Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millaisia synnytystä edeltävät oireet?

Vierailija
02.08.2015 |

Viikkoja nyt 35+2 ja tässä olen alkanut miettimään tulevaa synnytystä ja sitä edeltäviä oireita. Millaisia teillä on ollut ja kuinka nopeasti on niiden jälkeen syntynyt?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku vastata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, eipä ole ollut mitään kummallisia. Ekassa limatulppa irtosi ja siitä meni kolme päivää kun synnytys alkoi. Sitä ennen ei ollut mitään supistuksia tms.

Toka käynnistettiin joten siitä on turha mainita mitään.

Kolmannessa alkoivat yhtäkkiä supistukset ja siitä meni kuusi tuntia kun vauva oli syntynyt.

Mitä tätä palstaa olen lukenut niin aika monella on synnytystä edeltävinä päivinä esim. vatsa aivan löysällä eli kakalla saa ravata useasti. Itselläni ei moista ollut.

Vierailija
4/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko ennen synnytystä osa limatulpasta irtosi. Oli myös harjoitussupistuksia. Kun synnytys alkoi limatulppaa irtosi enemmän ja jouduin ravaamaan vessassa kun luonto teki tehtävänsä ja tyhjensi suolen valmiiksi ennen vauvan tuloa maailmaan.

Vierailija
5/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei vauva antanut mitään merkkejä että olisi ulos tulossa, lasketun ajan jälkeen käytiin miehen kanssa ahkerasti kävelylenkeillä toivoen että jotain tapahtuisi. Synnytys alkoi supituksilla, heti ensimmäisestä arvasin (ja toivoin) että tässäkö tämä. 9 tunnin kuluttua oli vauva sylissä. 41+2 syntyi.

Vierailija
6/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ennakko-oireita. Suoraan supistuksilla alkaneet molemmat synnytykset, lasketun ajan tietämissä. Toinen aamulla klo 6, toinen aamuyöllä klo 3.

Vierailija
7/14 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni napsahtava ääni vain kun on mennyt lapsivedet. Puolen tunnin kuluttua vesien menosta on ollut supistukset käynnissä ja olen lähtenyt synnytyssairaalaan. Varaudu siis nopeaan lähtöön ja jopa etuajassa.

Vierailija
8/14 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoitussupistuksia oli enemmän ja ne oli napakampia. Synnytys käynnistyi supistuksilla.

Vierailija
9/14 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään jolla olisi vauva tullut etuajassa? Minulla nimittäin supistukset muuttuneet nyt kivuliaimmiksi kun aikasemmin ollut kivuttomia tai korkeentaan vähän kipeitä, niin tässä mietin että olisiko mahdollista että voisi tulla etuajassa vai onkohan vain toiveajattelua?

Ap

Vierailija
10/14 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ennakoivaa. N. 27h ennen syntymistä yksi "jättimuljahdus" massussa, sitten 3h ei mitään. 24h ennen alkoi supistella 10min välein ja tiheni siitä kunnes syntyi. Kalvot puhkastiin vasta loppumetreillä.

Vierailija
11/14 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen lisäys - syntyi 39+1 viikoilla

Vierailija
12/14 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoitussupistuksia noin viikon ajan ennen synnytystä. Valkovuoto limaisempaa ja verestävää muutamia päiviä ennen synnytystä.

Vierailija
13/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsytti edellisenä päivänä, vaikka jaksoin hyvin koko raskauden ajan mm. urheilla. Kivuttomia supistuksia oli tiuhaan pari-kolme päivää ennen synnytystä. Limatulppaa en bongannut eikä maha mennyt sekaisin missään vaiheessa.

Vierailija
14/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään en.oireita. 10 pv. ennen LA meni vedet, siitä 36 tunnin kuluttua ihana Kuopus maailmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi