Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin ohimennen miehen naispuolisen työkaverin ja alkoi ärsyttää

Vierailija
02.08.2015 |

Oltiin kaupungilla ja mies moikkasi jotain naista ja kertoi mulle heti, että se on yks työkaveri. Mies aloitti vähän aikaa sitten uudessa työpaikassa. Nyt mua ärsyttää hirveesti, vaikka sillä naisella oli perhekin. Se oli jotenkin just kaikkea sitä, mitä itse en ole, niin mua ärsyttää ihan sikana ja mietin, että mies varmaan ihastunut siihen, kun niin iloisesti moikkasivatkin. Aargh. Miten pääsen tästä tunteesta eroon?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tunnistin sut ap.

Vierailija
22/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP älä stressaa! Ne ovat vain työkavereita ja onneksi miehelläsi on mukavia työkavereita, joita viitsii moikata iloisesti vapaa-ajalla! :) :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vietä vaikka sen miehes kanssa aikaa ja ole hänelle ihana niin eiköhän hänkin ole ihana sulle ja sitten unohdatkin jo työpaikan naisen ja alemmuudentunteesi.

Vierailija
24/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihanaa yhdessä, arki, matkat, seksielämä sujuu, on hellyyttä, yhteisiä tavoitteita jne. Voiko tämä tunne johtua vaan tästä tyyliasiasta? Pitäisikö muuttaa tyyliä hieman rennommaksi, että tietäisin miltä se tuntuu?

Vierailija
25/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset maininnut sitä että sinä olet aika pyöreä ("naisellinen"?) ja minä taas laiha, high school kid muodoltani kuten itse kirjoitit. Voisi selittää osalle...

t. älä kuvaile asuasi niin tarkkaan ensi kerralla.

Vierailija
26/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:44"]Mikset maininnut sitä että sinä olet aika pyöreä ("naisellinen"?) ja minä taas laiha, high school kid muodoltani kuten itse kirjoitit. Voisi selittää osalle...

[/quote]
Mä niin toivon että tää on totta :D

Vierailija
27/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen ja normaalipainoinen olen, 170cm pitkä ja painoa 64 kg. Ap.

Vierailija
28/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:44"]Mikset maininnut sitä että sinä olet aika pyöreä ("naisellinen"?) ja minä taas laiha, high school kid muodoltani kuten itse kirjoitit. Voisi selittää osalle...

[/quote]
Oispa tää totta:D

Vierailija
29/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:53"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:44"]Mikset maininnut sitä että sinä olet aika pyöreä ("naisellinen"?) ja minä taas laiha, high school kid muodoltani kuten itse kirjoitit. Voisi selittää osalle...   t. älä kuvaile asuasi niin tarkkaan ensi kerralla. [/quote] Oispa tää totta:D

[/quote]

Mahtais ukkoa hävettää töissä...

Vierailija
30/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:53"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:44"]Mikset maininnut sitä että sinä olet aika pyöreä ("naisellinen"?) ja minä taas laiha, high school kid muodoltani kuten itse kirjoitit. Voisi selittää osalle...   t. älä kuvaile asuasi niin tarkkaan ensi kerralla. [/quote] Oispa tää totta:D

[/quote]

Mahtais ukkoa hävettää töissä...

[/quote]

Mistä se sais muka tietää?

Vierailija
31/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:17"]

Oltiin kaupungilla ja mies moikkasi jotain naista ja kertoi mulle heti, että se on yks työkaveri. Mies aloitti vähän aikaa sitten uudessa työpaikassa. Nyt mua ärsyttää hirveesti, vaikka sillä naisella oli perhekin. Se oli jotenkin just kaikkea sitä, mitä itse en ole, niin mua ärsyttää ihan sikana ja mietin, että mies varmaan ihastunut siihen, kun niin iloisesti moikkasivatkin. Aargh. Miten pääsen tästä tunteesta eroon?

[/quote]

Ei tuollaisesta tunteesta pääse eroon oikein mitenkään. Ensin tulee tämä laimeahko harmitus, sitten ärsytys, sitten alkaa tosissaan ottaa pannuun. Yöuni häiriintyy pikkuhiljaa, kulmien väliin ilmestyy ryppy ja suupielet kääntyvät pysyvästi alaspäin. Jossain vaiheessa sitä vain alkaa heitellä tavaroita, rähistä kaupan kassoille ja soittaa häirikköpuheluita miehen työpaikalle. Loppuvaiheessa kotonasi makaa keskellä lattiaa kirkuva myrkkypistiäinen, sinä itse. Eli kyllä se ihan takiaisena nyt on jo kiinni.

Vierailija
32/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, liian huono provo. ei kiinnosta enää...

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:38"]

En pingota, mutta tykkään pukeutua näyttävästi. Tänään oli musta, lyhyt, hihaton mekko ja roosat kiiltonahkaiset ballerinat, Chanelin laukku ja kultaisia isot korvarenkaat ja rannekoruja. Tukan olin laittanut banaaninutturalle. Tällä naisella oli sellanen high school kid lookki. En tiedä, miksi se erilaisuus niin kalvaa. Kysyin mieheltä vielä naisen koulutuksesta, niin hän on minua alempana eli ei johdu siitäkään.

[/quote]

Vierailija
33/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus samanlaisia tunteita... Oon jotenkin onnellisempi silloin, kun en tiedä mitään työjuttuja/työkavereita. Sitten kun jossain näkee niitä, vaikka kaupassa, niin väkisinkin ärsyttää jos joku kaunis.. Tai ei aina tarvi olla kauniskaan, vaan nimenomaan erilainen. Ja tässä ei ole mullakaan kyse siitä, ettenkö olisi mieheni mielestä kaunis/hoikka jne. Ehkä mulla on vähän huono itsetunto..

Vierailija
34/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:17"]

[/quote]

Ei tuollaisesta tunteesta pääse eroon oikein mitenkään. Ensin tulee tämä laimeahko harmitus, sitten ärsytys, sitten alkaa tosissaan ottaa pannuun. Yöuni häiriintyy pikkuhiljaa, kulmien väliin ilmestyy ryppy ja suupielet kääntyvät pysyvästi alaspäin. Jossain vaiheessa sitä vain alkaa heitellä tavaroita, rähistä kaupan kassoille ja soittaa häirikköpuheluita miehen työpaikalle. Loppuvaiheessa kotonasi makaa keskellä lattiaa kirkuva myrkkypistiäinen, sinä itse. Eli kyllä se ihan takiaisena nyt on jo kiinni.

[/quote]

:DDDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä