Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein taivaallista keittoa

Vierailija
02.08.2015 |

punajuurista, perunoista, inkivääristä, kukkakaalista, sipulista ja kermasta.

Joko avmammat on iskeneet ranskikset ja nakit uuniin?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:05"]Täällä bataatista, porkkanasta, valkosipulista, chilistä, punasipulista, kaurakermasta tehtyä kasvissosekeittoa. Nam
[/quote]
Miksi kaurakerma?
ap

Vierailija
62/69 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:54"]Mä syön valko- ja sipulia, kananmuna ja tonnikalaa pannussa ja pasta ja oliiviöljy. Tein sen mutta en syönyt. Menin uimaan enkä vieläkään syö. Juon kupin teetä ja syön jossain vaiheessa päivää.
[/quote] mitä alapeukuttamista tässä on? Minä tiedän! Jokin puuttui! Chili! Ei ole ihmeellistä en syönyt sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:54"]Mä syön valko- ja sipulia, kananmuna ja tonnikalaa pannussa ja pasta ja oliiviöljy. Tein sen mutta en syönyt. Menin uimaan enkä vieläkään syö. Juon kupin teetä ja syön jossain vaiheessa päivää.
[/quote] mitä alapeukuttamista tässä on? Minä tiedän! Jokin puuttui! Chili! Ei ole ihmeellistä en syönyt sitä.
[/quote] ketju ei kuullosta niin kermaiselta mitä ulko osasto antaa todellisuudessa näyttää.

Vierailija
64/69 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaa, couscousia ja vihanneksia.

Vierailija
65/69 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:05"]Täällä bataatista, porkkanasta, valkosipulista, chilistä, punasipulista, kaurakermasta tehtyä kasvissosekeittoa. Nam [/quote] Miksi kaurakerma? ap

[/quote]

Koska yritän syödä mahdollisimman vähän mitään eläinperäistä :) En nyt vielä ole läheskään 100% vegaani mutta mielellään käytän kasvivalmisteita silloin kun voin/jaksan. Ainakin mun mielestä sopi tänne keiton joukkoon aika hyvin, vaikka oli ilmankin kermaa hyvän makuista!

Vierailija
66/69 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on?

Vierailija
67/69 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa ohjeita keittoihin. Terv uuniranskis

Vierailija
68/69 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:36"]

Lounaaksi savustimme ahvenia. Tein litran pullataikinan josta leivoin voisilmäpullia ja korvapuusteja. Osan pullista vein uunituoreena vahemmilleni koska äiti ei enää jaksa sairauden takia leipoa. Tuon kaike ohessa olen pessyt pyykkiä, siivonnut vessat ja kylppärin. Nyt on miehen vuoro häärää keittiössä päivällistä, kuha walewskaa, salaattia ja keitettyä kukkakaalia. Sen kanssa ihanaa valkkaria. Tais mies leikata pensasaidat aamupäivällä sekä kävi kaupassa. Kehuipa naapuri kuinka hyvät tuoksut meiltä kantautuu.

[/quote]

Kukkakaali pitää aina höyryttää, ei keittää.

Vierailija
69/69 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meki käytiin perheen voimin etsimässä kantarelleja.
Muutama löytyikin ja lisäks kerättiin pari muutakin sientä.
No googlattiin netistä mitä nää muut sienet oli.

Yks sieni ooli nimeltään kyyhdkyhapero.
Luin että siinä vasta herkullinen sieni.

No päätettiin pitää kantarellit ja kyyhkyhaperot.

Mutta kun olin saanut paistettua sienet voin ja sipulin kera, maistoi mies haperoa, ja ei se ollutkaan mitää herkullista.

Ja tuskin koko sieni edes oli mitään kyyhkyhaperoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän