Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä ikäisenä meni neitsyys?

Vierailija
02.08.2015 |

Itseltäni meni neitsyys kun olin 25. Nyt olen 41.

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tallella. N18

Vierailija
102/127 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 15:30"]Mut raiskattiin 12 vuotiaana kaverin isän toimesta. Harmi että lapsiin kohdistuvat seksuaalirikokset vanhenevat 10 vuodessa, jäi pedofiili ilman rangaistusta. Vasta 25 vuotiaana pystyin harrastamaan seksiä. Eli koen menettäneeni neitsyyteni 25 v.
[/quote]

Olen surullinen puolestasi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

29v, muutama viikko ennen 30v synttäreitä. Nyt 38v

Vierailija
104/127 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14V vanhemman tytön kanssa :D Vähä sähläämistä oli tietenki mutta onneksi toi tyttö osasi hommat
T. Nyt 17v

Vierailija
105/127 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 15v ja en ole menettänyt neitsyyttäni vielä. Mutta tekisi mieli pelkästään sen takia kun kaikki kaveritkin ovat jo menettäneet... Hävettää myöntää kavereille ja pojille että olen edelleen neitsyt

Vierailija
106/127 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11v.

Vierailija
107/127 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 olin muistaakseni. 20 vuotta sitten.

Vierailija
108/127 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vuotiaana yhden illan tuttavuudelle, ja kaduin, että pitikin mennä moisen aikuisen ja eronneen miehen kanssa hässimään hänen autossaan metsämajan pihalle keskellä yötä.  Olin muutaman oluen jälkeen pikkuhuppelissa, ja mulla ei ollut muuta ajatusta kuin että piti vaan päästä neitsyydestä eroon, joten olin totaalisen hölmössä tolassa, sillä selvinpäin en ikipäivänä olisi ajautunut ilman alkoholia moiseen toimintaan. Olin vaan niin yksinäinen tyttönen, vastikään muuttanut uudelle paikkakunnalle, ja niin totaalisen yksin. Kaikki ystäväni olivat jääneet kauas toiselle paikkakunnalle, ja uutta ns. best-ystävää oli vaikeaa löytää uudelta paikkakunnalta.  Kaiken lisäksi pelkäsin, että tulin raskaaksi, mutta sitä en katunut, että pilasin verelläni miehen auton penkin; siitähän sai, kun käytti tavallaan humalatilaani hyväkseen, vaikka tein tietoisen päätöksen, että nyt pitää päästä eroon neitsyydestäni, mutta se oli virhe. Itkin erittäin pitkään suurta erhettäni. Päätin silloin, että en anna enää ikinä kenellekään miehelle, mutta kissan viikset. Kyllähän annoin joillekin,joillekin taasen en, vaan jätin seisottamaan keppiään sekä itkemään perääni; ja voisin sanoa, että olin tavallani "katujen kuningatar" aikoinani, kunnes löysin nykyisen aviomieheni, jonka kanssa olen ollut naimisissa jo kohta 30 vuotta!

Vierailija
109/127 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaana, silloiselle poikaystävälle 3kk seurustelun jälkeen.

Vierailija
110/127 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana yhdenillanjutulle, ei kyllä edes kaduta. Ei oo mulle niin iso asia.

Vierailija
111/127 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan koskaan. M15

Vierailija
112/127 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:18"]

17 vuotiaana yhden illan tuttavuudelle, ja kaduin, että pitikin mennä moisen aikuisen ja eronneen miehen kanssa hässimään hänen autossaan metsämajan pihalle keskellä yötä.  Olin muutaman oluen jälkeen pikkuhuppelissa, ja mulla ei ollut muuta ajatusta kuin että piti vaan päästä neitsyydestä eroon, joten olin totaalisen hölmössä tolassa, sillä selvinpäin en ikipäivänä olisi ajautunut ilman alkoholia moiseen toimintaan. Olin vaan niin yksinäinen tyttönen, vastikään muuttanut uudelle paikkakunnalle, ja niin totaalisen yksin. Kaikki ystäväni olivat jääneet kauas toiselle paikkakunnalle, ja uutta ns. best-ystävää oli vaikeaa löytää uudelta paikkakunnalta.  Kaiken lisäksi pelkäsin, että tulin raskaaksi, mutta sitä en katunut, että pilasin verelläni miehen auton penkin; siitähän sai, kun käytti tavallaan humalatilaani hyväkseen, vaikka tein tietoisen päätöksen, että nyt pitää päästä eroon neitsyydestäni, mutta se oli virhe. Itkin erittäin pitkään suurta erhettäni. Päätin silloin, että en anna enää ikinä kenellekään miehelle, mutta kissan viikset. Kyllähän annoin joillekin,joillekin taasen en, vaan jätin seisottamaan keppiään sekä itkemään perääni; ja voisin sanoa, että olin tavallani "katujen kuningatar" aikoinani, kunnes löysin nykyisen aviomieheni, jonka kanssa olen ollut naimisissa jo kohta 30 vuotta!

[/quote] Olin jotenkin häiriintyneessä tolassa muuttomme jälkeen uudelle paikkakunnalle, ja kapinoin vanhemmilleni, koska tavallaan pilasivat muutolla mun nuoruuteni.  Vanhalle kotipaikkakunnalle jäi ihana ns. ensirakkaus, joka oli orastavassa tilassa ennen muuttoamme, eli muutto pilasi koko sen aikaisen elämäni, ja moneksi vuodeksi eteenkin päin, mutta onnekseni löysin uusia ystäviä, ja elin menetetyn nuoruuteni takaisin ja kunnolla sen suoritinkin. Kaikesta voi siis selvitä.  Nyt olen jo reippaasti yli viisikymppinen ja saanut elää kaikki lapsuudenkin huonot kokemukset sillä saralla huomioon ottaen hyvän ja antoisan avioliiton ja seksielämän saaden kokea äitiydenkin ihanuuden.

Sen vaan teille nuorille vielä neitsyille valistan, että älkää luovuttako neitsyyttänne ihan tosta vaan harkitsemattomassa tilassa.  Herkkä asia, ja kännissä sitä ei vaan tajua, miten arvokkaasta asiasta on kuitenkin kyse. 

Vierailija
113/127 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 v ja seurustelinkin sen jälkeen saman pojan kanssa viidettä vuotta.

Vierailija
114/127 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19v.

Vierailija
115/127 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v eikä kaduta :) pitkäaikainen poikaystävä kaukosuhteessa. Oli muuten erittäin hyvää seksiä! Nyt 23v ja melkein ikävä sitä nuoruuden intoa ja kokeilunhalua.... ;)

Vierailija
116/127 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v. Saman henkilön kanssa yhdessä vieläkin ja tuo tuntui ihan oikealta iältä ja hetkeltä. Ehkä vähän nuorena mutta en kadu :) Saman kylän muut tytöt menettäneet paljon nuorempina, nuorin kuulemani tapaus oli noin 10v.

Vierailija
117/127 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotiaana, seurusteltiin n 5 vuotta sen jälkeen

Vierailija
118/127 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v. Nyt oon 26

Vierailija
119/127 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v, nyt olen 51. Keväällä olisi voinut juhlia vuosipäivää, no eipä tullut mieleen :)

Vierailija
120/127 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v. Ois kai sitä voinut odottaa tovin ja säästellä sitä vaikka sille todelliselle ensirakkaudelle. Niin sitä vaan luulee tietävänsä kaiken, kunnes huomaa erehtyneensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme