Kuukautis häpeän huipennus
Olin yötä vastikään tapaamani miehen kanssa. Aamulla sitten huomasin että menkat ovat alkaneet ja olin sotkenut miehen sängyn. Petarissakin oli veriläikkiä. Koskaan ei ole hävettänyt näin paljon kun olin suihkussa pesemässä itseäni samaan aikaan kun mies laittoi lakanat pyykkikoneeseen.
Kommentit (22)
Vähälläpä olet elämässäsi selvinnyt...
Normaaliahan tuo on. Kait mies on tiennyt naisella olevan kuukautiset.
Ai kauhee. No mut ajattele jos olis ollu vaikka ripuli! Se olis viel pahempi :)
Mulle kävi kerran hotellissa noin. Puhtaat valkeat lakanat. Sillon hävetti jostain syystä tosi ankarasti, vaikka varmaan hotellisiivojat on pahempaakin nähneet. :D Yritin kuurata sitä pois, mutta se vain levisi semmoseksi ruskehtavaksi läntiksi. -__-
AP, jos se mies haluaa tavata sua vielä tonkin jälkeen, niin onpahan perusteellisesti testattu ja kestää varmaan muitakin kolhuja elämässä.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:09"]
Ettekö te yhtään pidä kirjaa kuukautisten alkamis- ja loppumispäivämääristä? Tulevatko ne teille aina yllätyksenä?
[/quote]
Tuleeko sulle yllärinä, että ne ei joka naisella ole kellon tarkasti säännölliset? Ps. kuljen kuppi ja suojukset laukussa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:33"]Ai kauhee. No mut ajattele jos olis ollu vaikka ripuli! Se olis viel pahempi :)
[/quote]
Mun miehellä oli kun tuli ekaa kertaa mun luokse yöksi. Aamulla nyki lakanoita että hän vie ne pestäväksi kotiinsa. Sanoin anna mun nukkua ja käänsin kylkeä. Melkein siihen paskan päälle. Mies parka oli täysin nolona :D
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:09"]
Ettekö te yhtään pidä kirjaa kuukautisten alkamis- ja loppumispäivämääristä? Tulevatko ne teille aina yllätyksenä?
[/quote]
Tietysti pidetään ja säännölliset ne yleensä onkin, mutta joskus harvoin ne alkaa yllätyksenä ja silloin niitä vahinkoja sattuu. Ne, joilla ei ole säännölliset osaavat varmasti paremmin varautua yllätyksiin.
Eikö teillä ole tuntoaistia alapäässä ollenkaan? Jos verta tulee niin paljon että petariin asti menee, pitäisi tuollaiseen hulahdukseen jo herätäkin. Vai olitko niin kännissä ettet herännyt?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:49"]Eikö teillä ole tuntoaistia alapäässä ollenkaan? Jos verta tulee niin paljon että petariin asti menee, pitäisi tuollaiseen hulahdukseen jo herätäkin. Vai olitko niin kännissä ettet herännyt?
[/quote]
Herätään toki, mutta silloin se on jo myöhäistä.
Ja tolle joka vinkui etteikö osata seurata kuukausiten alkamisajankohtaa: itselläni tulee menkat epäsäännöllisesti pillereiden vuoksi. Ei todellakaan voi ennustaa kun mitään alavatsakipuja yms ei aina tule myöskään.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:49"]Eikö teillä ole tuntoaistia alapäässä ollenkaan? Jos verta tulee niin paljon että petariin asti menee, pitäisi tuollaiseen hulahdukseen jo herätäkin. Vai olitko niin kännissä ettet herännyt? [/quote] Herätään toki, mutta silloin se on jo myöhäistä. Ja tolle joka vinkui etteikö osata seurata kuukausiten alkamisajankohtaa: itselläni tulee menkat epäsäännöllisesti pillereiden vuoksi. Ei todellakaan voi ennustaa kun mitään alavatsakipuja yms ei aina tule myöskään.
[/quote]
Pillereillähän ne vasta säännölliset ovatkin.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:38"]Mulle kävi kerran hotellissa noin. Puhtaat valkeat lakanat. Sillon hävetti jostain syystä tosi ankarasti, vaikka varmaan hotellisiivojat on pahempaakin nähneet. :D Yritin kuurata sitä pois, mutta se vain levisi semmoseksi ruskehtavaksi läntiksi. -__-
[/quote]
Verta ei kuulu poistaa kuuraamalla vaan LIOTTAMALLA kylmässä vedessä. Kun kangas on tarpeeksi kauan lionnut niin sen jälkeen pestään saippualla.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:55"]Naisen elämää;)
[/quote]
Joo on se rankkaa...on se.
Mä olin vasta tutustunu mieheen ja olin sen luona yötä.Olin samana iltana juonut aika paljon alkomahoolia ja aamuyöstä oksensin sen sänkyyn! Aamulla heräsin kauheeseen hajuun ja sänky oli oksennuksessa.Hävetti.Ihme kyllä mies halus tapailla vielä tämän jälkeenki.Ajattelin vaan et en ihan sellasen hienon naisen kuvaa onnistunu antaa ekana yönä....
Harrastin pyppysexii boitsun kaa... Ja kakka luiskahti lakanoille kesken kaiken!!! Juoksun ulos!!
Oksu, paska ja kusi olisi vielä nolompaa, mutta kyllä toi menkkaverikin on vähän noloa. Luulisi aikuisen naisen jo osaavan ennakoida kuukautistensa alkamisen.
Onkohan ap vielä akateeminenkin? Voiko tuollaista sattua akateemiselle...