Ukrainan mukaan Venäjän joukot valtasivat p s y k a t r i s e n sairaalan
Ukraina: Venäjän joukot valtasivat psykiatrisen sairaalan
Kiovan alueen kuvernöörin mukaan Venäjän joukot valtasivat psykiatrisen sairaalan Borodjankassa, eikä Ukraina ole kyennyt evakuoimaan sairaalassa sisällä olevia 670 ihmistä, kertoo Reuters.
Kaupunki sijaitsee noin 55 kilometriä Kiovan kaupungista luoteeseen.
Kommentit (75)
Siellä on varmaan pidetty Venäläisia vankina verukkeena mielenvikaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ampuukohan ne ne hullut siel
R a i s k a a v a t.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
R a i s k a a v a t.
Vetääkö miespotilaitaki anaaliin?
Saatana on valloillaan, ei epäilystäkään.
Vierailija kirjoitti:
Miten siellä sairaalassa noin paljon ihmisiä on? Eihän suomessakaan psyk sairaaloissa enää ainakaan vuodesijoja ole montaa vaan on avohoitopainotus
Ukraina on köyhä maa, ei ole Suomen kaltaista sosiaalihuoltoa. Jos joku avohoitotapaus olisi omassa kämpässään niin kävisi niin että siellä kohta asuisivat jotkut muut ja avohoito olisi koditon omasta kodistaan ulos heitettynä.
Tarvitsevat hoitopaikan tälle
Putin is losing all contact with reality. He is lying here grotesquely, claiming that protestors in support of the war in Ukraine (of which there are none), are shot dead on the streets when protesting. Look at the faces of his audience. They dont believe him.
Tarvitsevat mielialalääkkeitä itselleen?
Hirveä tilanne. Itse psykiatrian puolen hoitajana olen kauhuissani tilanteesta. Potilaiden lääkkeet jäävät saamatta, ruokahuolto yms. Ukrainan sairaanhoito ei varmasti vastaa Suomen tasoa muutenkaan. Kiinnitin huomiota uutisessa " monet ovat olleet sängypotilaina vuosia". Ei kai siellä lääkitä potilaita sänkyyn makaaviksi? Helpommin hoidettavia, kun makaavat sängyissään? Järkyttävää kaikin tavoin.
Venäläiset tarvitsevat pätevämmän sodanjohdon. Huonommaksi kun ei voi mennä.....
Vierailija kirjoitti:
Hirveä tilanne. Itse psykiatrian puolen hoitajana olen kauhuissani tilanteesta. Potilaiden lääkkeet jäävät saamatta, ruokahuolto yms. Ukrainan sairaanhoito ei varmasti vastaa Suomen tasoa muutenkaan. Kiinnitin huomiota uutisessa " monet ovat olleet sängypotilaina vuosia". Ei kai siellä lääkitä potilaita sänkyyn makaaviksi? Helpommin hoidettavia, kun makaavat sängyissään? Järkyttävää kaikin tavoin.
Saatika jos kiduttavat ja tekevät ties mitä...
Tai sitten eivät vallanneet. Ukrainasta alkanut tulla myös aika paljon propagandaa, jota ei voida todentaa. Mutta Suomen iltalehdille kelpaa kaikki kunhan uutinen on Venäjä-vastainen.
Mitähän tapahtuu jos hullut pääsee vapaaksi eikä heillä ole lääkkeitään?
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten eivät vallanneet. Ukrainasta alkanut tulla myös aika paljon propagandaa, jota ei voida todentaa. Mutta Suomen iltalehdille kelpaa kaikki kunhan uutinen on Venäjä-vastainen.
Ja miksei kelpaisi ;D
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Olen kyllä aika paljon alkanut kyseenalaistamaan myös Ukrainan väitteitä, onhan se ollut mm niin korruptoitunut ettei ole päässyt EUhun.
Esim tänään YKn ja Ukrainan laskelmat uhrien määrästä erosivat todella paljon yhdessä uutisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
R a i s k a a v a t.
Vetääkö miespotilaitaki anaaliin?
Sodassa venäläisellä sotilaallakin on lupa olla homo,kun sivarissa ovat niin tiukasti vastaan. Puna-armeijassa on homoutta enemmän kuin missään muualla Venäjällä.
En ole Venäjän puolella ollenkaan. Sota on raukkamainen asia aloittaa mutta kun asiat tasaantuvat niin saadaan lukea miten monikaan Ukrainan kertoma asia ei pidä paikkaansa. Hehän valehtelivat että säteilymäärät olivat nousemassa hälyttävälle tasolle Venäjän saatua Ydinvoimalan haltuunsa mutta kansainvälinen säteilynmittausasema kertoi että säteilymäärät ovat pysyneet entisellään. Pistää miettimään mitkä näistä sydänkohtausta aiheuttavista uutisista ovat totta ja mitkä keksitty vaan siksi että saataisiin muut maat pelästymään ja lähettämään joukkoja. Ukrainalaisethan pakenevat itse sieltä muualle Eurooppaan sankoin joukoin. Myös hyväkuntoisia miehiä.
Tarkoittavat varmaan ukrainaa, on ne sen verta hulluja kaikki.
Miten siellä sairaalassa noin paljon ihmisiä on? Eihän suomessakaan psyk sairaaloissa enää ainakaan vuodesijoja ole montaa vaan on avohoitopainotus