Ranska-Marokko välierä
Alkaa vajaan tunnin päästä. Olen pienessä kännissä ja tietenkin katselen peliä.
Kommentit (56)
Ai että, hyvä matsi tulossa. Marokon Bono torjunut kaiken, niin katotaan mitä Ranska keksii hänen ohittamiseksi.
Marokko ollut yllättävän hyvä. Jaliksessa voi tapahtuu mitä vaan. Yhtenäisempi joukkue voittaa.
Täällä katsotaan matsi ihan selvinpäin.
Parisiska jo kunnon mellakat ennen Matsia;
5000 poliisia jo paikalla.
Kaikki varmasti hajotetaantaas.
Olen veikannut Argentiina, Ranska finaalia. Voitan 330 euroa jos ranska voittaa. Veikkasin niitä myös ylen kisaveikkauksessa finaaliin.
Toivottavasti Ranska voittaa. Marokkolaisten jatkoon meno jo aiheutti esim. Brysselissä viikonloppuna katujen sulkuja, panssarin varustautuneita poliiseja jne. Mitä ne tänään tekee jos menee finaaliin. Tai häviää. Ihme hyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Ranska voittaa. Marokkolaisten jatkoon meno jo aiheutti esim. Brysselissä viikonloppuna katujen sulkuja, panssarin varustautuneita poliiseja jne. Mitä ne tänään tekee jos menee finaaliin. Tai häviää. Ihme hyyppiä.
Ja lisäksi ampuivat hullunlailla ilotulitteita. Onneksi vain niitä.
Sanon vaan kirjoitti:
Olen veikannut Argentiina, Ranska finaalia. Voitan 330 euroa jos ranska voittaa. Veikkasin niitä myös ylen kisaveikkauksessa finaaliin.
Laitoin 200e hupivedon kun kisat alkoivat. Bet 365 kautta ja vedon sisältöön kuuluu Marokko 4 parhaan joukossa, marokko 3, marokko 2 marokko 1..
Olen nyt jo voittanut marokolla ja kaikki tästä päivästä eteenpäin on vain enemmän rahaa. Panos 200e.
Tykaverit on nauranu mulle pari päivää jo.
Vierailija kirjoitti:
Tuomas Virkkunen taas mongertaa maikkarilla kun peli alkaa!
Telkkari menee samantien mutelle, kun Virkkunen aloittaa.
En ole katsonut ainoatakaan matsia orjamaan korruptiokisoista. Enkä katso.
Pitäisi tulla sanktioo jos voiton jälkeen fanit alkaa riehumaan. Sanktio vois olla ettei pääse ensi kisoihin ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas Virkkunen taas mongertaa maikkarilla kun peli alkaa!
Telkkari menee samantien mutelle, kun Virkkunen aloittaa.
Käsittämätöntä, että ilmaiskanavalla selostaa tyyppi jonka puheesta ei saa selvää. Hänellä varmaan pieni fanikunta maksukanavalla.
Tuleeko matsi radiosta? Jos laitan radioselostuksen maikkarimölisijän päälle 🤔
Virkkunen paras selostaja, hänellä on aito intohimo peleihin.
Selostajien ehdoton ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Virkkunen paras selostaja, hänellä on aito intohimo peleihin.
Selostajien ehdoton ykkönen.
Väitätkö että hän ei puhu epäselvästi ja ihan vaan kummallisesti?
Vierailija kirjoitti:
Täällä katsotaan matsi ihan selvinpäin.
Parisiska jo kunnon mellakat ennen Matsia;
5000 poliisia jo paikalla.
Kaikki varmasti hajotetaantaas.
Ranskalaiset riehuu itsekin aina. Kun asuin siellä, ihmiset soitteli Suomesta että olenko hengissä kun kamalat mellakat (joku mitätön palkan lisä juttu), normaalia autot palaa touhua.
Marokon verkko ei ole juuri heilunut.