Mikä on sinun syysi sille, että olet hereillä näin aikaisin? Minut
Kommentit (14)
En osaa nukkua pitkään. Heräsin puoli 8 jälkeen, mikä on minulle jo aika myöhäinen heräämisaika.
Syy on se, etten ole vielä ehtinyt nukahtaa päiväunille vauvan kanssa. T. Hereillä klo 3.30 lähtien kun vauva aloitti kähinän puolinukuksissa, ylös noustiin klo 6
Aikaisin? Heräsin klo 7 ja ajattelin miten ihmeessä oon nukkunu niin myöhään :D. Normaalisti herään 5.30.
Mites normisti ap heräisit, jos ei koiraa ois? Ja mä olen kukkunut jo klo 7, eikä sekään mitenkään aikaista mun mielestä oikeestaan ole. Maximissaan 9:ään vedän, jos yöllä venynyt myöhään.
En herännyt aikaisin, vaan nukuin lähes puoli kasiin näin lomapäivänä. Tällä hetkellä ärsyttää ankarasti kun osa perheestä on herännyt vasta nyt vaikka olemme lähdössä vanhempieni luo kylään. Piti olla perillä lounasaikaan, ei olla.
Heräsin 6.30. Söin ja kulautin kahvit ja lähdin juoksemaan. Mies ja poika jäivät vetelemään sikeitä. Yleensäkin herään noin 7 aikaan. Illalla vastaavasti tipun aikaisin.
Heräsin vasta seitsemältä, kun lapset nukkuivat niin pitkään. Olin kyllä hereillä 04 aikoihin, mutta sain onneksi uudelleen kiinni unenpäästä.
Heräsin käyttämään koiran ulkona jo klo. 06.15, ilman koiraa nukkuisin vapaapäivinäkin max. 08.00.
Vatsatauti herätti ennen kuutta. Sen jälkeen ei oo tullut uni. Nukuin hurjat 4 tuntia keskeytyksetyä.
Heräsin kasilta ilman herätyskelloa. Menin yhdeltä nukkumaan. Näköjään se unentarve oli siinä.
pari tuntia sitten heräsin kun oksetti.. parina päivänä jo sama juttu... olen siis raskaana :D
Heräsin viideltä. En voi nukkua montaa tuntia putkeen, sillä selkäni ei kestä sitä. Pakko nousta välillä venyttelemään ja liikkumaan. Menin siis nukkumaan vähän ennen puolta yötä.
Siis mulle 8 on myöhä. Mulle on oikeasti mahdotonta nukkua myöhään. Kyllä saisi ison rastin piirtää seinään jos nukuisin yli 9. En edes muista koska olisin noin myöhän nukkunut. tli 8:ksin nukun melko harvoin. Lapsena inhosin 10 kouluaamuja. Olihan se pitkä aika odotella kouluun lähtöä kun oli jo 6 noussut ihan itsekseen. :D
Tänä aamuna heräsin 6:15 edellisenä 4:50. :) Ja nukkumaan menin puolen yön tienoilla.
Aikaisin? Mun syy on vauva mut oonkin nukkunut tänään pitkään ku nukuin lähes ysiin.