteesta jolla ihmiset vain vaihtelevat seuraansa jatkuvasti.