Millä saisin läskimahan kurottua juhliin?
Minulla on rasva kerääntynyt vain vatsaan. Tästä olen kärsinyt koko aikuisikäni! Olen juuri ja juuri normaalipainoinen.
Nyt on tulossa tärkeät juhlat. Ostin tyylikkään mekon, mutta vatsa pitäisi saada jollain tavalla kurottua litteämmäksi.
Onko jollain kokemuksia? Onko litistävät alushousut hyvät, entä muotoilevat sukkahousut? Onko joku käyttänyt jonkintyyppisiä "korsetteja". Olen menossa ensi viikolla hommaamaan jotain tuon tyyppistä...
Tiedoksi vielä, että olen syksyllä menossa rasvaimuun! Oikeasti! Olen niin kyllästynyt tähän massuun!
Kommentit (13)
Niin, eihän se läski laihduttamalla lähtisikään pois. Kyllä rasvaimu on helpomi vaihtoehto, ja ne litistävät korsetit.
Korsetilla sullon itseni mekkoon. Tosin pidemmissä juhlissa koko keskivartalo mustuu kun verisuonet puhkeavat. Sitten olenkin monta kuukautta kipeä ja yhtä mustelmaa. Ai niin eikä siellä juhlissa voi istua eikä syödä.
Korseteissa on monesti se ongelma, että loppuvat liian aikaisin ja se röllykkä tulee silti näkyy ellei ole muotoilevia alushousuja. Eli ostat tarpeeksi korkeat litistävät ja muotoilevat alkkarit.
Tiedätkö jo minne menet leikkaukseen? Mä olen haaveillut siitä 10 vuotta.
Osta sellainen joustavaa tiukkaa matskua oleva alusmekko. Eikä se haittaa jos vähän jää kumpua vatsalle. Hei me ollaan naisia! Rasvakerros massussa on tarkoitettu suojaamaan kohtua. Minusta pieni pömppis on tosi nätti ja naisellinen.
Eikös olisi ollut helpompaa ostaa sopivan kokoinen mekko?
Juu, tiedän! Minulla on konsultaatiokäynti elokuussa. Helsingissä tehdään, löysin edullisen firman.
Tutkin netistä hintoja, tämä oli edullinen!
Kun soitin sinne, kysyin, mihin edullinen hinta perustuu...
En viitsi sanoa firman nimeä, olisikohan mainontaa, en tiedä. Tutki hintoja, tällä firmalla on 6 aluetta 2350 euroa.
Oletteko ostaneet noita korsetteja tai alushousuja ihan marketeista?
Kyllä täällä voi ihan firman nimenkin sanoa. Osta tosiaan ainakin ne muotoilevat alushousut. Olen ostanut omat muotoilevat alusvaatteeni Lindexistä ja Hennesiltä.
Spanxit? Semmoiset jotka menee ylävatsalle asti.
Miksi et ostanut sopivan kokoista mekkoa? :O
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:49"]
Miksi et ostanut sopivan kokoista mekkoa? :O
[/quote]
Mekko on sopivan kokoinen. Koko on oikea, mallikin on vatsaa peittävä, sellainen "vino leikkaus". Vuosien kokemus on mekko-ostoksilta: Isommat koot roikkuvat hartioilta, tisseistä ja pyllystä!
Ap.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:47"]
Spanxit? Semmoiset jotka menee ylävatsalle asti.
[/quote]
Mistä noita löytäisi edullisia?
Niin, en haluaisikaan olla laihempi, kaikki rasva on vatsassa!