Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valkosipuli jäi alapäähän!!

Vierailija
02.08.2015 |

Apua! Siis mulla on hiivatulehdus alkanut ja luin google keskustelusta että valkosipulin kynsi saattaa auttaa kun se happamoittaa ph tasapainoa. Siinä luki että valkosipulin kynsi pitää laittaa lankaan kiinni mutta meillä ei ollut lankaa joten ajattelin että saan sen ponnistettua pois vaikka se onkin siellä vapaana. No enpä saa!!
.
Alkaa jo kirvelemään kun oon yrittänyt rämpätä tota reikää jo tunnin enkä vaan saa sitä pois.. :/ Neuvoja?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisuuden varalle, joku hapanmaitotuote on parempi. Piimä, maustamaton jugurtti, jopa maito hätätapauksessa.

Vierailija
22/33 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:20"]Apua! Siis mulla on hiivatulehdus alkanut ja luin google keskustelusta että valkosipulin kynsi saattaa auttaa kun se happamoittaa ph tasapainoa. Siinä luki että valkosipulin kynsi pitää laittaa lankaan kiinni mutta meillä ei ollut lankaa joten ajattelin että saan sen ponnistettua pois vaikka se onkin siellä vapaana. No enpä saa!!
.
Alkaa jo kirvelemään kun oon yrittänyt rämpätä tota reikää jo tunnin enkä vaan saa sitä pois.. :/ Neuvoja?
[/quote] missä asut mä voin tulla ottaa pois olen ex-gynekologi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tais tulla vähän pissiä housuun kun naurattaa niin kovasti :'D

Vierailija
24/33 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen se keskustelu Demissä, jossa jollakin tytöllä oli jäänyt viinirypäle pimppaan jumiin.

Vierailija
25/33 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvä tavaton taas. Milloin te ihmiset opitte, ettei MITÄÄN tungeta MIHINKÄÄN rööriin?? Siis muuta kuin luonto on sinne tarkoittanut. Voi elämän kevät. Soita terveysneuvontaan, ohjaavat sinut sitten eteenpäin jos tarvis..

Vierailija
26/33 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää päivystykseen vaan niin saa hoitajatkin hyvät naurut! :D

Vierailija
27/33 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:10"]Ei hätää päivystykseen vaan niin saa hoitajatkin hyvät naurut! :D
[/quote]

Niin no mietin jo että miten tän asian ilmaisisi lääkärille.. Tuskin kukaan uskoo jos sanon että istuin vaika vahingossa sen sipulin päälle alasti ja se painui sinne.. :(

Ap

Vierailija
28/33 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:10"]Ei hätää päivystykseen vaan niin saa hoitajatkin hyvät naurut! :D
[/quote]

Niin no mietin jo että miten tän asian ilmaisisi lääkärille.. Tuskin kukaan uskoo jos sanon että istuin vaika vahingossa sen sipulin päälle alasti ja se painui sinne.. :(

Ap
[/quote]
No eiköhän se ole paras kertoa ihan tuo sun oikee tarina, se nyt on mieleentulevista se vähiten pahin vaihtoehto. Huonoimpia on juuri nuo "istuin vahingossa päälle"-sepitykset.

Vierailija
29/33 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi kerran sellainen pieni geishakuula. Oli siellä ihan kohdunkaulan vieressä tunsin sormenpäällä en vaan saanut pois... oli aika painavakin en tajua miten ei tullut pomppimalla. No nukuin sit yön yli se sisällä ja muistin aamulla vasta noustessani autoon töihin lähtiessä et se on sisällä. No menin sit heti toimistolla vessaan ja siellähän se kyykkyasennossa heti putosi pois.
Harmi se valkosipuli on aika kevyt eikä siksi varmaan putoa. Tarvit öljyä, vaikka oliiviöljy jos ei muuta ole. Ceridal ehkä paras. Otat rennosti, menet selinmakuulle, jalat koukkuun. Nostat lantion ylöspäin, kaadat öljyä niin paljon kuin menee ja sit sormet sisään ja koitat paikantaa sen. Toinen asento on polvilleen istumaan ja sitten ranklaamaan. Toivottavasti onnistaa.

Vierailija
30/33 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:22"]No oisko päivystys mitään?? Se tulehtuu muuten. Ja kuka idiootti luottaa mitä netissä sanotaan?!
[/quote] no eihän meidänkään sitten piätisi uskoa sinua

Vierailija
31/33 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä sinne paineella nyt ihminen

Vierailija
32/33 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lusikalla kaivaminen ja kaapiminen kuulostais fiksuimmalta.

Vierailija
33/33 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä puserrinta.