Miksi en pysty unohtamaan erästä miestä??
Tämä on aivan hirveää. En ymmärrä miten voin olla näin rakastunut häneen. Ollaan siis samalla työpaikalla (työpaikka on onneksi suuri, n. 300 työntekijää) ja nähdään siellä lähes joka päivä, ei kuitenkaan puhuta mitään, koska ei tunneta. Outo juttu onkin että miten voin olla näin rakastunut/ihastunut häneen vaikken hänen kanssaan ole mitään puhunut paitsi kerran hänen aloitteestaan. Firmamme juhlissa sitten olen minä alkanut humalassa juttelemaan... Hävettää kyllä.
Miten voin olla näin ihastunut ihmiseen kenen kanssa en ole edes kunnolla puhunut? Hän ei edes ole mitenkään erityisen komea. En vain pysty unohtamaan häntä! Näin ei ole minulle käynyt koskaan ennen.
Mitä ihmettä teen? :D Ja onko omia kokemuksia?
Kommentit (35)
Miksi et tee aloitetta, jos mies noin kovasti kiinnostaa?
Joku viisas sanoi joskus, että kyllähän harakoita pään yli lentää ja saakin lentää, mutta älä anna niiden tehdä pesää päähäsi... Olisikohan tuosta apua?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:11"]
[/quote]
Koska olen nainen :)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:11"]
[/quote]
Koska olen nainen :)
[/quote]
Tämä ei ollut ap :D.. Ja tekisin, jos sen voisi tehdä jotenkin huomaamattomasti, ja jos olisin varma ettei hän kertoisi kavereilleen jotka ovat samalla työpaikalla.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:36"]ja jos et tunne tyyppiä olet ihastunut omaan kuvitelmaasi hänestä, et häneen itseensä. Oletko muuten hyvin nuori ? [/quote] Olen 25. Harmittaa kyllä kun olen ihastunut kuvitelmaani hänestä. Mutta miksi ylipäätään olen alkanut kuvittelemaan hänestä mitään? [/quote] Koska hänen ulkoinen olemuksensa, tai jokin siinä, miellyttää sinua. Kaikki muu onkin sitten mielikuvituksesi tuotetta.
[/quote]
Ei välttämättä ihan noinkaan, mikäli ap on tarkkaileva ja valpas ihminen. Pelkästään tapa katsoa tilanteissa, tapa tervehtiä kertoo joskus jo paljon, eleet, mikroilmeet, tuoksu, ihan kaikki tekee alun kokonaisuudelle, mikä on tietenkin sitten vielä lisää jotain, jos tuntee oikein hyvin jossain vaiheessa. Kyllä niistä kokonaisuudessan saa jo sentään jotain tietää, eli onko esim. äänekäs, rauhallinen, ujo, vilkas, millä asenteella, sanavalinnat, hiljaisuudet jne. jne. jne. Siis ovat kuitenkin olleet tekemisissä, näin käsitin.
[/quote]
Olet oikeassa, tykkään todella paljon kaikesta mitä hän tekee, tai siis miten hän tekee, katse, kävely ja kaikki.. Tosin nykyään en edes uskalla katsoa häneen päin, en tiedä miksi. Ehkä pelkään että en osaa katsoa luontevasti kun olen näin ihastunut.
Tommoset aivotakiaiset on ärsyttäviä. Itsekin muutamsn kokenut ja lähes nelikymppisenä. Ei oo iästä kii
Komppaan muita, ethän tunne koko miestä! Minäkin ihastuin työkaveriin, mutta ihastus karisi koska mies osoittautui kunnon kusipääksi, ette uskois jos kertoisin minkämoinen todellinen luonne onkaan, niin uskomatonta juttua tyypistä paljastui. Oot ihastunut mielikuvaan jonka olet itse luonut miehestä ja joka ei välttis osoittaudu realistiseksi,
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:11"] Miksi et tee aloitetta, jos mies noin kovasti kiinnostaa? [/quote] Koska olen nainen :) [/quote] Tämä ei ollut ap :D.. Ja tekisin, jos sen voisi tehdä jotenkin huomaamattomasti, ja jos olisin varma ettei hän kertoisi kavereilleen jotka ovat samalla työpaikalla. ap
[/quote]
Luo tilapäinen sp-osoite ja laita miehelle mailia, jossa kysyt, onko työpaikalla joku, josta hän on kiinnostunut.
