**** -ARA- visa torstaille*****
Mitä ei visaa koko päivänä??? No, laitetaanpa sitten sitten pystyyn sellainen haku, että;
-Etsinnässä harvinainen nimi jossa esiintyy jossakin kohtaa kirjain sarja ARA. Ja kirjaimia nimessa vähintään 5 ja ainakaan väliviivaa ei tästä nimestä löydy.
Illalla vinkkausta, jos haettu ei ole löytynyt.
Kommentit (21)
taisi tulla kyllä jo tuolla yhdysnimissä
tääpä onpi epsanjan kieltä ja tarkoittaa... Kuka tietää? Ei saa luntata sanakirjasta!
Samat lukumäärät Karalla ja Daralla
tääpä onpi epsanjan kieltä ja tarkoittaa... Kuka tietää? Ei saa luntata sanakirjasta!
Olen mielestäni käyttänyt jossain mielikuvitusjutussa nimenä joskus 10-15 vuotta sitten ja ollut varmasti siinä uskossa, että on oikeakin nimi!
...tai sitten ei.
Miettikää sitä.
-Iitu- ;-)
Lähellä on visan aikana käyty, yhden kirjaimen päässä.
laitetaas nyt muutama muukin vielä ;o)
Eli haettu nimi oli tosiaan
Caratia 1n (2000-luvulta)
Kullan arvoisista vinkeistä kun lienet keksinyt, mutta hienosti löytyi haettu nimi. Onnea Perenna! Tässä palkinnoksi, mitäpä muuta kuin kultaa... montakohan " caratiaa" näissä on =)
http://www.korumyynti.fi/PublishedService?file=page&pageID=3&action=vie…
Kiitos kaikille visailijoille, eiköhän uusia taas joukosta löydy... käyn läpi kunhan termiittitrio + vauva joskus nukkuvat =)
-Iitu-
Timanttitopaasit heti kaulaan, oih.
Kiitos jälleen myös Stellalle pohjatyön tekemisestä, lahjoitan sullekin yhden korun noista, löytyisköhän korvavaa rannerengasta ;o) (omatunto kolkuttaa...olen jopa käyttänyt erästä korua:)
Voitto tuli helposti kultavinkkien avulla, mutta maistuu , ah, niin makealta. Varsinkin, kun tänään olen illalla menossa ensimmäistä kertaa seitsemään vuoteen " töihin" , kaikki positiivinen kainaloon :)
Hyvää perjantaita itse kullekin !
:: peris
Toivottavasti töissä oli mukavaa! Töihin on jännä mennä pitkän tauon jälkeen. Tsemppiä!
:)
niin, joskus oikein ihmettelee, miten sitä pärjää päivän ilman visaa :)