Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIELIKUVITUS KEHIIN...

Vierailija
02.08.2015 |

Mitä ovelia keinoja on kaupan työntekijän huomion herättämiseksi? Jos puolin ja toisin on ollut "jotain" meneillään mutta kumpikaan ei ole tehnyt asialle mitään. Abmjattelin alkoholin ostamista, koska silloin joutuisin näyttämään henkkarit ja hän voisi halutessaan etsiä minut netistä. Mutta pelkään että se olisi liian läpinäkyvää. En ole kertaakaan ostanut alkoholia kyseiseltä henkilöltä. Ja nyt kun on ollut "jotain meneillään", niin tuollainen henkkarijuttu olisi niin selkeä... ;s
Toinen olisi että tiputtaisi vahingossa ;) jonkun lippulappusen jossa olisi nimi/numero/jotain, mutta se olisi hankala toteuttaa aidon oloisesti. Nyt mielikuvitus peliin, av!!!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin siis !

Vierailija
2/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele kassalle säkit "vahingossa" sepaluksen ulkopuolella roikkuen. Nyytit herättää aina huomion.

Vierailija
4/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten voisin tipauttaa vahingossa jonkun revityn paperinpalan (esim. Kelan kirjeestä) jossa näkyisi nimeni tai osa siitä. Mutta kun tarkoitus ei ole että kaikki näkisivät sen vaan tietty henkilö. Siinä on epäonnistumisen riski.

Vierailija
5/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 05:07"]Kävele kassalle säkit "vahingossa" sepaluksen ulkopuolella roikkuen. Nyytit herättää aina huomion.
[/quote]

Tuota... En omista säkkejä. Mistä ihmeestä päättelit minun olevan mies?

Vierailija
6/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alkoholin ostaminen liian läpinäkyvää? Olen ollut pitkään juomatta enkä ole siis kertaakaan ostanut kyseiseltä tyypiltä juomia. Onko se aivan liian läpinäkyvää esittelyä että hei, katso minun nimeni, haluan näyttää sen sinulle?

Vierailija
7/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 05:11"]Onko alkoholin ostaminen liian läpinäkyvää? Olen ollut pitkään juomatta enkä ole siis kertaakaan ostanut kyseiseltä tyypiltä juomia. Onko se aivan liian läpinäkyvää esittelyä että hei, katso minun nimeni, haluan näyttää sen sinulle?
[/quote]

Tai jos ostaisin pari siideriä muiden ostosten joukossa ja unohtaisin näyttää henkkarit. Sitten olisin ihan pokkana että ainiin! Joo odotas etsin ne...

Vierailija
8/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua!!! Minun on pakko tehdä jotain. Pakko. Kohta emme näe enää. :(

Vierailija
9/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 05:11"]Onko alkoholin ostaminen liian läpinäkyvää? Olen ollut pitkään juomatta enkä ole siis kertaakaan ostanut kyseiseltä tyypiltä juomia. Onko se aivan liian läpinäkyvää esittelyä että hei, katso minun nimeni, haluan näyttää sen sinulle?
[/quote]

Vierailija
10/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele!

Vierailija
11/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 05:09"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 05:07"]Kävele kassalle säkit "vahingossa" sepaluksen ulkopuolella roikkuen. Nyytit herättää aina huomion. [/quote] Tuota... En omista säkkejä. Mistä ihmeestä päättelit minun olevan mies?

[/quote]

En oikeastaan päätellyt edes. Ajattelin, että tsäänssit sille on fifty/sixty. Ehkä tilanteessasi on parasta osoittaa suoraan, että olet kiinnostunut, vaikkapa treffeille kysymällä. Mikä on pahinta mitä voi tapahtua? Pakit? Big deal.  Jos jahkailet liian kauan, voi tilaisuutesi mennä ohi kokonaan.

Vierailija
12/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole läpinäkyvää ostaa alkoholia. Mitä väliä edes jos olisi, kun kerran uskot jutun olevan molemminpuolinen. Jos tyyppi ei ota yhteyttä niin sitten ei voi mitään.

Vierailija
13/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 05:18"]No ei ole läpinäkyvää ostaa alkoholia. Mitä väliä edes jos olisi, kun kerran uskot jutun olevan molemminpuolinen. Jos tyyppi ei ota yhteyttä niin sitten ei voi mitään.
[/quote]

Mutta kun enhän minä oikeasti voi tietää onko hän edes kiinnostunut vai onko hänellä tapana vain olla sellainen :( Ja tuntuu nololta ostaa turhaan alkoholia jotta saisin vain kertoa nimeni henkkareilla. Pelkään että olen liian läpinäkyvä.

Vierailija
14/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 05:17"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 05:09"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 05:07"]Kävele kassalle säkit "vahingossa" sepaluksen ulkopuolella roikkuen. Nyytit herättää aina huomion. [/quote] Tuota... En omista säkkejä. Mistä ihmeestä päättelit minun olevan mies?

[/quote]

En oikeastaan päätellyt edes. Ajattelin, että tsäänssit sille on fifty/sixty. Ehkä tilanteessasi on parasta osoittaa suoraan, että olet kiinnostunut, vaikkapa treffeille kysymällä. Mikä on pahinta mitä voi tapahtua? Pakit? Big deal.  Jos jahkailet liian kauan, voi tilaisuutesi mennä ohi kokonaan.
[/quote]

En todellakaan ole sellainen joka pyytää miehiä ulos, ei istu yhtään minulle sellainen käytös. Siksi suunnittelenkin tuota alkoholitemppua koska silloin hän saa edes tietää nimeni. Mutta entä jos hän ei kehtaisikaan ottaa yhteyttä ja minä tyhmänä odottelisin ;( mitä jos hän ei edes haluaisi.

Vierailija
15/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ainakaan ole mitään outoa ettet ole ostanut alkoholia aiemmin. En minäkään yleensä osta tietystä kaupasta sitä, mutta sitten kerran puolessa vuodessa ostankin.

Vierailija
16/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Moi! Lähtisitkö mun kanssa joskus vaikka kahville :)?" Yksinkertaista. Jätät numeros. Jos on sinusta kiinnostunut niin takuulla toimii.

Vierailija
17/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 05:21"]En todellakaan ole sellainen joka pyytää miehiä ulos

[/quote]

Kovin vaikeaksi teet elämäsi.

Vierailija
18/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 05:22"]" Moi! Lähtisitkö mun kanssa joskus vaikka kahville :)?" Yksinkertaista. Jätät numeros. Jos on sinusta kiinnostunut niin takuulla toimii.
[/quote]

Never!!!

Vierailija
19/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 05:26"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 05:21"]En todellakaan ole sellainen joka pyytää miehiä ulos

[/quote]

Kovin vaikeaksi teet elämäsi.
[/quote]

Ei vain sovi minulle. Ujous, luonne. Ei vain sovi. Ehkä teen alkoholitempun. Huh...

Vierailija
20/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 05:31"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 05:26"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 05:21"]En todellakaan ole sellainen joka pyytää miehiä ulos [/quote] Kovin vaikeaksi teet elämäsi. [/quote] Ei vain sovi minulle. Ujous, luonne. Ei vain sovi. Ehkä teen alkoholitempun. Huh...

[/quote]

Jos uskallat haastaa itsesi ja pyytää miestä ulos, pääset ehkä treffeille, mutta kasvat varmuudella ihmisenä. Tulet olemaan vanhempana iloinen, jos nyt uskallat yrittää etkä jätä jätä pelkojen takia elämättä ja kokematta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän