Missä vaiheessa suhdetta saa pieraista toisen läsnäollessa?
Kuinka pitkällä pitää olla, että se on ok, eikä kaadu suhde siihen?
Kommentit (30)
Kumppanin seurassa tahallaan piereskely on junttimaista, vastenmielistä ja huonoa käytöstä. Koskee niin miehiä kuin naisia. Itse menen vessaan piereskelemään. Jos unissaan piereskelee, sille ei tietty mitään voi.
Taisin pieraista ekan kerran miehen seurassa viikon tuntemisen jälkeen. :D
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:53"]Kumppanin seurassa tahallaan piereskely on junttimaista, vastenmielistä ja huonoa käytöstä. Koskee niin miehiä kuin naisia. Itse menen vessaan piereskelemään. Jos unissaan piereskelee, sille ei tietty mitään voi.
[/quote]
Mitäs näet juntteja unia? En jaksa itse kauaa sieviestellä, enkä odota sitä naiseltakaan. Kunhan ei seksin aikana pieraise niin homma toimii. Ei se ole elämää, jos omassa kodissaan ei voi pieraista jonkun nirppanokkaisen ääliöprinsessan takia. :D
No mun puolesta ei kyllä pieruun suhde kaadu. Kyseessä on luonnollinen ilmiö. En tietenkään nyt sopivana pidä piereskelyä jos se on tahallista ja väkisin ängettyä. Tosin en kyllä kuole jos olen samassa tilassa ja toinen pienen paukun päästää.
Kauheeta olis kyllä elämä jos saisi piereä vain silloin kun kumppani on kaukana.
Kavereiden kanssa pierettiin kerran kilpaa :DD ei nyt julkisella paikalla tietenkään.
Missä on huumorintaju ja järki??
En piere. Kertaakaan en ole 6v yhdessäolon aikana miehen aikaan pieraissut. Ruokavalio kunnossa, niin ei kerry ilmaa. En edes yksin ollessa juuri koskaan joudu pieremään. Mies päästelee menemään, mut ei hänkään jatkuvasti eikä tahallaan. Pierevä nainen ei jotenkin ole kovin naisellinen ja tosiaan jos ihan pakko päästellä, niin vessaan tai toiseen huoneeseen tai ulos. Mun järkeen ei käy pierevä nainen, kannattas se ruokavalio tsekata jos jatkuvasti kerää kaasua suolistoon!
Jos pierua pidättää, niin sillä on jotain salattavaa.
3,5 v tunnettu enkä vielä ole pieraissut mieheni aikana paitsi pari kertaa vahingossa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:31"]Mä ottaisin toisella yhdessänukkumiskerralla naisesta kiinni, vetäisin peiton pään yli ja antaisin paskan narista. Pitäisin peittoa päällä jolloin paska ei pääsisi karkuun ja alkaisin kutittamaan naista, jolloin naisen olisi pakko kikattaa ja vetää samanna kunnon hatsit miehekkäitä tuoksujani, Olen siis edelleen sinkku, mitä en voi kerta kaikkiaan ymmärtää. Missä teidän huumorintajunna on?
[/quote]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=dutch+oven
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:31"]Mä ottaisin toisella yhdessänukkumiskerralla naisesta kiinni, vetäisin peiton pään yli ja antaisin paskan narista. Pitäisin peittoa päällä jolloin paska ei pääsisi karkuun ja alkaisin kutittamaan naista, jolloin naisen olisi pakko kikattaa ja vetää samanna kunnon hatsit miehekkäitä tuoksujani, Olen siis edelleen sinkku, mitä en voi kerta kaikkiaan ymmärtää. Missä teidän huumorintajunna on?
[/quote]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=dutch+oven
[/quote]
Pitkässä suhteessa ei ole mitään urbaanilegendaa. Olen itsekin tehnyt noin
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:45"]
Olin unissani pierinyt jo ekana yönä. Vähän hävetti kun mies huomautti aamulla mutta ollaan nyt oltu jo vuosi yhdessä.
[/quote]
Siis miten huomautti? Mitä ihmeen huomauttamista on maailman luonnollisimmassa toiminnassa, varsinkin jos vielä tapahtuu tahattomasti nukkuessa?