Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tarve miehillä on naisille suunnatulla keskustelupalstalla...

Vierailija
02.08.2015 |

Kertoa jatkuvasti seksuaalisista mieltymyksistään?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes joku nainen huomioi. Edes joskus. Edes keskustelupalstalla.

:D

Vierailija
22/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:58"]Tämä keskustelupalsta EI ole suunnattu naisille, eikä lapsiasioille. Tämä on aihe vapaa, eikä missään lue nainen. Ei niitä seksikeskusteluja tarvitse aukoa.
[/quote]

Mutta on täällä olevat "miehet" hienoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:34"]Mielestäni on tärkeää että naiset saavat objektiivista tietoa siitä millaiset naiset ovat miehen mieleen. Ei siinä sen kummempaa.
[/quote]

"objektiivista tietoa"? Lassukoilta?

Vierailija
24/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en usko, että täällä niin montaa miestä on. Suurin osa aiheista on kuitenkin naisten kirjoittamia ja tuskin miehiä  kiinnostaa. Monet noista on naisten kirjoittamia provoja.

Vierailija
25/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:34"]

Mielestäni on tärkeää että naiset saavat objektiivista tietoa siitä millaiset naiset ovat miehen mieleen. Ei siinä sen kummempaa.

[/quote]Ja muuttuvat sitten, heko heko

Vierailija
26/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:34"]Mielestäni on tärkeää että naiset saavat objektiivista tietoa siitä millaiset naiset ovat miehen mieleen. Ei siinä sen kummempaa. [/quote] "objektiivista tietoa"? Lassukoilta?

[/quote]

Eiku Tussukoiltahan sitä...

Vierailija
27/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on aika paljonkin miehiä, minä yksi heistä. Ja tiedoksi että tämähän ei ole mikään naisille suunnattu keskustelupaikka, jos ap oli siinä luulossa.

t.mies

Vierailija
28/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:57"]Jotenkin en usko, että täällä niin montaa miestä on. Suurin osa aiheista on kuitenkin naisten kirjoittamia ja tuskin miehiä  kiinnostaa. Monet noista on naisten kirjoittamia provoja.
[/quote]

Tämä on myös totta. Molemmilla sukupuolilla siis sama tavoite - aiheuttaa mustasukkaisuutta tai vihaa toivoen saavansa muut tuntemaan itsensä mahdollisimman huonoksi. Ikivanha kikka saada itse itsensä tuntemaan paremmaksi on lytätä muita.

Vierailija
29/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä selkeästi naisille tarkoitettu kekustelupalsta.

Aivan kuin lapsena tyttöjen leikit hiekkalaatikolla oli tyttöjen leikkejä. Pois, pois. Me ei leikitä sun kanssa, tyhmä poika!

Vierailija
30/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tää koski taas sitä "miksi nelikymppinen ei muka ole kaksikymppisen mielestä haluttava" -keskustelua. Sehän on ihan eri asia, saathan sinä niistä fantasioida, mutta totuus sun kannalta on valitettavasti usein toinen. Ja edelleen, miksi minä olisin mustasukkainen sinusta, kun en edes sinua tunne :) ja kyllä, minustakin kaksikymppinen on monesti fyysisesti mielekkäämmän näköinen kuin nelikymppinen, mutta en kai minä nyt kuvittele, että ne minua haluaisi panna :D tai jos haluaa, niin minä haluan suhteelta muutakin kuin panemista, ja sitä mitä minä haluan, ei saa kaksikymppiseltä.
T. N43

Vierailija
31/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 vielä lisää: mulla oli joskus miesystävä, joka olisi halunnut panna 18-vuotiaita. Paino sanalla oli. Ja siitä olin häivähdyksen verran mustasukkainen, mutta ennemminkin surullinen siitä, että mies ei ollutkaan mulle oikea.

Vierailija
32/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla pyörii kaikenlaisia ihmisiä, niin naisia kuin miehiäkin pääasiassa siksi, että tämä on Suomen suosituin anonyymipalsta ja täällä vastaamiskynnys on  erittäin matala, eli kirjoitit mitä tahansa, niin avaustasi todennäköisesti kommentoidaan ainakin jollain tavoin ja vieläpä samantien.

Itse olen mies  ja tullut aina hyvin toimeen naisten kanssa ja olenkin valtaosan työurastani ollut naisvaltaisilla aloilla. Minulle on erittäin luontaista olla naisvaltaisella palstalla ja kommentoin täällä kaikenlaisista mielessäni pyörivistä asioista, siis myös seksuaaliasioista.

Vierailija
33/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko 15-vuotisen viestittelyurani täällä on ollut näitä "Tänne ei miehet kuulu" kirjoittelijoita. Kummasti vaan noihin seksiaiheisiin kirjotuksiin lukijoita ja kommentoijia löytyy :D

Vierailija
34/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 18:12"]Tällä palstalla pyörii kaikenlaisia ihmisiä, niin naisia kuin miehiäkin pääasiassa siksi, että tämä on Suomen suosituin anonyymipalsta ja täällä vastaamiskynnys on  erittäin matala, eli kirjoitit mitä tahansa, niin avaustasi todennäköisesti kommentoidaan ainakin jollain tavoin ja vieläpä samantien.

Itse olen mies  ja tullut aina hyvin toimeen naisten kanssa ja olenkin valtaosan työurastani ollut naisvaltaisilla aloilla. Minulle on erittäin luontaista olla naisvaltaisella palstalla ja kommentoin täällä kaikenlaisista mielessäni pyörivistä asioista, siis myös seksuaaliasioista.
[/quote]

Kyse onkin provokatiivisista aloituksista.

Vierailija
35/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 18:13"]Koko 15-vuotisen viestittelyurani täällä on ollut näitä "Tänne ei miehet kuulu" kirjoittelijoita. Kummasti vaan noihin seksiaiheisiin kirjotuksiin lukijoita ja kommentoijia löytyy :D
[/quote]

Tääkin on niin asenteellinen vastaus. Etteikö naiset muka keskustelisi seksistä tai lukisi seksiin liittyviä aloituksia. Minä luen ainakin, enkä ole mielestäni yhtään pervo. Ihan vain kiinnostunut. Harvoin näin avoimesti tulee kavereidenkaan kanssa juteltua.

Vierailija
36/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:58"]

Tämä keskustelupalsta EI ole suunnattu naisille, eikä lapsiasioille. Tämä on aihe vapaa, eikä missään lue nainen. Ei niitä seksikeskusteluja tarvitse aukoa.

[/quote]Täsmälleen näin. Jos tämä olisi vain naisten palsta, niin en minäkään täällä kävisi, joten miesten höpötykset ovat hyvin tervetulleita tekstejä. N39

[/quote]

Saisinpa mä mahdollisuuden potkasta sua päähän. 

Vierailija
37/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:58"]

Tämä keskustelupalsta EI ole suunnattu naisille, eikä lapsiasioille. Tämä on aihe vapaa, eikä missään lue nainen. Ei niitä seksikeskusteluja tarvitse aukoa.

[/quote]Täsmälleen näin. Jos tämä olisi vain naisten palsta, niin en minäkään täällä kävisi, joten miesten höpötykset ovat hyvin tervetulleita tekstejä. N39

[/quote]

Saisinpa mä mahdollisuuden potkasta sua päähän. 
[/quote]

Ja saisinpa minä mahdollisuuden nähdä sen ja todistaa oikeudessa sua vastaan

Vierailija
38/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 18:09"]

28 vielä lisää: mulla oli joskus miesystävä, joka olisi halunnut panna 18-vuotiaita. Paino sanalla oli. Ja siitä olin häivähdyksen verran mustasukkainen, mutta ennemminkin surullinen siitä, että mies ei ollutkaan mulle oikea.

[/quote]Kaikki miehet haluavat nuorta. Osa myöntää, osa ei. Biologiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi