Mitkä ovat teidän lempparisitaatteja, mietelauseita, mottoja tms.
Sitaatteja, mietelauseita, mottoja,sananlaskuja tms. Kaikki tänne!
Itse tykkään:
•Three can keep a secret if two of them are dead.(Kolme voi säilyttää salaisuuden jos kaksi on kuolleita)
-Benjamin Franklin
•All that glitter is not gold(kaikki tuo glitteri ei ole kultaa)
-William Shakespeare
•Tietä käyden on tien vanki, vapaa on vain umpihanki
-mummo
Kommentit (88)
All that glitters is not gold- Kaikki kiiltävä ei ole kultaa.
My emotions are too loud for the words and too shy for the world. —Dejan Stovanovic
"Lukeminen ei ole tärkeää siksi, että sen avulla saa helpommin töitä. Se on tärkeää siksi, että se antaa tilaa olla olemassa laajemmin kuin siinä todellisuudessa, johon on sattunut syntymään. Lukeminen yhdistää ihmisiä ja sallii kurkistaa toisen mieleen. Se ruokkii unelmia, myötätuntoa, ymmärrystä ja selviytymistä. Lukeminen on rakkautta itse teossa.” - Matt Haig
Jumalan olisi sietänyt tehdä tytöistä hengenvaarallisia, kun kerran teki miehistä hirviöitä." - Elizabeth Hewer
“Niin kauan kuin pystyy valitsemaan elämän, on valittava elämä, sillä väistämättä tulee vielä päivä, jolloin valintaa ei enää voi tehdä.”
- Marceline Loridan-Ivens
"En ole niitä, joiden mielipiteet rajoittuvat tosiasioihin." - Mark Twain
The world is all about perspective. Maailma on täysin riippuvainen perspektiivistä suomentaisin.
Joukossa tyhmyys tiivistyy. Turvavälit!!!
”Elämän tarkoitus on ikävän karkoitus”
Toinen hyvä on tämä (joka on auttanut paljon sen ymmärtämisessä miksi oma narsistivanhempi vihaa lapsiaan ja yrittää vahingoittaa meitä):
”Rakkautta ei voi pakottaa, jokainen rakastaa tavallaan”
Ei se niin mee , ettei mitenkään mee
Uusi lumi, vanhan surma
Eteenpäin elevän mieli
Helvetti on tyhjä ja kaikki paholaiset täällä
-William Shakespeare
Vierailija kirjoitti:
Jumalan olisi sietänyt tehdä tytöistä hengenvaarallisia, kun kerran teki miehistä hirviöitä." - Elizabeth Hewer
“Niin kauan kuin pystyy valitsemaan elämän, on valittava elämä, sillä väistämättä tulee vielä päivä, jolloin valintaa ei enää voi tehdä.”
- Marceline Loridan-Ivens
Nää oli hyviä!
Täällä on nyt joku sarja-alapeukuttaja:D
En ole lintu tai kala. Olen lihaa ja verta.
Ei nyt varsinaisesti istu pyydettyyn muottiin, mutta Abban The day before you came on mulle ollu aina tosi tärkee biisi. Varsinkin The Real Tuesday Welsin laulamana ❤️
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt varsinaisesti istu pyydettyyn muottiin, mutta Abban The day before you came on mulle ollu aina tosi tärkee biisi. Varsinkin The Real Tuesday Welsin laulamana ❤️
*Weldsin ei Welsin
Edellinen
Taas päivän lähempänä kuolemaa.