Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautis häpeän huipennus

Vierailija
02.08.2015 |

Olin yötä vastikään tapaamani miehen kanssa. Aamulla sitten huomasin että menkat ovat alkaneet ja olin sotkenut miehen sängyn. Petarissakin oli veriläikkiä. Koskaan ei ole hävettänyt näin paljon kun olin suihkussa pesemässä itseäni samaan aikaan kun mies laittoi lakanat pyykkikoneeseen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap vielä akateeminenkin? Voiko tuollaista sattua akateemiselle...

Vierailija
2/22 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanin lippu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähälläpä olet elämässäsi selvinnyt...

Vierailija
4/22 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaliahan tuo on. Kait mies on tiennyt naisella olevan kuukautiset.

Vierailija
5/22 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee. No mut ajattele jos olis ollu vaikka ripuli! Se olis viel pahempi :)

Vierailija
6/22 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran hotellissa noin. Puhtaat valkeat lakanat. Sillon hävetti jostain syystä tosi ankarasti, vaikka varmaan hotellisiivojat on pahempaakin nähneet. :D Yritin kuurata sitä pois, mutta se vain levisi semmoseksi ruskehtavaksi läntiksi. -__-

Vierailija
7/22 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, jos se mies haluaa tavata sua vielä tonkin jälkeen, niin onpahan perusteellisesti testattu ja kestää varmaan muitakin kolhuja elämässä.

Vierailija
8/22 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:09"]

Ettekö te yhtään pidä kirjaa kuukautisten alkamis- ja loppumispäivämääristä? Tulevatko ne teille aina yllätyksenä?

[/quote]

Tuleeko sulle yllärinä, että ne ei joka naisella ole kellon tarkasti säännölliset? Ps. kuljen kuppi ja suojukset laukussa.

Vierailija
9/22 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:33"]Ai kauhee. No mut ajattele jos olis ollu vaikka ripuli! Se olis viel pahempi :)
[/quote]
Mun miehellä oli kun tuli ekaa kertaa mun luokse yöksi. Aamulla nyki lakanoita että hän vie ne pestäväksi kotiinsa. Sanoin anna mun nukkua ja käänsin kylkeä. Melkein siihen paskan päälle. Mies parka oli täysin nolona :D

Vierailija
10/22 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:09"]

Ettekö te yhtään pidä kirjaa kuukautisten alkamis- ja loppumispäivämääristä? Tulevatko ne teille aina yllätyksenä?

[/quote]

Tietysti pidetään ja säännölliset ne yleensä onkin, mutta joskus harvoin ne alkaa yllätyksenä ja silloin niitä vahinkoja sattuu. Ne, joilla ei ole säännölliset osaavat varmasti paremmin varautua yllätyksiin.

Vierailija
11/22 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole tuntoaistia alapäässä ollenkaan? Jos verta tulee niin paljon että petariin asti menee, pitäisi tuollaiseen hulahdukseen jo herätäkin. Vai olitko niin kännissä ettet herännyt?

Vierailija
12/22 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:49"]Eikö teillä ole tuntoaistia alapäässä ollenkaan? Jos verta tulee niin paljon että petariin asti menee, pitäisi tuollaiseen hulahdukseen jo herätäkin. Vai olitko niin kännissä ettet herännyt?
[/quote]

Herätään toki, mutta silloin se on jo myöhäistä.
Ja tolle joka vinkui etteikö osata seurata kuukausiten alkamisajankohtaa: itselläni tulee menkat epäsäännöllisesti pillereiden vuoksi. Ei todellakaan voi ennustaa kun mitään alavatsakipuja yms ei aina tule myöskään.

Vierailija
13/22 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:49"]Eikö teillä ole tuntoaistia alapäässä ollenkaan? Jos verta tulee niin paljon että petariin asti menee, pitäisi tuollaiseen hulahdukseen jo herätäkin. Vai olitko niin kännissä ettet herännyt? [/quote] Herätään toki, mutta silloin se on jo myöhäistä. Ja tolle joka vinkui etteikö osata seurata kuukausiten alkamisajankohtaa: itselläni tulee menkat epäsäännöllisesti pillereiden vuoksi. Ei todellakaan voi ennustaa kun mitään alavatsakipuja yms ei aina tule myöskään.

[/quote]

Pillereillähän ne vasta säännölliset ovatkin.

Vierailija
14/22 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:38"]Mulle kävi kerran hotellissa noin. Puhtaat valkeat lakanat. Sillon hävetti jostain syystä tosi ankarasti, vaikka varmaan hotellisiivojat on pahempaakin nähneet. :D Yritin kuurata sitä pois, mutta se vain levisi semmoseksi ruskehtavaksi läntiksi. -__-
[/quote]

Verta ei kuulu poistaa kuuraamalla vaan LIOTTAMALLA kylmässä vedessä. Kun kangas on tarpeeksi kauan lionnut niin sen jälkeen pestään saippualla.

Vierailija
15/22 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen elämää;)

Vierailija
16/22 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:55"]Naisen elämää;)
[/quote]

Joo on se rankkaa...on se.

Vierailija
17/22 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vasta tutustunu mieheen ja olin sen luona yötä.Olin samana iltana juonut aika paljon alkomahoolia ja aamuyöstä oksensin sen sänkyyn! Aamulla heräsin kauheeseen hajuun ja sänky oli oksennuksessa.Hävetti.Ihme kyllä mies halus tapailla vielä tämän jälkeenki.Ajattelin vaan et en ihan sellasen hienon naisen kuvaa onnistunu antaa ekana yönä....

Vierailija
18/22 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin pyppysexii boitsun kaa... Ja kakka luiskahti lakanoille kesken kaiken!!! Juoksun ulos!!

Vierailija
19/22 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksu, paska ja kusi olisi vielä nolompaa, mutta kyllä toi menkkaverikin on vähän noloa. Luulisi aikuisen naisen jo osaavan ennakoida kuukautistensa alkamisen.

Vierailija
20/22 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä