Mikä v***u mua vaivaa??!! Sisältää avautumista perhe-elämästä.
Mä olen niin väsynyt. Mikään ei innosta enkä saa mistään mitään iloa irti. Lapset käy hermoille (5&3 vuotiaat) ja tuntuu, et huudan ja mesoan niille joka hetki. En saa otetta mistään. Käyttäydyn kuin teini-ikäinen, kiukuttelen ja mökötän. Jatkuvasta huutamisesta tulee entistä enemmän paha olo ja joka ilta päätän, et huomenna on hyvä päivä enkä huuda lapsille. Sitten tulee aamu ja lapset herää jo kuudelta ja alkaa sama ruljanssi alusta. Eikä kestä äidin hermot taaskaan. Mieskin on ja hyvä sellainen, mahtava isä, tekee kuitenkin vuorotöitä ja olen nyt koko kesän ollut lasten kanssa aika paljon yksin. Löytyy myös isovanhemmat, jotka auttavat paljon, mutta en halua heitäkään kovin usein olla vaivaamassa. Ahdistaa vaan niin paljon. Tämä väsymys on varmaan se suurin ongelma, en ole koskaan ollut hyvä nukkumaan ja nyt yöunet ovat vähentyneet entisestään.
Söin jopa masennuslääkkeitä yhdessä vaiheessa, mutta ne eivät sopineet minulle, vaikka helpotti hieman pahimpia oireita. Lopetin lääkkeet jokin aika sitten ja nyt olo on taas yhtä huono kuin niiden aloittaessa. En tiedä mitä tehdä. Pitäisiköhän kokeilla jotain toista lääkettä.
Pelkään, että kukaan ei jaksa mua enää kun olen tällainen.
Kiitos jos joku jaksoi lukea.
Ihan kuin mun tekstiä, paitsi että mielestäni mulla ei ole univaikeuksia ja mies on viime aikoina ollut lasten kanssa kotona. Siksi minun kai pitäisi jaksaa paremmin kotona, kun en edes ole siellä koko ajan. Tuntuu etten jaksa lasten huutamista ja tappelua yhtään. Enkä vastaansanomista tai kiukuttelua.