Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin ohimennen miehen naispuolisen työkaverin ja alkoi ärsyttää

Vierailija
02.08.2015 |

Oltiin kaupungilla ja mies moikkasi jotain naista ja kertoi mulle heti, että se on yks työkaveri. Mies aloitti vähän aikaa sitten uudessa työpaikassa. Nyt mua ärsyttää hirveesti, vaikka sillä naisella oli perhekin. Se oli jotenkin just kaikkea sitä, mitä itse en ole, niin mua ärsyttää ihan sikana ja mietin, että mies varmaan ihastunut siihen, kun niin iloisesti moikkasivatkin. Aargh. Miten pääsen tästä tunteesta eroon?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se nainen siis oli mitä sinä et? Kaunis? Hyväkäytöksinen? Iloinen? Ei katkera?

Vierailija
2/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin miehelläsi on mahiksia siihen naiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilainen minuun verrattuna. Itse tykkään laittautua kunnolla, pukeudun kauniisti ja olen naisellinen. Olen varmasti kauniimpi ja tyylikkäämpi, mutta joku siinä naisen rennossa olemuksessa jäi kalvamaan.

Vierailija
4/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi ja hanki itsetunto jostain.

t. DI nainen, jonka työkavereista on 95 % miehiä

Vierailija
5/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:25"]

Erilainen minuun verrattuna. Itse tykkään laittautua kunnolla, pukeudun kauniisti ja olen naisellinen. Olen varmasti kauniimpi ja tyylikkäämpi, mutta joku siinä naisen rennossa olemuksessa jäi kalvamaan.

[/quote]

Eli sä pingotat ja hän ei?

Vierailija
6/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies tapaa tsiljoona muutakin naista joka päivä. 

Vierailija
7/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto on naoset tärkein asuste. Sehän se aplta puuttuu.

Vierailija
8/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pingota, mutta tykkään pukeutua näyttävästi. Tänään oli musta, lyhyt, hihaton mekko ja roosat kiiltonahkaiset ballerinat, Chanelin laukku ja kultaisia isot korvarenkaat ja rannekoruja. Tukan olin laittanut banaaninutturalle. Tällä naisella oli sellanen high school kid lookki. En tiedä, miksi se erilaisuus niin kalvaa. Kysyin mieheltä vielä naisen koulutuksesta, niin hän on minua alempana eli ei johdu siitäkään.

Vierailija
9/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:38"]En pingota, mutta tykkään pukeutua näyttävästi. Tänään oli musta, lyhyt, hihaton mekko ja roosat kiiltonahkaiset ballerinat, Chanelin laukku ja kultaisia isot korvarenkaat ja rannekoruja. Tukan olin laittanut banaaninutturalle. Tällä naisella oli sellanen high school kid lookki. En tiedä, miksi se erilaisuus niin kalvaa. Kysyin mieheltä vielä naisen koulutuksesta, niin hän on minua alempana eli ei johdu siitäkään.
[/quote]

Tän on pakko olla provo :D

Vierailija
10/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on high school kid lookki?

Vierailija
11/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:38"]

En pingota, mutta tykkään pukeutua näyttävästi. Tänään oli musta, lyhyt, hihaton mekko ja roosat kiiltonahkaiset ballerinat, Chanelin laukku ja kultaisia isot korvarenkaat ja rannekoruja. Tukan olin laittanut banaaninutturalle. 

[/quote]

Oooh, tuksuko se siellä! Olet varmasti melkoinen emäntä sielä kouvolan prismassa.

Vierailija
12/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän kirjottelijan on pakko olla Didem. :D Sehän se kalvaa, että nainen on töissä ja kykenisi elättämään itsensä ihan ite. Tosin en tiedä, mikä koulutus vois olla hänen koulutustaan "alempana". Lopettanut opinnot vielä aiemmassa vaiheessa kesken? 

Vierailija
13/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:28"]

[/quote]

Etenkin opiskeluaikoina sattui usein, että miespuolisiin opiskelukavereihin törmäsi kaunpungilla kun he olivat tyttöystävän kanssa liikkeellä. Oli karsean näköistä nähdä ne myrkylliset mulkaiset mitä kaverit saivat tyttöystävältä osakseen kun moikattiin.

