Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en pysty unohtamaan erästä miestä??

Vierailija
02.08.2015 |

Tämä on aivan hirveää. En ymmärrä miten voin olla näin rakastunut häneen. Ollaan siis samalla työpaikalla (työpaikka on onneksi suuri, n. 300 työntekijää) ja nähdään siellä lähes joka päivä, ei kuitenkaan puhuta mitään, koska ei tunneta. Outo juttu onkin että miten voin olla näin rakastunut/ihastunut häneen vaikken hänen kanssaan ole mitään puhunut paitsi kerran hänen aloitteestaan. Firmamme juhlissa sitten olen minä alkanut humalassa juttelemaan... Hävettää kyllä.
Miten voin olla näin ihastunut ihmiseen kenen kanssa en ole edes kunnolla puhunut? Hän ei edes ole mitenkään erityisen komea. En vain pysty unohtamaan häntä! Näin ei ole minulle käynyt koskaan ennen.
Mitä ihmettä teen? :D Ja onko omia kokemuksia?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo mene ohitse.

Vierailija
2/35 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tätä siis jatkunut pari vuotta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään käynyt samalla tavalla?

Vierailija
4/35 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihminen tunnistaa usein vaistomaisesti, ilman sen parempaa tuntemistakaan ns. liittolaisensa. Toiset nopeammin kenties kuin toiset, mutta silti. Ihminen on eläin. :)

Vierailija
5/35 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän erilainen tilanne, yhteistä on se etten pysty unohtamaan. Olimme samalla työpaikalla vain 7 viikkoa, mutta juttelimme usein. Nyt tiedän etten näe häntä enää koskaan, mutta en vain saa häntä mielestäni. Asiaa pahentaa se, että olen naimisissa ja mies on viitisentoista vuotta nuorempi. Ei mitenkään erityisen komea hänkään, mutta hauska ja fiksu - olisin voinut jutella hänen kanssaan päiväkausia. Joka asiasta tulee mieleen, mitä mieltä M. mahtaisi olla tästä uutisesta tai musiikkikappaleesta tai Fingerpori-stripistä... En ymmärrä itsekään itseäni.

Vierailija
6/35 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:10"]Minulla on vähän erilainen tilanne, yhteistä on se etten pysty unohtamaan. Olimme samalla työpaikalla vain 7 viikkoa, mutta juttelimme usein. Nyt tiedän etten näe häntä enää koskaan, mutta en vain saa häntä mielestäni. Asiaa pahentaa se, että olen naimisissa ja mies on viitisentoista vuotta nuorempi. Ei mitenkään erityisen komea hänkään, mutta hauska ja fiksu - olisin voinut jutella hänen kanssaan päiväkausia. Joka asiasta tulee mieleen, mitä mieltä M. mahtaisi olla tästä uutisesta tai musiikkikappaleesta tai Fingerpori-stripistä... En ymmärrä itsekään itseäni.
[/quote]

Minä ajattelen täysin samoin kaikkea lukiessani/katsoessani.. Sitten sanon vaan mielessäni itselleni että lopeta mutta en vaan pysty.

Vierailija
7/35 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:02"]Kyllä ihminen tunnistaa usein vaistomaisesti, ilman sen parempaa tuntemistakaan ns. liittolaisensa. Toiset nopeammin kenties kuin toiset, mutta silti. Ihminen on eläin. :)
[/quote]

Onko tälle oikeasti jotain luotettavia lähteitä?

Vierailija
8/35 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:02"]Kyllä ihminen tunnistaa usein vaistomaisesti, ilman sen parempaa tuntemistakaan ns. liittolaisensa. Toiset nopeammin kenties kuin toiset, mutta silti. Ihminen on eläin. :) [/quote] Onko tälle oikeasti jotain luotettavia lähteitä?

[/quote]

Olen lukenut tuon kyllä jostain tiedelehdestä vuosia sitten, olisikohan ollut Tiede-lehti(?), mutta ei nyt valitettavasti ole lähdettä. En ihan hatusta vetäissyt, mutta myöskin ihan oma elämänkokemus tukee tätä ajatusta erittäin vahvasti. Ei sitä kykyä ehkä kaikilla ole, jotkut menevät esim. niin laput silmillä tai ovat omien ennakkoluulojensa sokaisemia tai aiempien ihmiskokemustensa sokaisemia, että menee vikaan sen vuoksi. Ja huom. totta kai siinä voi erehtyäkin! Sanoinkin että usein.

Vierailija
9/35 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:10"]Minulla on vähän erilainen tilanne, yhteistä on se etten pysty unohtamaan. Olimme samalla työpaikalla vain 7 viikkoa, mutta juttelimme usein. Nyt tiedän etten näe häntä enää koskaan, mutta en vain saa häntä mielestäni. Asiaa pahentaa se, että olen naimisissa ja mies on viitisentoista vuotta nuorempi. Ei mitenkään erityisen komea hänkään, mutta hauska ja fiksu - olisin voinut jutella hänen kanssaan päiväkausia. Joka asiasta tulee mieleen, mitä mieltä M. mahtaisi olla tästä uutisesta tai musiikkikappaleesta tai Fingerpori-stripistä... En ymmärrä itsekään itseäni. [/quote] Minä ajattelen täysin samoin kaikkea lukiessani/katsoessani.. Sitten sanon vaan mielessäni itselleni että lopeta mutta en vaan pysty.

[/quote]

No hyvä että meillä on sentään jotain vertaistukea toisistamme :) Sinulla on ehkä pahempi tilanne, koska näet miehen kuitenkin joka päivä. Minä toivon, että aika tekee tehtävänsä enkä enää mieti häntä kuukauden tai parin päästä. -6

Vierailija
10/35 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on voi voi. Oodota nytt 5 vuotta kaikessa rauhassa kyllä se siitä

Vierailija
11/35 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos et tunne tyyppiä olet ihastunut omaan kuvitelmaasi hänestä, et häneen itseensä. Oletko muuten hyvin nuori ?

Vierailija
12/35 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:02"]Kyllä ihminen tunnistaa usein vaistomaisesti, ilman sen parempaa tuntemistakaan ns. liittolaisensa. Toiset nopeammin kenties kuin toiset, mutta silti. Ihminen on eläin. :) [/quote] Onko tälle oikeasti jotain luotettavia lähteitä?

[/quote]

Olen lukenut tuon kyllä jostain tiedelehdestä vuosia sitten, olisikohan ollut Tiede-lehti(?), mutta ei nyt valitettavasti ole lähdettä. En ihan hatusta vetäissyt, mutta myöskin ihan oma elämänkokemus tukee tätä ajatusta erittäin vahvasti. Ei sitä kykyä ehkä kaikilla ole, jotkut menevät esim. niin laput silmillä tai ovat omien ennakkoluulojensa sokaisemia tai aiempien ihmiskokemustensa sokaisemia, että menee vikaan sen vuoksi. Ja huom. totta kai siinä voi erehtyäkin! Sanoinkin että usein.
[/quote]

Mutta jos tällainen todella on, luulisi että se olisi molemminpuolista. Tämä nyt ei ainakaan vaikuta olevan molemminpuolista, ellei sitten piilota kaikkea samoin kuin minä.

Vierailija
13/35 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:36"]ja jos et tunne tyyppiä olet ihastunut omaan kuvitelmaasi hänestä, et häneen itseensä. Oletko muuten hyvin nuori ?
[/quote]

Olen 25. Harmittaa kyllä kun olen ihastunut kuvitelmaani hänestä. Mutta miksi ylipäätään olen alkanut kuvittelemaan hänestä mitään?

Vierailija
14/35 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet luonut hänestä jotain omia mielikuvia, ja ihastunut tähän fantasiaasi. Tämä on tyypillistä pikkutytöillä jotka fanittaa poikabändejä ja filmitähtiä.

Vierailija
15/35 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:42"]

Olet luonut hänestä jotain omia mielikuvia, ja ihastunut tähän fantasiaasi. Tämä on tyypillistä pikkutytöillä jotka fanittaa poikabändejä ja filmitähtiä.

[/quote]

kellä vaan kumppania etsivällä ihmisellä

Vierailija
16/35 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:36"]ja jos et tunne tyyppiä olet ihastunut omaan kuvitelmaasi hänestä, et häneen itseensä. Oletko muuten hyvin nuori ?
[/quote]

Olen 25. Harmittaa kyllä kun olen ihastunut kuvitelmaani hänestä. Mutta miksi ylipäätään olen alkanut kuvittelemaan hänestä mitään?
[/quote]
Koska hänen ulkoinen olemuksensa, tai jokin siinä, miellyttää sinua. Kaikki muu onkin sitten mielikuvituksesi tuotetta.

Vierailija
17/35 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:42"]Olet luonut hänestä jotain omia mielikuvia, ja ihastunut tähän fantasiaasi. Tämä on tyypillistä pikkutytöillä jotka fanittaa poikabändejä ja filmitähtiä.
[/quote]

Ai, 25 v on nykyään pikkutyttö? :D

Vierailija
18/35 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:36"]ja jos et tunne tyyppiä olet ihastunut omaan kuvitelmaasi hänestä, et häneen itseensä. Oletko muuten hyvin nuori ? [/quote] Olen 25. Harmittaa kyllä kun olen ihastunut kuvitelmaani hänestä. Mutta miksi ylipäätään olen alkanut kuvittelemaan hänestä mitään? [/quote] Koska hänen ulkoinen olemuksensa, tai jokin siinä, miellyttää sinua. Kaikki muu onkin sitten mielikuvituksesi tuotetta.

[/quote]

Ei välttämättä ihan noinkaan, mikäli ap on tarkkaileva ja valpas ihminen. Pelkästään tapa katsoa tilanteissa, tapa tervehtiä kertoo joskus jo paljon, eleet, mikroilmeet, tuoksu, ihan kaikki tekee alun kokonaisuudelle, mikä on tietenkin sitten vielä lisää jotain, jos tuntee oikein hyvin jossain vaiheessa. Kyllä niistä kokonaisuudessan saa jo sentään jotain tietää, eli onko esim. äänekäs, rauhallinen, ujo, vilkas, millä asenteella, sanavalinnat, hiljaisuudet jne. jne. jne. Siis ovat kuitenkin olleet tekemisissä, näin käsitin.

Vierailija
19/35 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihastunut mielikuvaan ethän edes tunne koko ihmistä.

Vierailija
20/35 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:53"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:42"]Olet luonut hänestä jotain omia mielikuvia, ja ihastunut tähän fantasiaasi. Tämä on tyypillistä pikkutytöillä jotka fanittaa poikabändejä ja filmitähtiä. [/quote] Ai, 25 v on nykyään pikkutyttö? :D

[/quote]

Noh....kyllähän ne on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan