Miksi varatut miehet ovat parempia sängyssä
Tulipahan taas huomattua.
Ehkä hyvä myöskin jatkossa pysyä sinkkuna, sillä kuka noita pettäviä sikoja itselleen haluaisi.
Kommentit (17)
Mikä on syy ja mikä seuraus?
Mitäpä luulet, tuleeko mies helpommin varatuksi, jos on sängyssä hyvä vaii huono?
Sitä mä ihmettelen, että sulla on kokemusta varatuista miehistä. Eikö omatunto soimaa ollenkaan? Eri asia tietenkin, jos olet kuullut puolisosta jälkikäteen.
Jos he ovat osa kampanjaa anna hyvän kiertää?
Ei saa kotona, niin sitten pistetään kaikki peliin. Saman huomannut. Ihan parhaita varatut miehet seksipartnereina, uskovaiset kaikkein parhaita (lestat!). Kyllä lähtee.
Parempi pysyä sinkkuna kuka sellasta pettävää sikaa haluaisi << kävit kumminkin panemassa varattua mut itelleshän noin EI saa käydä..
Varatulla miehellä kokemusta ja vaimo kouluttanut lisäksi erinäisissä asioissa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 18:43"]Mitähän luulisit? Parisuhteessa olevat saavat hieman enemmän harjoitusta kun jatkuvaa sinkkukännissäpanosillontällön miehet.
[/quote]
Parisuhteessa sitä pillua ei juuri saa ja sen eteen pitää tehdä töitä että saa seuraavassakin kuussa.
Sinkkumies voi vaan laskea ränniin ja ensi viikolla uutta.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:01"]
Keskimäärin paremmat pariutuvat.
[/quote]
haha ! katsoppa prismassa pareja ;)
Ei naiset oo ainuita joille seksi aina ei maita.. ainakaan meillä :D
Vaikea tehdä vertailua kun olen viimeiset 15 vuotta ollut sängyssä saman varatun miehen, aviomieheni kans :)
En ikinä suostunut parisuhteeseen ja mua on kehuttu sängyssä.
Koska varattu mies on hommissa naisen sisällä kuin taas ei varattu ei ole hommissa naisen sisällä niin mitä luulet? Eiköhän ole selvä tapaus? Ei saatana mitä ajattelua.oletko sinä hyvä pari tiimi varatun miehen kanssa?
no ei kyllä aina ole. Minä opetin aika hyvin erästä varattua miestä. Luulen että vaimo on nykyään enemmän innoissaan miehestään ;)
Mitähän luulisit? Parisuhteessa olevat saavat hieman enemmän harjoitusta kun jatkuvaa sinkkukännissäpanosillontällön miehet.