Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluan eron, mitä pitää tehdä? Ollaan avoliitossa.

Vierailija
01.08.2015 |

Yhteinen omaisuus, yhteinen tili. Mä en vaan kestä tätä miten mies loukkaa mua. Ei halua olla yhdessä tai koskea. Mielummin on tietokoneella tai katsoo tv:tä. Jos tulee samaan aikaan nukkumaan niin käy tosiaan nukkumaan ei halua minua. Seksiä viimeksi ennen joulua. 

Mulla ei ole omia säästöjä yhtään. Mä en vaan kestä olla loukattavana enään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa keskustelisit miehen kanssa eka? Jos luulet, että alkaa ikäväksi niin siirrä varuiks puolet teidän yhteiseltä tililtä eka sun tilille, jos se vaikka heittää sut pellolle samantien niin et ole ihan pa.

Vierailija
2/6 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole tilillä säästöjä tällä hetkellä. Olen aika solmussa tilanteessa. Mies tosiaan käyttänyt henkistä väkivaltaa aiemmin, nyt ei sellaista ole mutta tekee eron varmasti hankalaksi. Ei hänen kanssaan pysty keskustelemaan rakentavasti. Rupeaa ääntä korottamaan ja syyttämään minua. Vaikeaa itselläni muutenkin. Ei ole tukijoukkoja ja en tiedä miten selviän erosta. Mies varmaan vie lapset. Pelkään muutenkin että jälleen kerran peräydyn. Meillä ei siis tällä hetkellä pahoja riitoja. Mutta asioista ei puhuta vaan ne lakaistaan "maton alle"

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet varakas eroat, jos et niin et eroa.

Vierailija
4/6 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 02:04"]meillä ei ole tilillä säästöjä tällä hetkellä. Olen aika solmussa tilanteessa. Mies tosiaan käyttänyt henkistä väkivaltaa aiemmin, nyt ei sellaista ole mutta tekee eron varmasti hankalaksi. Ei hänen kanssaan pysty keskustelemaan rakentavasti. Rupeaa ääntä korottamaan ja syyttämään minua. Vaikeaa itselläni muutenkin. Ei ole tukijoukkoja ja en tiedä miten selviän erosta. Mies varmaan vie lapset. Pelkään muutenkin että jälleen kerran peräydyn. Meillä ei siis tällä hetkellä pahoja riitoja. Mutta asioista ei puhuta vaan ne lakaistaan "maton alle"

ap
[/quote]

Miten niin mies veisi lapset??

Vierailija
5/6 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli joskus aika hyvä ketju miten valmistautua eroon. Nostat käteisenä rahaa tililtä aika ajoin, pakkailet lakanoita sopiviin pinoihin, järjestelet asioita ja kun lähdet niin vaan lähdet taaksesi katsomatta. Jos siis oikeasti haluat sen eron. Voit tehdä taustajärjestelyjä ja sen jäkeen ehdottaa  miehelle parisuhdeterapiaa ja katsoa miten käy. Lapsien kannalta ehkä kannattaa käydä läpi kaikki tiet eron välttämiseksi. Väkivaltatapaukset jätetään tietysti kerralla.

Vierailija
6/6 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 02:21"]

Täällä oli joskus aika hyvä ketju miten valmistautua eroon. Nostat käteisenä rahaa tililtä aika ajoin, pakkailet lakanoita sopiviin pinoihin, järjestelet asioita ja kun lähdet niin vaan lähdet taaksesi katsomatta. Jos siis oikeasti haluat sen eron. Voit tehdä taustajärjestelyjä ja sen jäkeen ehdottaa  miehelle parisuhdeterapiaa ja katsoa miten käy. Lapsien kannalta ehkä kannattaa käydä läpi kaikki tiet eron välttämiseksi. Väkivaltatapaukset jätetään tietysti kerralla.

[/quote]

Eipä ole ihme, että ero on miehelle perinteisesti kovempi paikka. Sen tapahtuessa kun paljastuukin, että rakas puoliso onkin viimeiset puoli vuotta vain esittänyt puolisoa ja koko ajan valmistautunut jättämään. Miehelle koko homma lyödään naaman eteen vasta siinä vaiheessa, kun päätökset ja valmistautumiset on naisen osalta jo tehty. Sillä ei ole mitään väliä miten mies pärjää eron jälkeen, kunhan minä, minä ja vielä kerran minä pärjään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä