Kerro synnyinmaasi, uskonto johon synnyit ja nykyinen elämänk.
Suomi, synt. evankeliluterilainen, nyk. en kuulu kirkkoon ja ateisti
Kommentit (42)
Suomi, isä ateisti ja äiti tapakristitty (ev.lut.). Erosin ev.lut kirkosta nuorena aikuisena heti kun annoin mun elämän Jeesukselle.
Suomi, syntynyt uskovaiseen perheeseen jotka eivät kuulu mihinkään kirkkoon/srktaan. Uskossa nykyään myös itse enkä edelleenkään kuulu mihinkään rekisteröityyn kirkkoon tms. Kasteella toki aikuisena käynyt ja kristitty olen. "Niinkuin savi on kädessä valajan, niin oon minäkin, kämmenellä Jumalan. Jos vain taivun tahtoonsa kokonaan, juurella ristin, synnit anteeks annetaan...."
26 saako kysyä missä kävit kasteella?
Synnyin Suomessa vl-perheeseen. Minut liitettiin evlut-kirkkoon, josta erosin 18-vuotiaana. En ole ikinä ollut uskonnollinen. Yliluonnollisten ja taikauskoisten juttujen, kuten jumalien, pohtiminen on minusta triviaalia, eikä se näin ollen määrittele minun vakaumustani.
Suomi, luterilainen, luterilainen
Syntyny dösäs uskon että jaksan spämmiä toisen vuoden vielä.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:55"]Suomi, ev.lut silloin ja edelleen. Mikä tämän kysymyksen tarkoitus on?
[/quote]
minua kiinnostaa palstalaisten taustat. Onhan täällä kaikenlaista kyselty. Kovin monikulttuurinen ei palsta vielä tämän pohjalta ole.
Suomi, ortodoksi edelleen ortodoksi tosin patriarkaattia vaihtaneena.
Suomi, uskonnoton (ateistiperheen kasvatti), nykyään ateisti vanhempieni tavoin.
Neuvostoliitto, ei uskontoa, ei edelleenkään uskontoa.
Suomi, Ev.lut mutta kirkosta eronnut, en oikein tiedä mihin uskoisi.
Somalia, Islam, usko nykyään Allah ja Kela
Suomi, syntynyt ateistiperheeseen, nykyään ateisti. Oli mulla mun kristinuskokokeilut teininä, mutta se ei sujunut hyvin.
Ai että hallelujaa-ketju tästä tulikin.
Syntynyt suomeen, kastettu ev.lut. kirkon jäseneksi, kuulun edelleen kirkkoon tavan vuoksi, mutten ole uskossa millään lailla.
Ruotsi, uskonnoton (ei kastetta ym.) ja niin edelleen
Suomi, ev.lut. kirkkoon kastettu, mutta erosin vuosia sitten. Nyt juutalainen.
Suomi, tapalutku/uskonnoton, uskonnoton
t.ateisti
Suomi, ev.lut ja edelleen. En ole hengellinen vaikka kirkkoon kuulunkin. En tiedä mihin uskon vai uskonko mihinkään.