Siinä oppi äkkiä ketä tervehtiä hyvin miedosti ja kenelle moikkasi normaalin iloisesti.

Nyt aikuisena ei jaksa välittää ja moikkailen ihan niin iloisesti kun tavallisestikin teen, ei ole minun ongelmani jos työkaveri on valinnut puolisokseen epävarman naisen.

Vierailija
14/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä banaaninutturat ja chanelit paljon auta, jos itsetunto on noin surkea.

Vierailija
15/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:28"]

[/quote]

Etenkin opiskeluaikoina sattui usein, että miespuolisiin opiskelukavereihin törmäsi kaunpungilla kun he olivat tyttöystävän kanssa liikkeellä. Oli karsean näköistä nähdä ne myrkylliset mulkaiset mitä kaverit saivat tyttöystävältä osakseen kun moikattiin.

Siinä oppi äkkiä ketä tervehtiä hyvin miedosti ja kenelle moikkasi normaalin iloisesti.

Nyt aikuisena ei jaksa välittää ja moikkailen ihan niin iloisesti kun tavallisestikin teen, ei ole minun ongelmani jos työkaveri on valinnut puolisokseen epävarman naisen.
[/quote]

Ihan hyväntuulisena kuljin, eikä tapana ole mulkoilla ketään, ei tätä miehen työkaveriakaan. Itsetuntokin on ihan hyvä. Mutta silti tuli tällainen outo tunne, kun se nainen oli niin erilainen. Ehkä jotenkin sitten nättikin vaikka sellainen homssu. Kai muillekin joskus tulee vastaavia ajatuksia?

Vierailija
16/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se sitten ollut vähemmän paha jos naisella ois ollut yllään jotain klassisen tyylikkään naisellista, kallis merkkilaukku ja kampaus?

Tuntuuko susta että miehesi toivoo naiselta jotain ihan muuta kuin mitä itse olet?

Vierailija
17/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:28"] Kasva aikuiseksi ja hanki itsetunto jostain. t. DI nainen, jonka työkavereista on 95 % miehiä [/quote]   Etenkin opiskeluaikoina sattui usein, että miespuolisiin opiskelukavereihin törmäsi kaunpungilla kun he olivat tyttöystävän kanssa liikkeellä. Oli karsean näköistä nähdä ne myrkylliset mulkaiset mitä kaverit saivat tyttöystävältä osakseen kun moikattiin. Siinä oppi äkkiä ketä tervehtiä hyvin miedosti ja kenelle moikkasi normaalin iloisesti. Nyt aikuisena ei jaksa välittää ja moikkailen ihan niin iloisesti kun tavallisestikin teen, ei ole minun ongelmani jos työkaveri on valinnut puolisokseen epävarman naisen. [/quote] Ihan hyväntuulisena kuljin, eikä tapana ole mulkoilla ketään, ei tätä miehen työkaveriakaan. Itsetuntokin on ihan hyvä. Mutta silti tuli tällainen outo tunne, kun se nainen oli niin erilainen. Ehkä jotenkin sitten nättikin vaikka sellainen homssu. Kai muillekin joskus tulee vastaavia ajatuksia?

[/quote]

No ei tule, koska minulla on oikeasti se itsetunto ja omanarvontunto. 

Vierailija
18/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan sen (epätoivoisen sinkku-)high school kidin kirjoittama. Työpaikalla uusi mies, johon on iskenyt silmänsä. Keksii tällaista lohduttaakseen itseään. Voi kyllä sinä high school kid olet varmasti miehen mielestä oikea Super Unelma. Unohtaa vaimonsa heti ensi viikon aikana.

Vierailija
19/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa jo viisi vuotta. Miksi täältä ei saa nykyään mitään vertaistukea? Aina huudetaan provoa tai lyödään lyötyä. Kukaan ei tule sanomaan, että älä stressaa tms. :(

Vierailija
20/34 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:00"]

Tää on varmaan sen (epätoivoisen sinkku-)high school kidin kirjoittama. Työpaikalla uusi mies, johon on iskenyt silmänsä. Keksii tällaista lohduttaakseen itseään. Voi kyllä sinä high school kid olet varmasti miehen mielestä oikea Super Unelma. Unohtaa vaimonsa heti ensi viikon aikana.

[/quote]

Mulle tuli sama heti mieleen. :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme