Millä fiiliksillä töihin huomenna kesäloman jälkeen?
Itselläni megalomaaninen A-H-D-I-S-T-U-S! Puoli vuotta seuraavaan viikon pituiseen talvilomaan, en kestä!
Kommentit (29)
Olen jo ainakin viikon oikein odottanut, että pääsen töihin. Lomailu kyllästyttää jo.
Tänään viimeinen iltavuoro ja huomenna alkaa loma! Kolme viikkoa löhöilyä, jes!
Ei tunnu missään. Inhoan kyllä työtä, mutta olen kai niin turta, ettei ole mitään fiiliksiä. Kello on jo soimassa 05.10, eli hyvästi elämä.
Mä niin luulin lomalle lähtiessä, ettei mun tarttis enää palata. Että tulee lottovoitto tai lievä sairaskohtaus. Tai JOTAIN!
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:56"]Mä niin luulin lomalle lähtiessä, ettei mun tarttis enää palata. Että tulee lottovoitto tai lievä sairaskohtaus. Tai JOTAIN!
[/quote]
No ei kannata sairautta toivoa kuitenkaan.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:56"]Mä niin luulin lomalle lähtiessä, ettei mun tarttis enää palata. Että tulee lottovoitto tai lievä sairaskohtaus. Tai JOTAIN!
[/quote]
No ei kannata sairautta toivoa kuitenkaan.
[/quote]
Mä kyllä toivon jotain sellaista sairautta, että menis työkyky, mutta ei vaikuttaisi tavalliseen elämään hirveesti ja vaikka saisin sitten työn vaikka puhelunvälittäjänä.
Vielä reilu viikko lomaa. Sit alkaa teinien kanssa temppuilu. En nyt kamalan ahdistuneena töitä odota, mutta en riemuissanikaan. Tehtävä ne vaan on.
Kyllähän tuo tuppaa ahistamaan jos antaa niin käydä. Sama juttu itselläkin. Huomenna pitäisi nousta taas töihin ja loma meni ilman aurinkoa. Mutta pitäisi yrittää vain ottaa päivä kerrallaan turhia etukäteen murehtimatta niin kyllä se siitä.