Mutta mikä oikeastaan on ongelmana? Sullahan on ap siinä ihan hyvä tilanne, kun saat mahdollisia tilaisuuksia johonkin enempään jatkuvasti samalla työpaikalla ollessanne. Rohkeasti vaan teet tikusta asiaa sopivan tilanteen tullen, eli kun menette samaan hissiin, kävelet ovelle sattumalta yhtä aikaa tmv. aloitat jollakin tapaa keskustelun. Ei se haittaa jos ette ole edes samassa yksikössä, sama talohan se silti on. Hänhän voi ajatella sinusta aivan samoin, sehän on ihan mahdollista. Tai sitten ei.
No kuinkas tässä sitten suu pannaan, kun olen kaksi kertaa ap:ta vanhempi ja aivan yhtä pahasti ihastunut. Juu, taitaa olla tunne-elämä lapsen tasolla...:)
Jos on tunne-elämä lapsen tasolla ja kokee syviä etäihastumisia tuntemattomiin miehiin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:52"]No kuinkas tässä sitten suu pannaan, kun olen kaksi kertaa ap:ta vanhempi ja aivan yhtä pahasti ihastunut. Juu, taitaa olla tunne-elämä lapsen tasolla...:)
Jos on tunne-elämä lapsen tasolla ja kokee syviä etäihastumisia tuntemattomiin miehiin.
[/quote]
[/quote]:)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:48"]Mutta mikä oikeastaan on ongelmana? Sullahan on ap siinä ihan hyvä tilanne, kun saat mahdollisia tilaisuuksia johonkin enempään jatkuvasti samalla työpaikalla ollessanne. Rohkeasti vaan teet tikusta asiaa sopivan tilanteen tullen, eli kun menette samaan hissiin, kävelet ovelle sattumalta yhtä aikaa tmv. aloitat jollakin tapaa keskustelun. Ei se haittaa jos ette ole edes samassa yksikössä, sama talohan se silti on. Hänhän voi ajatella sinusta aivan samoin, sehän on ihan mahdollista. Tai sitten ei.
[/quote]
No, ehkä yritän rohkaistua ja lopetan hänen välttelynsä. Ehkä joku kerta voisin mennä samoihin aikoihin syömään, että hän edes muistaisi minut. Se todellakin tulee olemaan melko vaikeaa, sillä pelkään edes katsoa häntä!
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:11"] Miksi et tee aloitetta, jos mies noin kovasti kiinnostaa? [/quote] Koska olen nainen :) [/quote] Tämä ei ollut ap :D.. Ja tekisin, jos sen voisi tehdä jotenkin huomaamattomasti, ja jos olisin varma ettei hän kertoisi kavereilleen jotka ovat samalla työpaikalla. ap
[/quote]
Luo tilapäinen sp-osoite ja laita miehelle mailia, jossa kysyt, onko työpaikalla joku, josta hän on kiinnostunut.
[/quote]
No tuollaista en kyllä uskalla tehdä! Siitä varmaan jäisi kiinnikin.
Minä taasen en pysty muistamaan yhtään muistamisen arvoista...
N38
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:42"]Olet luonut hänestä jotain omia mielikuvia, ja ihastunut tähän fantasiaasi. Tämä on tyypillistä pikkutytöillä jotka fanittaa poikabändejä ja filmitähtiä. [/quote] Ai, 25 v on nykyään pikkutyttö? :D
[/quote]