Kumpaan kannattaa muuttaa: Turkuun vai Espooseen?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:03"]
Asun Espoossa koska miehen työt ovat pk-seudulta, mutta muuttaisin Turkuun heti jos olisi mahdollista. Kummassakin viihdyn, Espoo ja varsinkin tämä Tapiolan seutu on minusta ihanaa asuinaluetta, mutta minulla paljon sukua ja tuttuja asuu Turussa niin jotain täältä puuttuu.
[/quote]
Joko Tapiola on muutakin kuin rakennustyömaata? Joskus viime vuonna olen kulkenut siellä ja karmealta näytti.
[/quote] Joo, Tapiolan seutu, keskusta on hyvin karun näköistä vieläkin ja varmasti vielä vuosia, mutta oleskelen aika paljon Haukilahdessa ja Pohjois-Tapiolassa jotka ovat minulle mieleisiä alueita, Tapiolakin oli vielä muutama vuosi sitten.
Käydään joka kesä Espoosta purjehtimassa mm. Turussa. Kiva pikkukaupunki ja tosi halpa pk-seutuun verrattuna. Natiivit on hauskoja tapauksia hullunkurisine murteineen.
Ei kovin vaikea.. Espooseen tietenkin.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:01"]Espooseen koska lähellä Hkiä. Turku ois kiva ilman tietynlaisia turkulaisia, tarkoitan niitä omahyväisiä, nurkkakuntaisia, tylsiä tyyppejä, kaupungissa asuu toki muitakin, esim. lähikunnista muuttaneita jotka ovat jo aivan toisenlaisia. Perusturkulaisilla jokin ihme tarve korostaa kaupunkinsa ernomaisuutta.
[/quote][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:01"]Espooseen koska lähellä Hkiä. Turku ois kiva ilman tietynlaisia turkulaisia, tarkoitan niitä omahyväisiä, nurkkakuntaisia, tylsiä tyyppejä, kaupungissa asuu toki muitakin, esim. lähikunnista muuttaneita jotka ovat jo aivan toisenlaisia. Perusturkulaisilla jokin ihme tarve korostaa kaupunkinsa ernomaisuutta.
[/quote]
Espoosta löytyy muuten samanlaista jengiä, ovat niin tympeän itseriittoisia että yököttää kun ei kehtaa sanoa että kattokaa nyt perkule peiliin, muualta muuttaneet ok.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:03"]
Asun Espoossa koska miehen työt ovat pk-seudulta, mutta muuttaisin Turkuun heti jos olisi mahdollista. Kummassakin viihdyn, Espoo ja varsinkin tämä Tapiolan seutu on minusta ihanaa asuinaluetta, mutta minulla paljon sukua ja tuttuja asuu Turussa niin jotain täältä puuttuu.
[/quote]
Joko Tapiola on muutakin kuin rakennustyömaata? Joskus viime vuonna olen kulkenut siellä ja karmealta näytti.