Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun syysi sille, että olet hereillä näin aikaisin? Minut

Vierailija
02.08.2015 |

herätti koira juuri :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisin? Mun syy on vauva mut oonkin nukkunut tänään pitkään ku nukuin lähes ysiin.

Vierailija
2/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa nukkua pitkään. Heräsin puoli 8 jälkeen, mikä on minulle jo aika myöhäinen heräämisaika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on se, etten ole vielä ehtinyt nukahtaa päiväunille vauvan kanssa. T. Hereillä klo 3.30 lähtien kun vauva aloitti kähinän puolinukuksissa, ylös noustiin klo 6

Vierailija
4/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisin? Heräsin klo 7 ja ajattelin miten ihmeessä oon nukkunu niin myöhään :D. Normaalisti herään 5.30.

Vierailija
5/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites normisti ap heräisit, jos ei koiraa ois? Ja mä olen kukkunut jo klo 7, eikä sekään mitenkään aikaista mun mielestä oikeestaan ole. Maximissaan 9:ään vedän, jos yöllä venynyt myöhään.

Vierailija
6/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En herännyt aikaisin, vaan nukuin lähes puoli kasiin näin lomapäivänä. Tällä hetkellä ärsyttää ankarasti kun osa perheestä on herännyt vasta nyt vaikka olemme lähdössä vanhempieni luo kylään. Piti olla perillä lounasaikaan, ei olla.

Vierailija
7/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 6.30. Söin ja kulautin kahvit ja lähdin juoksemaan. Mies ja poika jäivät vetelemään sikeitä. Yleensäkin herään noin 7 aikaan. Illalla vastaavasti tipun aikaisin.

Vierailija
8/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin vasta seitsemältä, kun lapset nukkuivat niin pitkään. Olin kyllä hereillä 04 aikoihin, mutta sain onneksi uudelleen kiinni unenpäästä.

Vierailija
9/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin käyttämään koiran ulkona jo klo. 06.15, ilman koiraa nukkuisin vapaapäivinäkin max. 08.00. 

Vierailija
10/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsatauti herätti ennen kuutta. Sen jälkeen ei oo tullut uni. Nukuin hurjat 4 tuntia keskeytyksetyä.

Vierailija
11/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kasilta ilman herätyskelloa. Menin yhdeltä nukkumaan. Näköjään se unentarve oli siinä.

Vierailija
12/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari tuntia sitten heräsin kun oksetti.. parina päivänä jo sama juttu... olen siis raskaana :D

Vierailija
13/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin viideltä. En voi nukkua montaa tuntia putkeen, sillä selkäni ei kestä sitä. Pakko nousta välillä venyttelemään ja liikkumaan. Menin siis nukkumaan vähän ennen puolta yötä.

Vierailija
14/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulle 8 on myöhä. Mulle on oikeasti mahdotonta nukkua myöhään. Kyllä saisi ison rastin piirtää seinään jos nukuisin yli 9. En edes muista koska olisin noin myöhän nukkunut. tli 8:ksin nukun melko harvoin. Lapsena inhosin 10 kouluaamuja. Olihan se pitkä aika odotella kouluun lähtöä kun oli jo 6 noussut ihan itsekseen. :D

Tänä aamuna heräsin 6:15 edellisenä 4:50. :) Ja nukkumaan menin puolen yön tienoilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan