Älykäs nainen ei ole seksikäs
Jotenkin vie koko seksistä maun jos nainen on sellainen analyyttinen tiedenainen. Semmosta.kun panee takaapäin niin ties mitä se kelailee. Amis/amk-tyttö sensijaan villiintyy ja heittäytyy eri tavalla mukaan. Toisekseen älykäs nainen on huonompi myös vaimona. Kuka jää hoitamaan lapsia jos molemmat haluaa tehdä uraa? Paljon luonnollisempaa että minä akateemisena miehenä hankin 'riistan' ja nainen hoitaa kodin. Lentoemäntä olisi ihannenaiseni ;)
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 15:44"]Ei sulla mitään hätää. Ei kukaan älykäs nainen sua ottaiskaan :)
[/quote]
Näin. Yleensä älykkyydeltään samantasoiset muodostavat (kestäviä) suhteita.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 15:44"]Ei sulla mitään hätää. Ei kukaan älykäs nainen sua ottaiskaan :)
[/quote]
Paitsi että ottaisi :D
Olen amis enkä ikimaailmassa jäisi hoitamaan kotia.
Tosin en kyllä ottaisi ap:n kaltaista konservatiivista miestä puolisokseni.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 15:38"]Jotenkin vie koko seksistä maun jos nainen on sellainen analyyttinen tiedenainen. Semmosta.kun panee takaapäin niin ties mitä se kelailee. Amis/amk-tyttö sensijaan villiintyy ja heittäytyy eri tavalla mukaan. Toisekseen älykäs nainen on huonompi myös vaimona. Kuka jää hoitamaan lapsia jos molemmat haluaa tehdä uraa? Paljon luonnollisempaa että minä akateemisena miehenä hankin 'riistan' ja nainen hoitaa kodin. Lentoemäntä olisi ihannenaiseni ;)
[/quote]
Taidat olla aika tyhmä. Akateeminen koulutus ei ole mikään tae älykkyydestä eikä ammattikoulutasoinen tyhmyydestä. Kivaa yleistämistä. Tuskin edes tunnistaisit älykästä ihmistä.
Ihana provo. Eli ammattikorkeakoulutuksen saanut ei voi olla älykäs? Onko tämä jonkun akateemisen työttömän käsityömaisterin provo?
Suome älykkäin ihminen on kelloseppä, joka ei todellakaan ole käynyt yliopistoa. Siinä sulle, tavis.
Älykäs nainenkin voi haluta jäädä hoitamaan kotia. Arvovalinta.
[/quote]
Se oli hienosti sanottu.
Miehet ei saa tehdä tällaisia seksistisiä stereotypioihin perustuvia heittoja, mutta naisen on ihan ok sanoa esim. että miehen tulee olla miehekäs mies ja miehen kuuluu tehdä aloite koska miehillä on se metsästysvietti.
Jos vaimosi olisi lentoemäntä, olisi hän paljon pois ja sinä pitkiä aikoja yksin lasten kanssa.
No en mä tuollaista typerää yleistäjää ottaisikaan. :)
T. Älykäs nainen, joka kävi amiksen ja aloittaa nyt amk:ssa.
Provo mutta kannattaako lisääntyä tyhmän naisen kanssa? Tulee lapsistakin tyhmempiä.
Älykäs nainen on turn off. Enemmin semmonen kodinhengetär joka huolehtii muksuista ja ruuanlaitosta ynnämuusta kotitöistä. Uranaista en ottaisi.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 15:52"]Miehet ei saa tehdä tällaisia seksistisiä stereotypioihin perustuvia heittoja, mutta naisen on ihan ok sanoa esim. että miehen tulee olla miehekäs mies ja miehen kuuluu tehdä aloite koska miehillä on se metsästysvietti.
[/quote]
Näinpä. Todellisuudessa naiset kuitenkin haluavat kaltaiseni miehen ja jäävät ihan tyytyväisinä kotiin kun tajuavat kuinka paljon tuohta kykenen tuomaan perheeseen. Naiset sanoo yhtä ja tekevät toista :)
Vaikka olen nainen ja täysin hetero niin koen että älykkäät naiset ovat jotenki kiinnostavempia miesten näkökulmasta. Itse olen kyllä täys pöhlö, sen voin sanoa. Ja amiksen kävin ja nyt olen ammattikorkeassa.
Ap, peruskoulusta amikseen mopolla talvifarkuissa porhaltava jonne.
No johan. Älykäs nainen voi olla todella seksikäs ja myös heittäytyä sängyssä. Itse toimin asiantuntijatehtävissä, pukeudun aina naisellisen kauniisti, jopa seksikkäästi. Ja kaltaisiani naisia tulee harvoin sängyssä vastaan. Kotiin en todellakaan jäisi lapsia hoitamaan, lyennettyä työviikkoa olen tehnyt lasten ollessa pieniä.
Tienaan enemmän kuin puolisoni, koti on meidän yhteinen yritys.
Ja minä en kaltaistasi miestä huolisikaan.
Ei sulla mitään hätää. Ei kukaan älykäs nainen sua ottaiskaan :)