Pörräätkö salaa tällä vauvapalstalla?
Itse en oo kenellekään maininnut,puolisoni ehkä tietää,ei olla asiasta keskusteltu.
Kommentit (30)
Olen palstaillut vuodesta 1998 ja puolisoni olen tavannut sen jälkeen. Tietää tosiaankin, että pyörin palstalla ja joskus kyseleekin ajankohtaisista asioista vauvapalstan mielipiteitä. Meillä on hitusen erilaiset nettimieltymykset . Mies koittaa ajoittain sivistää, siinä onnistumatta ;)
Pörrään, mutta en salaa. Monet tutut tietää että käyn täällä. En tajua miks jotain keskustelupalstalla käyntiä pitäis hävetä?
Siis mä olen ainakin kertonut kaikille, että nykyään kirjottelenkin täällä. Ennen vaan luin näitä juttuja. Mut se oli kyllä vähän merkiksi siitä, että mun sosiaalisen elämän kaipuu alkaa menemään ihan uusiin sfääreihin. Elämäntilanne, jossa pienet lapset sitoo ja korona ja kaikkee, ni tää on kohta se vastine jollekin esim. yökerholle, missä vastaan voi teoriassa tulla kuka vaan ja voit ajautua keskusteluun mistä vaan. Kaipaan sitä.
Eiks muilla muka ole yks yksityinen selaus sivu aina auki missä av? Whaaat?
Vierailija kirjoitti:
Siis mä olen ainakin kertonut kaikille, että nykyään kirjottelenkin täällä. Ennen vaan luin näitä juttuja. Mut se oli kyllä vähän merkiksi siitä, että mun sosiaalisen elämän kaipuu alkaa menemään ihan uusiin sfääreihin. Elämäntilanne, jossa pienet lapset sitoo ja korona ja kaikkee, ni tää on kohta se vastine jollekin esim. yökerholle, missä vastaan voi teoriassa tulla kuka vaan ja voit ajautua keskusteluun mistä vaan. Kaipaan sitä.
No tää on toivottavasti ohimenevää ,Sydän sulle :-)
Vierailija kirjoitti:
Elän kaksoiselämää. Trollailen täällä ja julkisesti esitän hölmöä että mikävauvapalsta, jos keskustelu sitä sivuaa.
T. Tohtorismies62
Sama. Edes vaimo ei tiedä troolausharrastuksestani. Luulee että näpyttelen kännykällä viestejä kavereille.
Vierailija kirjoitti:
En salaile.Pomonikin tietää, että pöllöpalstailen.
mieheni ja poikani kyllä usein sanovat, että ei kannattaisi siellä sekopääpalstalla käydä, koska ei siellä kenenkään mieli kuitenkaan muutu
Miehesi ja lapsesikin siis käyvät kun ovat noin perillä. Koko perheen palsta.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen aloitus.
Jos asuu yksin?Elämässä vain tuttavia?Keronko katu heille hei kuule,luen tätä palstaa ym ?Tuskinpa. Puhumme säästä!
En enää pitkään aikaan. Jaan joskus keskusteluja kavereille.
Tänne eksyy kaikki jotka ovat joskus googlettaneet vastausta johonkin.