Pörräätkö salaa tällä vauvapalstalla?
Itse en oo kenellekään maininnut,puolisoni ehkä tietää,ei olla asiasta keskusteltu.
Kommentit (30)
Onko vauvapalstan yllä lentokielto? :0
Minun pörräämiseni täällä tiedetään, se on työyhteisön yleinen vitsailun aihe.
Hyviä keskustelunaloituksia saa fraasilla ”luin Vauvalta…”
Vierailija kirjoitti:
En salaile.Pomonikin tietää, että pöllöpalstailen.
mieheni ja poikani kyllä usein sanovat, että ei kannattaisi siellä sekopääpalstalla käydä, koska ei siellä kenenkään mieli kuitenkaan muutu
;-)
Mä kerron kaikille. Siis joiden kanssa keskustelen. Jossain yhteydessä tulee esiin.
En, mikä salaisuus tämän pitäisi olla??
Vierailija kirjoitti:
Ihan avoimesti puhun vauvapalstalla lukemistani jutuista.
Ok mutta luulen,että miehet,jotka täällä kirjoittaa ei taida sitä kavereilleen mainostaa,tai sitte oon kuutamolla.
Vaikka itse käyn täällä, niin en tiedä voisinko olla sellaisen ihmisen kanssa joka tänne kirjoittaa.
Helpostihan leimautuu säälittäväksi ja kaverittomaksi jos mainitsee täällä keskustelevansa. Miksi moni salaa seuraavansa, kirjoittelevansa täällä vaikka ilmiselvästi tiedostavat palstan? On tämä kyllä hirveä tabu.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka itse käyn täällä, niin en tiedä voisinko olla sellaisen ihmisen kanssa joka tänne kirjoittaa.
Minä kyllä voisin, kaikki riippuu siitä mitä kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen aloitus.
Olet luultavasti sisäpiiriläinen OFFICIAL-ketjujen tekijä,typerä komentti!
Elän kaksoiselämää. Trollailen täällä ja julkisesti esitän hölmöä että mikävauvapalsta, jos keskustelu sitä sivuaa.
T. Tohtorismies62
Kyllä mies tietää, ja provoilee täällä harvakseltaan hän itsekin. Työkavereiden kanssa ei ole koskaan puhuttu Vauva-palstailusta. Naapurin Tiinan olen tunnistanut palstalta kahdesti.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti et voisi olla... minä en oikeastaan ole puhunut kenenkään kanssa kymmeniin vuosiin... olen tuntenut vain olevani niin eri maailmasta että ei ole mitään sanottavaa... ei kuinkaan ole mitään varsinaista sosiaalista ongelmaa... olen ollut ihan nättikin ja siitä on ollut pelkkää haittaa... ikä tehnyt ikäluokkaani täysin sopimattoman ja nuoremmat miehet pörrää ympärillä =??? Kun menen kauppaan tai lenkille niin vedän jotkut ryysyt päälle joten kukaan ei voi kuvitella minusta yhtään mitään... En esitä mitään mielipiteitä... oikeastaan ei minulla edes ole sellaisia... annan kaikkien kukkien kukkia kuten haluavat ja minnekään en itseäni tyrkytä... Mutta en usko, että olisit kiinnostunut minusta 'todellisessa elämässä'... Tässä OTAN-asiassa jankutan, että on pysyttävä PUOLUEETTOMANA kaikissa tilanteissa ja tapauksissa... Hyvää illan jatkoa sinulle AP!
Vierailija kirjoitti:
Elän kaksoiselämää. Trollailen täällä ja julkisesti esitän hölmöä että mikävauvapalsta, jos keskustelu sitä sivuaa.
T. Tohtorismies62
Sama,parhaimmat vitsit ja typeryydet kerron mainitsematta palstaa mistä kuulin.
Vierailija kirjoitti:
mieheni ja poikani kyllä usein sanovat, että ei kannattaisi siellä sekopääpalstalla käydä, koska ei siellä kenenkään mieli kuitenkaan muutu
Kerro miehellesi seuraavalla kerralla, ettet käykään täällä manipuloimassa, vaan ihan puhtaasti lepuuttamassa sieluasi ja relaamassa.
Kerro sitten, miten hän reagoi. Kiinnostaisi.
Tänne eksyy suurinosa joilla on lapsi/lapsia, jokin sukupuolitauti/tauteja, jokin muu sairaus, talonmyyntiaikeita, vuokra-asunnonvaihtoaikeita, lemmikinlopettamis-hankkimisaikeita, mutta ennen kaikkea kielipoliisit, ja ajankohtaisista-aiheista huolestuneet kansalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti et voisi olla... minä en oikeastaan ole puhunut kenenkään kanssa kymmeniin vuosiin... olen tuntenut vain olevani niin eri maailmasta että ei ole mitään sanottavaa... ei kuinkaan ole mitään varsinaista sosiaalista ongelmaa... olen ollut ihan nättikin ja siitä on ollut pelkkää haittaa... ikä tehnyt ikäluokkaani täysin sopimattoman ja nuoremmat miehet pörrää ympärillä =??? Kun menen kauppaan tai lenkille niin vedän jotkut ryysyt päälle joten kukaan ei voi kuvitella minusta yhtään mitään... En esitä mitään mielipiteitä... oikeastaan ei minulla edes ole sellaisia... annan kaikkien kukkien kukkia kuten haluavat ja minnekään en itseäni tyrkytä... Mutta en usko, että olisit kiinnostunut minusta 'todellisessa elämässä'... Tässä OTAN-asiassa jankutan, että on pysyttävä PUOLUEETTOMANA kaikissa tilanteissa ja tapauksissa... Hyvää illan jatkoa sinulle AP!
Kiitti mutta vastasit jonkun muun mielipiteeseen,et minun kysymykseen.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro miehellesi seuraavalla kerralla, ettet käykään täällä manipuloimassa, vaan ihan puhtaasti lepuuttamassa sieluasi ja relaamassa.
Kerro sitten, miten hän reagoi. Kiinnostaisi.
No hän tietää, että usein kyllä turhaudun ihmisten tyhmyyteen.