minkä ikäisenä meni neitsyys?
Itseltäni meni neitsyys kun olin 25. Nyt olen 41.
Kommentit (127)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:07"]18. Vaikka silloin tuntui että se oli myöhään, olen todella onnellinen etten kuulu siihen 14-vuotiaiden ryhmään, joista moni päätyi pienellä paikkakunnallamme asuviksi teiniäideiksi. Itse asiassa olen edelleen saman miehen kanssa, olemme nyt 26-vuotiaita ja molemmilla korkeakoulututkinto. Asumme pääkaupunkiseudulla ja olemme todella onnellisia siitä, että olemme edelleen yhdessä ja toivon mukaan hyvä tulevaisuus edessä. Tietenkin toivoisin että näillä teiniäideiksi tulleilla entisillä luokkalaisillakin olisi hyvä tulevaisuus edessä, mutta aika huonosti monilla vaikuttaa olevan asiat. Ilman koulutusta, työttömänä pienellä paikkakunnalla, osa yksinhuoltajia. Ja niin he olivat olevinaan suosittuja ja cooleja yläasteella.
[/quote]
Olen entinen teiniäiti ja minullakin on korkeakoulututkinto. Tiedätkö, äitiys ei estä opiskelua.
29-vuotiaana :) olen ihan tyytyväinen, etten harrastanut yhden illan juttuja.
21-vuotiaana, olen vieläkin 37-vuotiaana saman miehen kanssa. Tai no, ei ruvettu silloin seurustelemaan vaan oltiin samassa työpaikassa monta vuotta.
17 Ja nyt ikää 23, vieläkin olen yhdessä tuon neitsyyden vieneen kanssa :)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:07"]18. Vaikka silloin tuntui että se oli myöhään, olen todella onnellinen etten kuulu siihen 14-vuotiaiden ryhmään, joista moni päätyi pienellä paikkakunnallamme asuviksi teiniäideiksi. Itse asiassa olen edelleen saman miehen kanssa, olemme nyt 26-vuotiaita ja molemmilla korkeakoulututkinto. Asumme pääkaupunkiseudulla ja olemme todella onnellisia siitä, että olemme edelleen yhdessä ja toivon mukaan hyvä tulevaisuus edessä. Tietenkin toivoisin että näillä teiniäideiksi tulleilla entisillä luokkalaisillakin olisi hyvä tulevaisuus edessä, mutta aika huonosti monilla vaikuttaa olevan asiat. Ilman koulutusta, työttömänä pienellä paikkakunnalla, osa yksinhuoltajia. Ja niin he olivat olevinaan suosittuja ja cooleja yläasteella.
[/quote]
Olen entinen teiniäiti ja minullakin on korkeakoulututkinto. Tiedätkö, äitiys ei estä opiskelua.
[/quote]
Juuri näin, ei mikään estä. Itse luin nyt kypsällä iällä toisen ammatin, sen yliopistotutkinnon lisäksi. Ei tunnu riittävän yksi ammatti nykyaikana. Niin ja lapsia on viisi ja ikää 28v.
Muutamaa päivää vajaa 17. Sopiva ikä oli minusta vaikka silloin tuntui, että kukaan muu sen ikäinen ei ole enää neitsyt. Mies oli 5 vuotta vanhempi ja seurusteltiin reilu pari vuotta. Nyt olen 25 ja kumppaneita ollut kolme. Naimisissa olen tämän kolmannen kanssa.
16v. Se tuntui myöhäiseltä, sillä parhaat kaverini menettivät siinä 13-vuotiaana. Nyt olen 19-vuotias
Pervosetä taas fantasioi näin sunnuntain kunniaksi. Yöks.
18-vuotiaana. Ensimmäinen "oikea" poikaystävä. Ihan mukava kokemus, harkittu ja ihan selvin päin.
Mut raiskattiin 12 vuotiaana kaverin isän toimesta. Harmi että lapsiin kohdistuvat seksuaalirikokset vanhenevat 10 vuodessa, jäi pedofiili ilman rangaistusta. Vasta 25 vuotiaana pystyin harrastamaan seksiä. Eli koen menettäneeni neitsyyteni 25 v.
15v. Pitkäaikaisen ihastuksen kanssa, valitettavasti kyllä vähän humalassa.
Miten tosi moni täällä on menettänyt noin myöhään? Meilläpäin yleisin ikä menettää neitsyys oli joku 13-16v. Sitä vanhempana menettäneet oli vähän sellaisia ujoja/hissukoita
15-v. Nyt 32-v ja naimisissa saman miehen kanssa. Ei olisi pitänyt aloittaa niin aikaisin, se vaan jotenkin meni niin.