Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia toimintaa parisuhteessa, että...?

Vierailija
05.03.2022 |

mies neuvoo ja "opettaa" miten naisen tulee tehdä, olla ja käyttäytyä? Ensimmäinen parisuhde minulle ja mies on vanhempi. Alkaa ärsyttämään tämä jatkuva neuvonta miehen puolelta. Huoh huoh ja huoh. Olin miehen luona yökylässä toisessa kaupungissa ja aamulla valmistin meille terveellistä aamupalaa, kun mies heräsi myöhemmin ja marssi suoraan aamiaispöytään valittaen aamupalan yliterveellisyydestä. Pahoitin mieleni, kun mies olisikin halunnut sokerilla täytetyn kahvimukin, rasvaista pekonia ja nutella voileipiä eikä kaurapuuroa tuoreilla marjoilla, vihreää teetä ja hedelmiä. Mies vaan moittii eikä kiittänyt. :(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jo huomat tökki ,miksi ihmessä jatkat? Etkö saa parempaa,nuorempaa? vai oletko joku takertuja heti?Sinä varman maksoit ostokset?Olisit aamu herätessä pukenut pällesi ja häipynyt yksin omaan kotiisi aamiaiselle.

Maksoin ostokset itse ei mies maksanut mitään. Ei minulla ole hyvä olla tässä suhteessa kun mies käyttäytyy noin määräilevästi ohjaillen. :( Olen palannut kotiin ja lähdin jo aiemmin kun pahoitin mieleni miehen sanoista. Mies takertuja on en minä ensin takertuu ja sitten syyttelee ja ihmettelee miksi suutuin.

Vierailija
22/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin ymmärrän. Jos on tottunut saamaan aamulla kahvia, niin sitä ei vihreä tee korvaa.

Muuten olen sitä mieltä, että ei ole sen arvoinen löytö, että kannattaa elämänsä hyviä vuosia siihen tuhlata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS ei ole koskaan ollut osuvampi.

Vierailija
24/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, heitä mäkeen se mies, ei ole sinulle tai elämänarvoillesi ja -tavoillesi oikea edes näin lyhyen kertomuksen perusteella.

Vierailija
25/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sitä pitää kysyä niin ei ole.

Hyvä tietää. Aina oppii uutta.

Vierailija
26/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole normaalia.

Jos heti suhteen alkuvaiheessa on tuollaista niin kannattaa erota.

Paljon helpompaa kun ollaan perusarvoista ja tavoista samaa mieltä. Elämä on paljon helpompaa kun ei tarvitse kokoajan riidellä ja sovitella. Mies kuulostaa sitäpaitsi tosi ikävältä huonoine käytöstapoineen.

Veikkaan että mies tarkoituksella koettaa saada sinut tuntemaan itsesi huonoksi koska pelkää että jätät hänet. Mollaa siis sinua ja koettaa alistaa. Älä missään nimessä jää ”parantamaan ” tuota miestä. Jos olet tuollaisen alistajan kanssa pitkään niin rikot vain itsesi.

Nyt on aika erota ja etsiä puoliso joka kohtelee sinua hyvin ja kunnioittavasti.

Kun tein lähtöä niin mies sanoi suutuksissa, että en tule löytämään parempaa mitä mies on. :(

Vierailija
27/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerrotko vielä miten yönne meni

Mies oli yli-innokas, mutta sanoin etten ole valmis. Mies suuttui siitäkin joten oma-aloitteisesti menin sohvalle nukkumaan.