Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten innostua

Vierailija
23.08.2011 |

seksistä?siis halut ihan off nykyään..kaksi lasta toinen nyt 4 1/2kk..ei ole kuin ehkä kerran kuussa seksiä.eipä kyllä tee edes mieli.mikä minua vaivaa..:( mies haluaisi usein ja on aina hiplaamassa.minusta se taas tuntuu vaan ärsyttävälle ja surettaa jälkeenpäin kun mies pahoittaa mielensä ja mököttää..palaako halut koskaan :((

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten ota ainakaan e-pillereitä, mini-pillerit vie loputkin halut ja tavallisetkin vie. Korkeintaan hormonikierukkaa kannattaa käyttää, se ei vie haluja. Hormonitasapainosi on luultavasti sekaisin.

Vierailija
2/4 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten ota ainakaan e-pillereitä, mini-pillerit vie loputkin halut ja tavallisetkin vie. Korkeintaan hormonikierukkaa kannattaa käyttää, se ei vie haluja. Hormonitasapainosi on luultavasti sekaisin.

Hormonitoiminnan vaikutus seksuaaliseen halukkuuteen ei mene välttämättä samalla tavalla kaikilla.

En minäkään ole toki mikään tyyppiesimerkki, mutta sanoisin, että imetysajalla ei ollut minun haluihini minkäänlaista negatiivista vaikutusta. Nyt kun en imetä, eikä minulla ole mitään hormonaalista ehkäisyä, tuntuu että haluan seksiä oikein kovasti vain kerran kuukaudessa suunnilleen ovulaation aikoihin. Muutenkin selksi kelpaa, mutta ei ole sellaista kiimaista oloa.

Hain yhdistelmäehkäisypillerit joita alan käyttää seuraavasta vuodosta alkaen. Minun oma luontainen hormonitoiminta taitaa olla sen verran ärhäkkää ja sekavaa(hormonaalinen akne, voimakas PMS), että kiertoa tasapainottava hormoni voi olla ihan hyväksi. Ja minulle ei hormonikierukka aikoinaan sopinut lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä imetän.käytössä cerazette mini-pillerit.ei vaan tee mieli yhtään.:( surullista että ennen toista lasta kaikki oli vielä hyvin.

Vierailija
4/4 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa pelkkää kortsua, tosin imettäminenkin voi viedä himoja.

kyllä imetän.käytössä cerazette mini-pillerit.ei vaan tee mieli yhtään.:( surullista että ennen toista lasta kaikki oli vielä hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi