Pelottaa. Mies kuolee syöpään ja jään yksin
Iso talo ja lapsia. Onhan vakuutukset ok, mutta silti. Lääkärit antoi sille kaksi kuukautta elinikää.
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:25"]Sitä miestähän ei pelota lainkaan...
[/quote]
Ja tämänkö takia läheiset ei saisi pelätä? Kaikilla se pelko on tuossa tilanteessa suuri. Kokeileppa joskus.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:48"]
Olettehan miehesi kanssa naimisissa?
[/quote]Olemme. Mieheni tosin sanoi tänään ettei halua enään nähdä minua tai lapsia. Hänen vanhempasa ja veljensä auttavat meitä. Lupasivat ainakin. Luota apn siihen. Miestäni en ymmärrä.
[/quote]Anteeksi. olen humalassa. Tiedä mikä toi apn oli. Olen tosiaan juonut viiniä.ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:29"]Provo!
Ei terveydenhoidossa anneta tuollaisia ennusteita koskaan.
[/quote]
Eikö? Tunsin kaksi, joille annettiin. Molemmilla oli syöpä. Isäni kaverilla oli haimasyöpä, josta ei kuulemma kukaan parane. Vaimoni sedällä oli vähän joka puolelle levittäytynyt syöpä, joka pysyi loppumetreille oireettomana, eikä sitä havaittu.
[/quote]
Haimasyövästäkin voi parantua, harvemmin tosin, mutta ei mahdotonta
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:28"]
[/quote]Olemme. Mieheni tosin sanoi tänään ettei halua enään nähdä minua tai lapsia. Hänen vanhempasa ja veljensä auttavat meitä. Lupasivat ainakin. Luota apn siihen. Miestäni en ymmärrä.
[/quote]Anteeksi. olen humalassa. Tiedä mikä toi apn oli. Olen tosiaan juonut viiniä.ap
[/quote]
No ihan ymmärrettävää, että haluaa paeta johonkin. jos miehesi käytös on outoa, niin eikö se johdu siitä, että syöpä on aivoissa, jos on aiemmin ollut erilainen? Onko mies nyt sairaalassa loppuajan, vai missä?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:30"]
[/quote]
No ihan ymmärrettävää, että haluaa paeta johonkin. jos miehesi käytös on outoa, niin eikö se johdu siitä, että syöpä on aivoissa, jos on aiemmin ollut erilainen? Onko mies nyt sairaalassa loppuajan, vai missä?
[/quote]On. Hyvä mies oli. Kaipaan sitä.ap
Niin porvoossa. Lopeta jo nämä sairaat provot! Saatko ap jotain tyydytystä näistä? Ja ihan kaikille muille tiedoksi, ap on provo!
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:04"]
Nyt tuntuu pahalta mutta vuoden päästä on jo uusi mies kuvioissa. Usein nähny käyvän niin.
Ettäkö oikein usein! Mistä katkeruutesi johtuu? Todella asiaton kommentti.
Terveisin leski jo kolme vuotta, ei ole uutta miestä.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:42"]
Niin porvoossa. Lopeta jo nämä sairaat provot! Saatko ap jotain tyydytystä näistä? Ja ihan kaikille muille tiedoksi, ap on provo!
[/quote]Asutaan Tampereella. Ihan vain tiedoksi.ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:25"]Sitä miestähän ei pelota lainkaan... [/quote] Ja tämänkö takia läheiset ei saisi pelätä? Kaikilla se pelko on tuossa tilanteessa suuri. Kokeileppa joskus.
[/quote]
Kokemusta löytyy sekä omaisena että potilaana.
Voisinko tulla auttaan sinua. Olen 47 vuotias nainen Nokialta. Sinkku ja voisin ajaa nurmikon ja hoitaa lapsia. Saisit hieman lepoa. Itselläni ei ole lapsia.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:56"]
Voisinko tulla auttaan sinua. Olen 47 vuotias nainen Nokialta. Sinkku ja voisin ajaa nurmikon ja hoitaa lapsia. Saisit hieman lepoa. Itselläni ei ole lapsia.
[/quote]Kiitos. Mutta lapsilla on jo mummut ja papat. Ja miehen veli lupasi pitää pihan ja talon kunnossa.ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:34"]
Aivokasvain. Hänen päätä särki pitkään. Lopulta meni lääkäriin. Sinne jäi. Meillä on kaksi lasta.1,5 ja 4v.
[/quote]
Voi ei! Olettko kauan olleet yhdessä? Eikö sille voi tehdä mitään sitten? Mä rukoilen teidän puolesta kuitenkin<3
[/quote]
Mitä väliä kauanko ovat olleet yhdessä? Onko miehen menetys suurempi jos pitkä liitto takana? Idiootti.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:34"] Aivokasvain. Hänen päätä särki pitkään. Lopulta meni lääkäriin. Sinne jäi. Meillä on kaksi lasta.1,5 ja 4v. [/quote] Voi ei! Olettko kauan olleet yhdessä? Eikö sille voi tehdä mitään sitten? Mä rukoilen teidän puolesta kuitenkin<3 [/quote] Mitä väliä kauanko ovat olleet yhdessä? Onko miehen menetys suurempi jos pitkä liitto takana? Idiootti.
[/quote]Mieheni sisko kävi sairaalassa ja mies oli käynyt tupakalla. Minun ja lasten kanssa ei ole käynyt. Tosin hänen siskonsa kertoi että HÄNEN veli on aivan sekaisin. Miksi en minä ja lapset voida käydä.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:39"]Otan osaa. Kumpa voisin vaihtaa, että miehelläni olisi syöpä ja sinun miehelläsi ei...minua ei haittaisi ollenkaan vaikka mieheni kuolisi syöpään, päinvastoin. [/quote] Kuinka voit sanoa noin...? :( Kenestäkään tuntemastani ihmisestä en kehtaisi noin sanoa...
[/quote]
Ehkä mies on väkivaltainen hirviö?